Öptüm muah biliyorum bayadır yazmıyordum çünkü başka işlerim vardı .ilk başta bu bölümü smut yapacaktım ama vazgeçtim.neyse iyi okumalar❤️❤️❤️❤️
Oy verip yorum yapmayı unutmayın😭🌈
—————————————————————-
Arıyorum,kimse açmıyor. Tekrar arıyorum.
Cevapsız. Bip sesleri ...
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.
Numarasını değiştirmiş olabilirdi. Benimle konuşmak istemiyor olabilirdi. Ama haklıydı.
Onları bırakıp gitmiştim. Görevli fırçasıyla yüzüme pudra sürüyor. Bunun farkında bile değilim. Fazlasıyla gerginim.
"Artık gitmeniz gerekiyor."
Diyor kim olduğunu umursamadığım ses.
Sahnenin altına geçişim , sonra performansa başlıyorum. Onca insan benim için orada. Zaman geçmek bilmiyor. Sonunda bitiyor . Veda ediyorum. Titriyorum. Bedenim isyan ediyor olanlara. Gözlerim kararıyor. Birinin yanıma koşuşunu görüyorum. Boşluktayım . Nerede olduğumu bilmiyorum. "Bayılmış olmalı." Diyor bir ses. Ayak sesleri duyuyorum. "Nabzı normal değil." Diyor biri.
Ağzıma birşey taktıklarını hissediyorum.
Oksijen maskesi. Sonra tekrar.
Boşluktayım. Beyaz bir boşluk. Ve anılarım geliyor gözümün önüne . Ailemle kavga ediyorum. Kendimde değilim. Başım dönüyor . Boşluktayım ama kendimde değilim işte , bunu hissediyorum. Canım yanıyor. Hiçbirşey hissetmiyorum ama acıyor. Ruhum kana bulanmış. Yorgunum sadece. Dinleniyorum boşluğumda . Duygularımdan yoksunum. Anılarım devam ediyor. "Nabzı düşüyor."
Bir ev var . Kapısından giriyorum. İçinde 7 güzel adam... Kalbime taht kuran bu yedi güzel adam. Bir ses duyuyorum. Jenna'nın ölü bedeni geliyor gözlerimin önüne. "Nabzı anormal derecede düşüyor" Endişeli bir ses duyuyorum. Belliki hastanedeyim. Konuşamıyorum. Gözlerimi açamıyorum. Kendi boşluğumdayım. Buradayım.
Sesler çok uzaktan gelmeye başlıyor.Artık duymak bile zorlaşıyor. "Bilincini tamamen kaybetmiş."
Birşeyler düşünmek zorlaşıyor. Kendimi kaybediyorum. Rahatlıyorum belkide . Bırakıyorum kendimi. Hiçbirşey yapamıyorum. Boşluğumdayım .Uzaktan gelen sesler duyuyorum yeniden. "Ne oldu ?" Öfkeli ve endişeli bir ses. "O iyi mi?!"
"Endişelenmeyin sadece psikolojik bir bilinç kaybı geçirmiş"
Birinin dengesiz nefes alıp verişlerini duyuyorum . Biri yanıma oturuyor. Bunu hissediyorum. "Aslında çoktan uyanması gerekirdi ama fiziksel olarak yorgun görünüyor , kendini zorlamış"
Elimi kıpırdatmaya çalışıyorum. Yapıyorum sanırım. Elimi kıpırdatabiliyorum!!!
Göz kapaklarım çok ağır ,açamıyorum. Açmaya çalışıyorum ama çok ağırlar işte. Pes ediyorum. Elimin üzerinde bir el hissediyorum._____________
Gözlerimi aralayabiliyorum .Yanımda hala biri var. Eli elimden hiç ayrılmadı. Bulanık gözlerimle ona bakmaya çalışıyorum. Yüzünü ayırt edemiyorum. Yüzümü ovuşturackken kolumdaki serumu farkedip yatakta doğruluyorum. O telaşla bana yöneliyor. Yüzü netleşiyor. Park jimin tam karşımda duruyor. Gözleri kızarmış , yorgun görünüyor. Elim yüzüne gidiyor. Öylece dokunuyorum yüzüne .
"Geçti güzelim ." Elimi sıkıca tutuyor.
Park jimin benim aydınlığım , karanlığım , gecem , gündüzüm, herşeyim. Kendini tutmaya çalışır gibi bir hali var . Ayağa kalkıyor.
" Gitme " diye mırıldandığımda kapıdan çıkıyor. "Uyandı"
İçeriye yüzü tanıdık biri geliyor. Ablam!!
O da ne diyeceğini bilemiyor . Gözümden bir yaş akıyor. "Rimelin akmış "diye takılıyor bana . Gülümsüyorum. Ablam işte. Onun da gözünden bir yaş akıyor. "Seninde"
"Çekil şurdan " uzun boylu , geniş omuzlu biri kapıdan giriyor. Jimin'i itekliyor. Konuşmaya çalışıyorum. Öksürük krizine giriyorum. Biri boğazımı işgal etmiş gibi. "Anne kuş"diye atılıyorum seokjin'e. Gülümsüyor .___________________
Hastane 'den çıkıyoruz. Hala kimseye olanlar hakkında tek bir kelime etmemiştim.
Arabadayız. "Özür dilerim" kelimesi dökülüyor dudaklarımdan . Yanımda oturan jimin parmağını dudaklarıma bastırıyor. "Şşşş"
"Artık bizimlesin özür dilemek , üzülmek ve durumu açıklamaya çalışmak yasak."diyor anne kuş.Arabada sadece ablam , seokjin , jimin ve ben varız . Diğer üyeler ne yapıyor ? Yada ablam neden burada diye merak ediyorum. " Ee şey " diye konuya girecekken ablam "menajerin beni aradı . Ben de onları çağırırsam daha kolay gelebilirim diye düşündüm . Çünkü aşırı zenginler ."
Jimin ablama büyüyen gözleriyle bakarken "Ablam biraz fazla dürüsttür " deyiverdim.Hikaye artık boka sarmıyor mutluyum smut olayından vazgeçtim olayın nasıl gideceğini kurgulamıyorum sadece eğlenmek için yazıyorum.
Karakterlerin görünümleri~
Nancy~
Jimin ~
Seokjin 🍯~
Evt 540 kelime fwmwhwgiwıwlkwgw
S e v i l i y o s u n uz🍯❤️