(Bölümün adından da anlaşıldığı gibi bölümü Model-Sen ona aşıksın şarkısı eşliğinde okuyabilirsiniz✨)
Kağıtlarda Merve'nin onu neden terkettiği yazıyordu...
———————————————————Yani en azından Kerim öyle düşünüyordu. Katlanmış kağıdı açıp heyecanla okumaya başladı. Okuduğu şeyle hayal kırıklığına uğramıştı. Ani bi şekilde sinirle ayağa kalktı. Kağıdı buruşturup bir kenara fırlattı.
Kağıtta
"Şimdi değil Adil Sağlam! Zamanı geldiğinde öğreneceksin!"
Merve orada kağıtları değiştirmeyi başarmıştı. Kerim öğrenirse ona daha çok bağlanacak ve verdiğini düşündüğü savaş daha da zorlaşacaktı onun için. Gerçi şu anda kolay değildi. Vazgeçerse kuş gibi hafifleyecekti.
İkisi de o akşam olanları düşünerek uykuya daldılar. Uyuyabildiklerinden emin değilim. Belki de sabaha kadar birbirlerini düşünmüşlerdir... Sabah uyanır uyanmaz Kerim, Merve'yi arar
-Merve! Ne demek oluyor bu?
-Ne ne demek oluyor
-Sen bana, 18 yıl önce beni terkedişinin sebebini bilmeyi haketmediğimi mi söylüyorsun?!
-Hayır yani tam olarak öyle değil
-Gayet te öyle Merve!
-Ya Ker-
-Dur Merve! Şimdi susacaksın ve sadece beni dinleyeceksin. Madem bana bunu söylemeyi bile çok görüyorsun o zaman bitti. Senin de başından beri istediğini yapıyorum. Bırakıyorum peşini! Serhan Aksak'la verdiğin o çok haysiyetli savaşında yalnızsın artık! Başarılar!
-Kerim ne saçmalıyorsun sen hayır dur bir dakika
-...
-Kerim orda mısın?
-...
Telefona bakar
-Allah kahretsin kapatmış!
Merve yıllar sonra bulduğu adamı yeniden kaybetmişti. Hem de bu sefer zorunda kaldığı için değil kendi elleriyle bile isteye yerle bir etmişti onu. Bu kadar tepki vereceğini tahöin etmemişti. Telefonu bir kenara fırlattı ve yere çökerek ağlamaya başladı. O sırada Kerim sinirli bir şekilde başka birini arıyordur
-Alo efendim sevgilim
-Ne zaman dönüyorsun İtalya'dan?
-Daha 2 haftası var ama n'oldu kötü bir şey mi oldu?
-Yok kötü bir şey olmadı ama ben özledim seni hadi ilk uçakla atla gel
-(güler) Tabii ben de seni çok özledim ama burada da işlerim var emin misin?
-Uzatma işte özledim diyorum. Akbaş'ı yolluyorum hava alanına o seni yeni evimize getirecek
-Tamam o zaman hazırlanıyorum. Akşam görüşürüz hayatım
-Hadi görüşelim bakalım
Merve bu sırada toparlanmıştır ve bir karar vermiştir. Onu bunca sene sonra bile bu kadar yaralayabilen bir adamı kolay kolay bırkmayacaktı. Toparlandı, duşa girdi, güzel bir elbise giydi, makyajını yaptı ve artık hazırdı. Gidip Serhan'la boşanma konusunda konuşacak sonra Kerim'i elde etmek için var gücüyle savaşacaktı. Ama daha Merve'nin bile bilmediği çok büyük bir engel var karşılarında. Merve olaylardan habersiz emin adımlarla evden çıktı ve arabasına doğru ilerledi. O sırada Kerim'in evinin önünde arabadan bir kadının indiğini gördü. Güneş gözlüğünü hafif indirip kadına baktı. Gözlüğünü yeniden takıp sahte bir gülümsemeyle kadının yanı doğru yürümeye başladı.
-Ah merhaba sitemizde yenisiniz sanırım ben de şurada oturuyorum. Merve Aksak ben!
Diyip elini uzattı. Kadınsa daha sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi.
-Öyle mi ne hoş ben de yurt dışından 'eşimin' yanına geldim belki biliyorsunuzdur Kerim Adil Sağlam. Beste Sağlam ben de!
Diyip Merve'nin elini sıktı. Bir anda Merve'nin dünyaları başına yıkılıverdi. Uğruna Sarmaşık'tan, Serhan'dan vazgeçeceği adam evli miydi? Kerim 18 sene unutmamıştı onu ama başka biriyle mi evlenmişti? Kadın bir şey olduğunu anladı
-Merve Hanım iyi misiniz?
Merve düşüncelerinden kurtuldu. Gözleri dolmasına rağmen histerik bir kahkaha attı
-İyiyim tabii canım. Şahaneyim hatta! Sadece acil bir işim vardı o aklıma geldi. Şimdilik gitmem lazım sonra bol bol konuşuruz
-Peki madem görüşmek üzere!
Merve sinir krizi geçiememek için kendini zor tutuyordu. Kerim böyle önemli bir olayı niye saklamıştı ki ondan? Sinirli bir şekilde arabaya bindi ve sürmeye başladı. Olayları düşünüyordu. Kerim'le yaşadıklarını o zamanlarda Kerim'in o kadınla konuştuğunu. Serhan, Merve'yi aldatırken Kerim'in o kadınla birlikte olduğunu. Düşündükçe daha da sinirleniyor gaza bastıkça basıyordu. Aniden önüne bir araba çıktı. Ve Merve direksiyonu ani bir hamleyle kırdı. Araba bir kaç takla atmıştı ve pert olmuş. Merve de çoktan bayılmıştı.
"Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. İlk önce bunu yaparlar... 'Sana ruhumu açmadan önce bil ki incinebilirim' demek için. Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni..."
.
.
.
.
.
.
.
Beste Sağlam-Deniz ÇakırYeni bölümle karşınızdayııım! Umarım beğenirsiniz. Ben yazıyorum böyle ama yorumlarda beğenip beğenmediğinizi söylemeniz beni çok mutlu edecek ve bölüm aralarındaki süre daha da kısalacak! Emin olabilirsiniz😉Vote atmayı unutmayııın lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anhelo De Amor
FanfictionYıllar önce birbirlerini deli gibi sevmiş ama yarım kalmaya mahkum edilmiş bir çift... Yarım kalan sadece hikayeleri değil, yarım kalan kendileri. Hayatlarındaki yapbozun bir parçası eksik her zaman. Bir parçası eksik bir yapboz hiçbir zaman tamamla...