Ayrılmam Sarılırım Hayallere...

699 35 15
                                    

~Bölümü "Evrencan Gündüz - Ayrılmam" coverıyla okuyabilirsiniz!✨~
Merve'nin son söylediğinden sonra Kerim daha fazla oturmak istemedi o masada. Gidip o adamı araştırmak istiyordu bir an önce
K: Kalkalım artık hadi biz geç oldu
M: Oturuyorduk daha niye kalkıyorsunuz?
B: Yok valla Kerim haklı kalkalım biz geç oldu
M: Zengin kalkışı diyorsunuz, peki o zaman
Beste ve Merve güler ama Kerim'in aklı Savaş'ta kalmıştır.
————————Flashback———————
Merve dudaklarını kemiriyor ve evin içinde yürüyerek plan yapmaya çalışıyordur.
-Tabii ya Savaş!
Çok önemli bir şey bulmuşçasına gözleri parladı aniden. Telefonunu alıp Savaş'ı aradı.
M: İşim düştü sana bir konuşabilir miyiz?
S: Tabii kraliçem emret sen bekliyorum
M: (güler) Konu Kerim...
S: Aaa şu üniversitedeki büyük aşk... Basketbolcu çocuk
M: Ta kendisi! Biz şimdi Serhan'la boşanıyoruz ya. Bu da öğrenmiş gelmiş EŞİYLE!
S: Eşi diyorsuun evlenmiş yani. Dur sen devam etme şimdi ben yakınım zaten 10 dakikaya geliyorum.
M: Tamam hadi bekletme beni çok doluyum.
S: Kraliçemi bekletir miyim ben hiç çabucak geliyorum tabii ki de
Merve de özlemişti Savaş'la konuşmayı. Ne kadar sevdiğini belli etmese de zor zamanlarında hep yanında olmuş, bir çıkar yol bulmuştu. Merve planını kafasında oturtmaya çalışıyordu. O sırada kapı çaldı. Gelen Savaş'tı.
Savaş gelir gelmez Merve sarıldı ona.
M: O kadar çok şey oldu ki.
S: Tamam geldim işte. Güncelle şimdi beni noluyor bu dedikodu yuvası Sarmaşık'ta? Yine
Gülerler ve Merve içeri geçmesini söyler.
M: Kahve ister misin?
S: Hayır artık anlat hadi!
M: Ya bizim Serhan'la boşanacağımızı duyunca Kerim gelmiş bizim siteye. Hem de benim eski evimi almış. Eşiyle taşındılar işte. Ben de onları yemeğe davet ettim. Eşinin adı Beste... Beste Sağlam. Haftaya Kerim'in şirketinin 10. Yıl yemeği var. Büyük ihtimal beni de davet edecekler bugün. Kavalyemin sen olacağını söyleyeyim diyorum ne dersin? Küçük bir sevgililik oyunu oynayacağız seninle. Hem senin de işine gelir. O ünlü kadınla aşk iddalarını da yalanlamış olursun.
S: Waow! Kraliçe kurmuş yine planını! Büyük bir zevkle piyonunuz olurum kraliçem! (Güler)
M: Ay valla beni nasıl hafiflettin bilemezsin!
———————Flashback bitti——————
Kerimler gittikten sonra Merve de yatmaya karar verdi. Büyük bir zafer edasıyla uykuya daldı. Çünkü Kerim'in nasıl kudurduğunu ve tüm gece onu düşüneceğini biliyordu. Kerim de aynı Merve'nin düşündüğü şekildeydi içi içini yiyordu. Akbaş'a söylemiş ve Savaş'ı araştırmaya başlamıştı bile. 1 hafta sonra tam Serhan'dan kurtuldum derken Merve'yi o adamla görmeye nasıl tahammül edecekti? Kendi de bilmiyordu.
O 1 hafta içinde Merve Serhan'dan tamamen boşanmıştı. Artık Merve Benal'dı. Zamanında Kerim'in aşık olduğu Merve Benal. Bir soyadının arkasına saklanmadan. Ondan güç almadan kendi ayaklarının üzerinde duran. Kraliçe Merve Benal...
Davetten 1 gün önce Beste öğle yemeği için Merve'yi evlerine davet etmişti. Merve ne kadar gitmek istemese de Beste'yle bir şekilde arkadaşlık kurmalıydı. Kerim'le aralarındaki ilişkişi ilk ağızdan dinlemek istiyordu. Merve tüm samimiyetiyle(!) Beste'nin evine gitti. Tabii ki cheesecake'iyle. Hani şu "Merve'nin Savaş Boyası" olanından. Eve girdi ve mutfağın önündeki masaya oturdular. Ev hakkında konuşuyorlardı. Beste bir tablodan bahsetti.
"Bu tablo'nun benim için anlamı çok büyük! İş yerindeki arkadaşlarımın zoruyla ilk defa şarkı söylemiştim. Sonra da bir daha bırakamadım. Burada da ilk şarkıyı söylerken Kerim'e bakıyoum. Onun en çok vakit geçirdiği yer olduğu için mutfağa koyduk" Merve yüzünde sahte bir gülümsemeyle dinliyordu onu. Kalbi paramparça olmuş bir şekilde. Gözleri doluyor ama göz yaşlarını bırakmıyordu. O sırada Kerim geldi.
B: Hoş geldin hayatım
dedi ve biraz yükselip Kerim'in yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
Kerim, Merve'yi görmesiyle Beste'ye hiç tepkisiz bakmaya başladı
K: Hoş buldum. Sen de hoşgeldin Merve
M: Hoş buldum. Beste biz bahçeye mi geçsek?
B: Olur. Ben kahveleri götüreyim o zaman
K: Aaa cheesecake mi var? Valla o gün tadı damağımda kalmıştı benim de
M: Bestecim sen o zaman kahveleri götür ben de cheesecake koyup geleyim.
B: Tamam canım bekliyorum.
Merve cheesecake'i kesti ve tabak aramaya başladı. Kerim de gördü ve yardım etmeye geldi.
K: Dur ben vereyim.
Tabakları çıkarıp verdi Merve'ye. Verirken elleri değmişti birbirine ve ufak bir bakışma oldu aralarında. Merve cheesecake'leri tabakları koyarken. Arkasında bir sıcaklık hissetti. Kerim'in bir eli Merve'nin belinde bir eli tezgahtaydı. Merve önce biraz ürkmüştü ama durdurmak istemedi. Kerim kafasını Merve'nin boyun girintisine koydu. Ve küçük öpücükler bırakmaya başladı. Merve, Kerim'e döndü. Tam karşılık verecekti ki gözü arkadaki duvara kaydı. Beste'nin anlattığı tablo orada değildi. Sonra tekrar Kerim'e döndü ve kimseyi göremedi. Merve yerinden kalkmamıştı bile. Beste Kerim'e cheesecakeleri koymasını söylemişti. Merve'yse sadece Kerim'i izliyordu. O anda Kerim'i ne kadar istediğinin bir kez daha farkına vardı. Ne pahasına olsun Kerim'i istiyordu. O anı kendi mutfaklarında duvarda o tablo olmadan yaşamak istiyordu. Merve Kerim'in gözlerine bakmadan cheesecakeleri aldı. Kerim'in ise onu izlemek çok hoşuna gidiyordu. Küçük bir tebessümle her hareketini itinayla izliyordu. Merve cheesecakelerle Beste'nin yanına gitti. İşi kalmamıştı artık ve gördüğü sanrıdan sonra ruh gibiydi. Beste'yi dinlemiyor ona soru sorduğundaysa tekrar ettiriyordu.
M: Ben gitsem iyi olacak artık. Hem yarın büyük gün dinlen sen de
B: Oturuyorduk gerçi daha ama sen bilirsin. Çok heyecanlıyım ben de.
M: Görüşürüz o zaman yarın.
.
.
.
.
.
.
Biraz geç oldu ama sonumda yazabildim. Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek. Daveti yazmak için sabırsızlanıyorum ben de. Merve'nin davetteki kıyafeti Yılbaşında giydiği tulumun elbise hali dekolte aynı ama bu mini bir elbise olacak! Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum!! See You💙✨

Anhelo De AmorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin