Astrafoobia

943 44 14
                                    

"Mhm"
Noogutasin ma. Kuigi tegelikult ei kasutanud, aga ma ei tahtnud Evat rohkem närvi ajada.

"Ma kolin siit ära. Kaugele teist. Ma ei taha sind ega Carli enam näha"
Ütles Eva

"Eiei. Palun ära tee seda. Ma lõpetan Carliga suhtlemise ära. Palun ainult ära jäta mind. Ma ei suuda sinuta. Sa oled nagu mu oma õde"
Hakkasin ma nutma.

"Kas sa kepiksid oma õe poisiga"
Küsis Eva nuttes

"Ei. Aga Carl alustas ja sina muide keppisid ka Jonathaniga"

"No siis polnud teie koos enam, aga Carl on minuga paar ja ma olen rase"
Karjus Eva

"Sa oled mida?"
Küsisin üle et kindel olla, kas kuulsin õigesti.

"Jah. Sa kuulsid õigesti. Ma olen rase"

"Kellest?"

"Carlist"

Ning ma kallistasin teda

"Seda enam pead sa siia jääma"

Ning ma tundsin Eva pisaraid enda õlale tilkumas.

"Kas Carl teab?"
Küsisin ma

Ning Eva raputas pead

"Sa pead talle ütlema"
Ütlesin ma ning lõpetasin kallistamise ja võtsin ta käest kinni ning tõmbasin teda endaga kaasa.

Ning järsku jäi Eva seisma ja tõmbas oma käe ära.

"Arvad tõesti, et kõik on nüüd korras?"
Küsis Eva vihaselt.

"Anna andeks mulle"
Ütlesin ma

"Ei anna. Ma ei anna sulle seda kunagi andeks. Ja usu mind ka Jonathan saab sellest peagi teada"
Rääkis Eva

"Palun anna andeks. Ära räägi sellest talle palun"
Laskusin ma põlvedele ja palusin teda nuttes

Ning siis kõndis Eva minema ja ma hakkasin veel jubedamalt nutma. Ma proovisin tulla püsti, aga ma ei suutnud. Ma kukkusin tagasi maha.
Varsti hakkas vihma sadama, ning ma sain läbimärjaks, aga mind ei huvitanud see praegu üldse. Varsti kuulsin ma oma nime hüüdmist, aga ma ei vastanud. Ma ei tahtnud.

"Seekord oleme ta tõdidelt kaotanud"
Karjus Tom nutuäärel.

Ma ei tahtnud et mu vend haiget saaks ning ma karjusin nii kõvasti kui suutsin.

"Ma olen siin"
Ma karjusin seda mitu korda ning varsti jõudis Tom minuni.

"Ma leidsin Lisa"
Hüüdis Tom ning ka teised jooksid minuni. Kaasaarvatud Jonathan. Mul polnud õrna aimugi kas Eva oli talle rääkinud või ei. Ma võtsin Jonathani käest kinni ning ta tõmbas oma käe ära, niiet ma sain aru, et ta oli rääkinud. Ja siis ma vaatasin Carli. Tal oli silm sinine ja huul katki. Ja siis ma vajusin ära. Ma veel kuulsin et Tom karjus mu nime ja et ma jääks teadvusele,aga ma ei suutnud ja siis võttis Tom mu sülle, ning varsti ei kuulnud ega tundnud ma midagi....

Kui ma ärkasin olin ma voodis ning arst oli minu juures.

"Tere preili. Kas te mäletate mis juhtus?"

Ning ma noogutasin ja rääkisin talle ära mis kõik juhtunud oli. Arst küsis veel palju, ning ma ss lõpuks kûsisin mis mul viga on?

"Sa olid alajahtunud"
Rääkis arst.

Varsti läks arst ära ning tuppa tuli Eva kes oli nutnud.

"On sinuga kõik kombes. Tahad, ma toon sulle midagi?"
Küsis Eva

"Ei ma ei taha midagi ja minuga oleks paremini kui sina mulle andeks annaksid ja sa poleks Jonathanile seda rääkinud"
Rääkisin ma kurjalt ning keerasin Evale selja.

Järsku tundsin Eva kätt enda õlal.

"Palun vabandust"
Ütles Eva vaikselt ning siis luristas nina. Ning võttis oma käe ära ja lahkus toast. Ning mul hakkasid pisarad voolama. Nüüd ma teadsin et Jonathan ei andesta mulle enam kunagi. Eva ajas mind ja Jonathani seekord lõplikult lahku...sellele mõeldes hakkasin ma hullemalt nutma ja varsti ma uinusin.

...

Järsku ärkasin ma mingi kolina peale ülesse ja ma vaatasin kella ja kell oli 3.15 ja siis käis järsku üks valge sähvatus, ning ma sain aru, et see oli äike. Ma läksin siis aknale vaatama ja nägin et meid on tabanud hull äikesetorm...

Ma tegin ka käbelt pildi ja postitasin selle instasse.

Ma tegin ka käbelt pildi ja postitasin selle instasse

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌹instagueen🌹

Ning siis ma jooksin kiirelt teki alla kuna tõsiasi oli see, et tegelikult kardsin ma megalt äikest ja mul oli äikese vastu foobia ehk astrafoobia. Sellest foobiast teadsid kõik. Ma hakkan nutma ja paanitsema kui äikest lööb.

"Liss"
Tuli Carl mu tuppa (jah me olime vähe teadnud  üksteist, aga ta siiski teadis mu foobiast äikese vastu)

"Mis sa siit tahad?"
Küsisin kurjalt.

"Kõik magavad, aga ma tean et sul on äikse vastu foobia. Ma magan täna sinuga siin"
Rääkis Carl

"Sa peakzid Eva juures olema"
Ütlesin ma.

"Kus ma siis magan?"
Küsis Cael teemat mujale viides.

"Pole kuskil mqgada, niiet siin samas voodis"

Ma pidin võtma ta enda kõrvale ja Jonathani polnud siin toas enam. Jonathan magas seal kus...mul on kül häbi öelda, aga ta oli seal toas kus mina ja Carl seksisime.

Aga siis tuli Carl mu kõrvale istuma ja siis ma kallistasin järsku Carli ja ta polnud selleks valmis, ning me kukkusime voodile pikali, nii et ma jäin peale ja tema alla...

Ning me jäime siis üksteist vaatama ja järsku keeras Carl meid ümber, ja siis olin mina all ja tema peal. Ja siis ta hakkas mind suudlema. Ma ei tea miks, aga ma ei suutnud lõpetada, ning me siis suudlesime ja ta hakkas minult riideid eemaldama ja ma tal, nii et ma juba unustasin selle äikese ja siis hakkas juhtuma kõik mis juhtus ka eelmine kord, aga siis kargas tuppa Jonathan....

"Lisa. Carl...."
Ütles Jonathan.

Loodan et meeldis.
Pane vote ja kommi kuidas meeldis jne...

Love you ❤❤







Bad Girl ✔Where stories live. Discover now