Pişmanlık...

507 18 3
                                    

Kerim Merve'yi gördü. Hiç olmadığı kadar intikam bürümüştü gözünü.
-Kerim se-
Kerim beklenmedik bi hareketle Merve'yi öptü. Merve Kerim'i itti
-Bunu Beste'ye yapamayız Kerim benim yaşadıklarımı ona yaşatamayız buna devam ettiğimiz sürece ne senin Serhandan ne de benim Oyadan bir farkım kalmayacak ben kıytırık bi metres değilim kerim olmam da eğer beni hala istiyorsan önce Beste'den boşanman gerekiyor
-Senin için Beste'den boşanacağımı mı düşünüyorsum? Ya da seni unutamadığımı falan güldürme beni merve
-Ne saçmalıyorsun kerim o parti gecesi yanıma gelip söylediklerini duydum unutmamışsın seviyorsun hala beni
-Gerçekten inandığına inanamıyorum ben de Merve Aksak'ı zeki sanırdım belki uyumadığını farkettim ve seni inandırmak için bu küçük oyunu oynadım?
-Ne istiyorsun peki benden? Ne diye geldin bunca yıl sonra?
-Sadece görmek istedim Merve! Normal bir kızın beni terketmesini yediremedim kendime hem de başka bir adam için. Nasıl acı çektiğini, pişmanlığını, beni unutamayışını! Ve en sonunda emin oldum. Sen sevdiği adamı, mutluluğu sırf para uğruna terk edebilen bir kadınmışsın hepsi bu.
-Çok yanılıyorsun Adil Sağlam bu dediklerinden çok pişman olacaksın! Seni neden terkettiğimi o geçen zamanda neler yaptığımı duyunca çok pişman olacaksın! ki bu konuşmandan sonra duyabileceğini sanmıyorum.
Kerim tam bir şey söyleyecekti ki Beste belirdi arkadan
B: Ne bu gürültü?! Neler oluyor burda? Koridorlarda gizli gizli hararetli konuşmalar falan? Kerim inanamıyorum sana gerçekten!
K: Hayatım hayır çok yanlış anlıyorsun dinler misin beni bi?
M: Beste gerçekten yanlış anlıyorsun şuan Kerim'le konuşmak istemezsen ben anlatabilirim sana neler olduğunu
B: Olabilir bilmiyorum kafam çok karışık şuanda
Beste hızlı adımlarla oradan uzaklaşıyordu Merve Kerim'e sinsi bi gülümseme atıp Beste'nin yanına gitti.
Sakin bir yerde durdular ve konuşmaya başladılar.
-Besteciğim biz Kerim'le sana bi yalan söyledik
-Neymiş bu yalan Merve ne saçmalıyorsun?
-Aslında bizim Kerim'le tanışıklığımız çok öncelere dayanıyor. Üniversite zamanlarına...
-Ne tür bir tanışıklık bu?
-Kerim'le biz çok yakın arkadaşlardık. Daha doğrusu ben Kerim'in o zamanki sevgilisiyle yakındım sonra onlar ayrılınca biz de koptuk. Aslında keşke Kerim'i o çaresiz halde bırakmasaydım. Çok aşıklardı birbirlerine görseydin sen de kıyamazdın onlara. Kız bir sebepten başka bir adama terketti onu. Kerim'in yıkılışını görmek istemezdin. Gözümün önünde çöktü resmen.
Tabii hala seviyorsa demek ki bu arkadaşlığımızı gizlemiş senden. Ama hayatım sen biliyorsun di mi olanları pot kırmadım umarım.
-Ne demek istiyorsun sen hala seviyormuş falan?! Kim bu kadın?
-Onu sadece Kerim sana söyleyebilir benim haddim değil.
-Bu olanları düşünücem beni şimdilik yalnız bırak lütfen.
Merve Kerim karşısındaki acizliğini Beste cephesinde aldığı bi sayıyla eşitlediğini düşünüyordu. Kerim onu ne kadar kırsa da buna üzülmenin ne yeri ne de zamanıydı. Merve hep böyleydi ve böyle olmuştu onu inciten ne olursa olsun içine atardı. O çok uğraşlarlar vererek yarattığı hayatındaki her şey yolunda olan zengin, mutlu, düzenli bir aile hayatına sahip olan Merve Aksak'a dönüşüverirsi birden. Yine tüm duygularını bir kenara ayırıp kurduğu plandaki yapması gerekeni yaptı. Savaş'ın yanına gidip onunla dans etmeye başladı.
Kerim bitmiş haldeydi ne Merve'ye gerçekten düşündüğü şeyleri söyleyebilmiş ne de genç Kerim'in söylediği şeyleri yapabilmişti. Merve'nin onu terk ettiği günkü acısı sürekli tazeleniyordu. Yere çökmüş bi şekilde otururken yine yanında genç Kerim'i gördü
-Neydi bu şimdi? Ben sana Merve'nin duygularını altüst et bi de o yetmeden Beste'ye de Merve'yle ilişkinizi açık et mi dedim?! Ah Kerim Adil Sağlam yaşlandıkça duygusallaşmışım oysaki ben tüm duygularımı kırmızı arabayla birlikte terk etmiştim. Gidip her şeyi düzeltiyorsun eğer Merve'den intikam almak istiyorsan.
-Hayır! Çocukça konuşuyorsun! Ben Merve'siz yaşamanın nasıl bir duygu olduğunu biliyorum ve emin ol şu durumumdan çok daha kötü günler yaşadım. Hayat basit bir intikam almak için çok kısa. Merve'yi dinlemedik bile neden terk etmiş bizi hiç mi merak etmiyorsun? Onu üzüp ondan ayrı hayatımı sonlandırmaktansa bir kere gururuma yenik düşüp hayatımın geri kalanını onunla geçirmek istiyorum. Ve bu şansı elimden sonsuza kadar almış olabilirsin
-İşte busun sen ezik Adil Sağlam başka bir adam için terk edildiği kadına yalvaran bir adamsın!
-Git başımdan artık giittt!!!
Kerim tam vurmak için elini kaldırmıştı ki genç Kerim'in orda olmadığını gördü. O kafasını allak bullak ediyordu.

——————————————————————
Birçoğunuz burda değildir burda olanlar da unutmuşlardır hem dizimizi hem de bu hikayeyi ama ben bir sonu olsun istedim utc final yaptı ve uzun zaman oldu. Ne kadar istemediğimiz bir final olsa da onlar yarım kalmadılar Merve Sağlam'ın da dediği gibi "Yarım kalmayalım, tamamlanalım"
bu hikaye de yarım kalmayı haketmiyor. Okuyan olmasa da yarım kalmasın tamamlansın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anhelo De AmorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin