See mees oli ju see sama mees. Kui meie pilgud kohtusid naeratas mees koheselt ja mina ka.
____________________________________"Minu nimi on siis Markus ja ma olen 25. Ja ma elan seal talus"
Suunas mees käe ühe mega kena talu poole."Ja teie ööbite seal mõisas"
Suunas mees käe jälle ühe täitsa kena suure mõisa poole."Tulge ma näitan teie toad ette ja annan võtmed. Kõik on samasugused niiet kaklema pole mõtet hakata"
Me kõndisime siis oma kodinatega mõisa sisse. See oli nii fucking kena.
"Üks peab toas üksi olema kuna meid on 21"
Ütles õpetaja"Ma võin toas üksi olla"
Ütlesin maNing siis Markus ja õps nõustusid ning Markus näitas mu toa mulle ette...
"See on sinu tuba"
Ütles Markus."Aitäh"
Naeratasin ma talle."Kas ma bõin asju lqhti pakkima jääda?"
Küsisin ma."Jah. Täna te lihtsalt uudistate ringi siin ja kell 18.00 on õhtusöök"
Ütles Markus."Kas sa sööd meiega?"
Sosistasin ma talle kõrva."Ei"
Sosistas ta vastu."Ahjaa. Ma annan igale õpilasele ka mõisa ja algul nädala plaani ja homme kell 12.00 saame me kõik peale hommikusööki kokku õues, mõisa ees ja ma näitan teile ümbrust jne..."
"Hea küll"
Ning ma sain nädala plaani ja ka mõisa plaani. Sellel mõisal on 8 korrust.
Aga ma jäin siis asju lahti pakkima ja mis kõige lahedam. Siin on ka rõdu. Ja praegu on soojad ilmad. Ma saan päikest võtta. Praegu oli ka kevade lõpp ehk meie viimane selle õppeaasta klassireis. Kui ma sain asjad kõik lasti pakitud läksin ma rõdule. Ja ma nägin mega lahedat ja suurt passeini Markuse talu ees. Ta talu oli nagu suur maja.
"Mis peesitad siin"
Naeris Andrey"Mis on?"
Kûsisin pahuralt."Sa ju ütlesid et kui siia jõuame siis sa kepid minuga"
Võttis Andrey minult kahe käega tagant ümbert kinni."Jaa aga mu pea valutab praegu"
"Hea küll. Ise tead"
Ning ta läks ära.Ma ei saa aru mis minuga toimub. Miks ma temaga ei maganud. Ise ma ju nii väga tahtsin.
Ma siis keerasin ennast ümber ja läksin tuppa. Ma vahetasin riided ära. Ma panin endale lüsikesed ja õhukesed riided selga ja mul oli toas väga kena peegel ja see tuba oli ise ka nagu enda oma siis mõtlesin teha pildi ja panna instasse.
YOU ARE READING
Bad Girl ✔
RomanceLugu räägib tüdrukust nimega Lisa. Ta on 17 aastane ja ta käib 11.klassis. Ta on pidutseja ja kiusaja. Suitsetab ja joob. Tõmbab ka narkootikume. Magab iga poisiga ja mehega. Kasutab ka neid ära. Tema vanemad hoolivad temast väga, aga Lisa neist mit...