İlk haftam diye çok fazla çalışmıyorduk ve varlığımdan fanların haberi bile yoktu.
Bizim gerizekalılar ise sinema odalarında film izliyorlardı. Beni de çağırmışlardı ama gitmemiştim. Son anda karar değiştirip gittiğimde odadan garip sesler geliyordu.
"Ah"
"Aaağh"
Arkada bella ciao müziği çalıyordu. Odaya daldım. La casa de papel izliyorlardı. İçim rahatladı. Varlığımı bile farketmediler.Size romantik komedilerin bu evresini anlatayım; 'erkekle kız sinemaya gider. Yanyana otururlar ve mısır alırken elleri birbirine değer. Sonra 2 saat bakışıp utanırlar'
Beyninizi kullanın lütfen.En sevdiğim dizinin yeni sezonunu izliyoruz ve bu umrumda olmamalı. Karanlıkta yüzü görünmeyen üyenin yanına oturdum. Yüzüne baktım. İsteksizce olmuştu. Park jimin yakından çok güzeldi. Pür dikkat filmi izliyordu ve dudakları hafif aralık, gözleri büyümüştü, çok tatlıydı. Konuşurken de dudakları öyle görünüyordu. Güzel şeyler insanların dikkatini çeker, istemsizce bakarız. Park jimin de bunlardan biriydi. Çok güzeldi. Yanağından öpesim geliyordu. Kendimden geçecektim...
Ona baktığımı farkedip bana baktığında göz göze geldik. Kafamı önüme çevirdim. Patlamış mısıra elimi attım eli elime değdi. Harika. O evre. Böyle birşey olmamalıydı. Asla bir romantik komedinin parçası olmazdım.
Bella ciao bu bi bakun diziyi izlemeyen çok şey kaybeder xleflwf şu kapaktaki ikisi kardeş ve darphane soygunu planlıyorlar o kadar heyecanlı ve güzel ki
Hikayeyi gerçekçi yazmaya çalışıyorum ama bu bölüm cidden biraz kötü oldu. Şu alttaki yıldızcağıza basıp oy vermeyi unutmayın 🍭