Nasmijao mi se 'zavodnički' i otišli su, a ja sam ušla u kuću.
__________________________
Ostavila sam stvari i otišla se umiti. Bilo mi je malo muka pa sam odlučila odmah leći. Legla sam i onda me prekinulo zvono mobitela. Bila je mama.
(Razgovor između Martine i njene mame)
Ja:"Halo?"
Mama:"Ej sunce, jesam te probudila?"
Ja:"Nisi"
Mama:"Dobro je. Uglavnom htjela sam ti javiti da se vraćam ranije. Sutra popodne."
Ja:"Važi"
Mama:"Eto, laku noć. Ljubim te"
Ja:"Laku noć. I ja tebee"Ostavila sam mobitel i zaspala.
Ujutro sam se probudila sa snažnom glavoboljom. Grlo me boljelo pa sam odlučila uzeti toplomjer i izmjeriti si temperaturu.
Sjedila sam tako par minuta kada se toplomjer oglasio. Imala sam temperaturu 38.6Nazvala sam mamu i rekla joj da imam temperaturu. Rekla je da ostanem kući.
(Chat između Martine i Matea)
Ja:"Ej možeš mi slikat sve šta
ćete radit danas kad se vratiš?"Mateo:"Mogu, a što to?"
Ja:"Neću danas u školu.."
Mateoo:"ZAŠTO?"
Ja:"Imam temperaturu."
Mateo:"Aha aha"
Ja:"Čemu onakva reakcija?"
Mateo:"Ma ništa ništa. Krivo mi što nećeš biti."
Ja:"Aha, vidimo se onda"
Mateo:"Vidimo se"
Okej ovo je bilo previše čudno.
MATEO'S POV
Martina mi je upravo rekla da neće u školu jer ima temperaturu.
Obukao sam se i krenuo u školu. Već sam se osjećao smoreno bez Martine.
Kada sam došao pred školu čekali su me Alex, Kaan i Andrej. Pozdravili smo se.Kaan:"Gdje ti je ona zgodna drugarica?"
Ja:"Kući. Neće danas u školu."
Kaan:"MOLIM?" Rekao je to malo glasnije i svi su ga pogledali
Kaan:"Mislim...onaj khm...molim?" nakašljao se i rekao to malo tišeA da inače kada mi je Martina rekla da neće u školu onako sam reagovao jer su mi Alex i Andrej rekli da misle da se Kaan polako zaljubljuje u Martinu. Bilo mi je žao zato što on očekuje da će je i danas vidjeti.
Ja:"Ima temperaturu, a uostalom što se odmah brineš?" To sam mu namjerno rekao, ali se pravim kao da ništa ne znam.
Nije mi odgovorio. Zvonilo je i ušli smo u školu.
KAAN'S POV
Martina je bolesna i neće doći u školu. Već znam da će mi dan bit užasan. Nedostaje mi njena faca kad je nerviram.
YOU ARE READING
Samo Jedna Noć
Romance•• "Samo jedna noć bila je dovoljna da se sve promijeni. Da srce brže kuca u njenoj brzini. Da mi popravi cijeli dan samo jedan njen osmijeh..." rekao sam sam sebi jedne subote dok sam sjedio za stolom i gledao u prazno •• •• •• Priča o tome kako j...