"Lisa ärka ülesse. Sa oled juba 30 minta sisse maganud. Sa pead kooli minema"
Kisendas emps mul kõrva ääres."Käi mu toast välja. Kas ma pean seda tõesti öösel ka lukus hakkama hoidma. Kül ma lähen"
Karjusin empsi peale.
Ning tulin voodist püsti ja hakkasin ennast sättima. Kuna praegu oli kevad, ei pidanud ma üldse paksult riidesse panema. Ma tegin meigi ja panin endale tavalise outfiti. Ma tegin ka insta postituse.@instaqueen
Hey bitches 😘🖕🏼Ning ma siis võtsin ühe õuna ja läksin. Tom viis mind kooli.
"Tsau. Kle sa peale kooli järgi ka viitsid tulla?"
Küsisin ma kutsikasilmi tehes."No hea küll"
Ning ma tegin talle põsemusi ja läksin.Kui ma klassi läksin siis kõik vahtisid mind. Tund oli järelikult juba alanud.
"Mida te vahite pärdikud"
Küsisin ma ning kõik süvenesid edasi õppimisele.
Ma läksin siis oma kohale. Ja ma sain kohe mingi paber kuuliga vastu pead."No türa küll"
Vaatasin ma klassis ringi.
Ning siis Eva (nohkar) vahtis minu poole. Ma olin täiesti kindel et tema viskas."No mida sa vahid prill"
"Preili Golf. Kuidas te palun räägite"
Hakkas õps mölisema. Türa see veel puudus."Sa ka mingi prill. Jää üldse vait"
Ütlesin ma õpsile"Kohe direktori juurde"
Ning ma näitasin õpsile selle peale keskmist sõrme.
"Mine. Või pean ma su vägisi sinna viima"
Küsis õps."No eks te proovige"
Irvitasin ma õpsile näkku.
Ning siis tuli meesõps minu juurde ja võttis mul randmest kinni ja vedas mind klassist välja. Ja lükkas vastu seina."Saad sa aru et minuga sa nimodi ei käitu"
Ning ma läksin näoga õpsile lähemale ja suudlesin teda. Ja ta suudles mind vastu...Aga siis ta lükkas mu eemale."Me ei tohiks"
Ütles õps."Kes keelab?"
Ning ma võtsin tal käest kinni ja vedasin ta riietusruumi ja keerasin ukse lukku ja me suudlesime edasi ning ta tõmbas mul püksid alla ja mina tal ka. Ja siis tõmbas ta aluspûksid ja mina tal bokserid. Tal oli päris suur munn. Aga ss ma lükkasin ta toolile istuma ja ma istusin ta munnile otsa ja hakkasin ennast seal hõõruma.
STAI LEGGENDO
Bad Girl ✔
Storie d'amoreLugu räägib tüdrukust nimega Lisa. Ta on 17 aastane ja ta käib 11.klassis. Ta on pidutseja ja kiusaja. Suitsetab ja joob. Tõmbab ka narkootikume. Magab iga poisiga ja mehega. Kasutab ka neid ära. Tema vanemad hoolivad temast väga, aga Lisa neist mit...