Maksim lükkas mind basseinis vastu basseini seina ja hakkas mind kaelalt suudlema, ning siis ta tõstis mind natuke ülesse ja siis lükkas ennast mulle sisse ning ma ohkasin vaikselt."Ma arvan et toas oleks siiski mõnusam"
Ning Maksim noogutas. Ning me läksime basseinist välja ja ta võttis mu sülle. Kui me nagamistuppa jõudsime tuli mulle Jonathan meelde. Ma ei tohi teda nimodi petta. Ning poiss pani mind voodile pikali ja hakkas mind suudlema, aga siis ma tõukasin ta eemale."Anna andeks. Ma mõtlesin ümber"
Ütlesin ma ning hakkasin püsti tõusma aga siis lükkas poiss mu pikali."Ma ei jäta kunagi pooleli"
Ütles poiss kurjalt ning ta hakkas mind vägistama....Järgmine päev
Ma ärkasin Maksimi kaisus, ma tegin lõpuks siiski kaasa, kuna Jonathan ei pea ju sellest teada saama..aga Maksim oli selles väga hea. Parem kui Carl, Jonathan, Markus, Andrey jne... kõik mehed kellega keppinud olen kokku.
Ma hakkasin püsti tõusma ja siis ärkas Maksim."Hommik"
Ütles Maksim"Hommik hommiks"
Ütlesin mz. Ning keerasin ennast näoga siis temz poole."Ooot. Mida sina siin teed?"
Küsis ta segaselt."Ära mängi lolli. Sa mäletad küll"
Ütlesin ma
Ning siis ta vaatas teki alla."Kas me...?"
Ma ei lasknud poisil lauset lõpetada."Jah. Me seksisime"
Ütlesin ma."Sinusugusega ei kepiks ka isegi mingi seksihaige"
Ütles poiss. Ning see solvas mind väga"Aga vot üks siis seksis ja slgul tahtsid sa üldse vägistada"
Ütlesin kurjalt."Lits selline raisk"
Ütles poiss ning ma virutasin talle kõrvakiilu ja läksin voodist välja ja võtsin oma asjad ja läksin wc-sse riideid vahetama. Kui vahetatud sain panin ma ukse pauguga kinni. Ning võtsin oma kotid ja läksin majast välja. Ning hakkasin Carli sugulaste suvila poole kõndima. Kui ma sinna jõudsin ei näinud ma ühtegi autot hoovis. Ma läksin siis ukse taha ja hakkasin koputama, aga kedagi ei tulnud. Ja siis tuli mul meelde kust Carl võtme võttis. Nimelt lillepoti seest (mis tegelt oli kunstlill) ja ma võtsin siis sealt võtme ja keerasin ukse lahti.
Ma läksin siis sisse ja viskasin oma kotid maha. Ma läksin laes rippuvasse tooli istuma ning mul hakkasid pisarad aina voolama ja voolama. Keegi polnud mulle varem nii halvasti öelnud. Ning siis järsku kuulsin ma ülevalt pööningult kolinat ja ma läksin vaatama kes seal on. Kuna uks oli ju lukus...
Kui ma sinna läksin, polnud seal kedagi. Järsku läks uks pööningu uks kõva pauguga kinni. Ma jooksin ukseni ning proovisin seda lahti teha aga ma ei saanud seda lahti. See oleks nagu lukus."Palun laske välja. Sõbrad. See pole naljakas"
Karjusin ma, ning ma kuulsin järsku et keegi hingab mu kaelale ja siis hakkas seda suudlema."Ahhhh....Jonathan"
Ohkasin ma. Ning võtsin inimese kaelast kinni kes mu taga oli."Ma tahan sinuga magada. Aga ära vaata minu poole kunagi. Paneme sulle rätiku silmade ette"
Sosistas ta mulle kõrva ning siis ta pani mulle rätiku silmade ette. Ta tõmbas mul püksid alla ning ma astusin nendest välja siis võttis ta mul särgi seljast ja siis võttis ka pesu. Ning siis poiss juhatas mind mingile madratsile ning ma läksin sinna pikali. Ma ei kuulnud midagi et ta oleks endal riided ära võtnud, aga siis lükkas ta ennast mulle õrnalt sisse. See ei saanud Jonathan olla, kuna see polnud tema munni moodi. Ja ka mitte Carli ega Maksimi ja üldse kellega keppinud olen. See tundus täitsa võõras. Ning ta hakkas ennast sisse ja välja liigutama. Ütleks nii. Et see oli mõnus ning ma lasin välja ka paar ohet. Ning siis hakkas ta aina kiiremini liigutama, ja varsti sain ma üldse orgasmi. Ta hakkas mu rindasid mudima ning siis hakkas mind suuddema seekord suule. Ja siis kaelale ja nii edasi ta hakkas allapoole suudlema, kuni jõudis mu kliitorini. Ja ta hakkas mulle suuseksi tegema ehk hakkas keelekat tegema, ma ohkasin terve see aeg kuna ma polnud never and ever nii head kogemust saanud ja siis järsku lõppes ära. Ma ei tundnud ta munni enam endal sees aga ma ka ei tundnud kui ta selle välja võttis. Üldse ei tundnud endal kedagi lähedal."Ma võtan nüüd salli eest ära"
Ütlesin ma, ning seda ma ka tegin.
Siin polnud kedagi. Vähemalt ma ei näinud. Ning ma otsisin siis lülitit et tuli põlema panna, ning varsti ma leidsingi. Ma panin siis tule põlema ja ma vaatasin pööningul iga nurga taha, aga siin polnud kedagi.
Läksin ukseni ja ka see oli lukus.Õhtul
Ma olin täiesti kindel et kell oli juba jube palju. Ma ei teadnud palju kell oli, kuna ma unustasin oma telo alla. Mul tuli järsku ilge uni ning ma läksin selle sama madratsi peale magama.
Järgmine päev
Mul oli juba ilge janu ja ma olin ikka veel kindel et minuga mängitakse lolli mängu, aga ma mõtlesin ikka veel selle seksi peale mis mul selle tundmatuga oli. Kuidas sai ta nimodi ära minna et ma ei kuulnud midagi. Äkki ma magasin mingi vaimuga?
Järsku vajus uks lahti ning ma jooksin sealt välja. Ma jooksin alla oma kottide juurde et võtta oma telefon, aga mulle jäi silma see et eile ma ei jätnud oma riideid laokile. Need olid mul ilusti kotis, aga nüüd olid kõik mu riided ja asjad laiali...........Loodan et meeldis. Pane vote ja kommi mida sa sellest osast arvad. Ma tean et vaimuga on võimatu seksida et sa midagi tunneksid, aga natuke fantaasiat onju.
ESTÁS LEYENDO
Bad Girl ✔
RomanceLugu räägib tüdrukust nimega Lisa. Ta on 17 aastane ja ta käib 11.klassis. Ta on pidutseja ja kiusaja. Suitsetab ja joob. Tõmbab ka narkootikume. Magab iga poisiga ja mehega. Kasutab ka neid ära. Tema vanemad hoolivad temast väga, aga Lisa neist mit...