2.

629 21 2
                                    

Ja:"Hej bolesni prijatelju" rekla sam gledajući ga u oči.

_____________________________


Gledao me iznenađeno.
Ja:"Vidim bolje si"

A&A:"O čemu ona?" Rekli su i pogledali u njega.

Mateo:"Možete nas ostaviti malo na samo?"

Krenuli su ali sam ih ja zaustavila
Ja:"Nema potrebe, možemo pričati neki drugi put. Ustvari ne moramo ni pričati" rekla sam sa smješkom i odšetala.

Ostali su stajati iza mene, a ja sam krenula kući.

(Dva dana kasnije)

Upravo sam ušla u bolnicu jer sam tati došla u posjetu da vidim kako je i kako prolazi oporavak. Sjedila sam i čekala mamu da dođe.
Tada sam vidjela Matea, Alexa i Andreja kako stoje ispred sobe onog momka kojeg sam vidjela prije par dana kako su ga smjestili u sobu do mog tate.
Pravila sam se da ih nisam vidjela i nastavila gledati ispred sebe.
Onda me Mateo primjetio...

Mateo:"Tina..." prišao mi je. Inače samo on me zove Tina kao skračeno od Martina.
Samo sam ga pogledala.
Mateo:"Mogu objasniti"
Šutjela sam neko vrijeme.

Ja:"Slušam" ipak sam ga odlučila saslušati. Najbolji mi je drug. Ne želim se svađati.

Mateo:"Znam da njih dvojicu ne podnosiš zbog svega što se desilo, ali vremenom smo izgladili odnose i sada je sve uredu. Ovdje sam jer je Kaan završio ovdje"

Ja:"Ko je Kaan?"

Mateo:"Lik koji nas je razdvojio kada smo se potukli, ujedno i njihov najbolji drug"

Kada je to rekao, iz sobe je izašao visoki momak, isti kao i onaj dan kada sam ga vidjela. Ovaj put sam mogla da vidim njegove tamno smeđe oči. Kosa mu je bila razbarušena. Pogled mi je ostao na njemu dok me Mateo nije prodrmao.

Mateo:"Jesi tu?" Rekao je i stao ispred mene da mi skrene pažnju.

Ja:"Jesam, tu sam" trznula sam se i naglo ustala.
Ja:"Umm...idem ja sada"
Zagrlili smo se i onda sam otišla. Nisam zapravo otišla, skrenula sam u drugi hodnik i tu stajala kao retard.

Mateo's POV

Sve sam ispričao Martini. Nadam se da mi je oprostila.
Djelovala mi je čudno kada ne vidjela Kaana. Kao da ga već zna ili kao da...da joj se svidio.

Kaan:"Ko je ono bio?" Pitao je kada je vidio da Martina odlazi.

Ja:"Ono ti je moja najbolja prijateljica, Martina. Ako nešto planiraš bolje ti je prvo se meni obrati"

Kaan:"Ona je...."

Ja:"....Šta?"

Kaan:"Ništa, ja nešto lupio"

Ja:"Jesi siguran?"

Kaan:"Ma jesam jesam" odmah skrenuo je pogled.

Šta se dešava? Je li se njih dvoje znaju? Zbunjen sam.

Ja:"Je li se vi znate?"

Samo Jedna NoćWhere stories live. Discover now