🖇

272 14 5
                                    


BEN GELDİM LAN
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Bu bölüm tam anlamıyla FAV
Herşeyin olduğu bölüm çok seviyorum bu bölümü.

____________

"Ne zaman evlenirsiniz tahminen?"

Taehyung karşımda kucağına aldığı yastığına kafasını koymuş beni çileden çıkartan sorular soruyordu.

"Arkadaşız biz Taehyung"

Tam ağzını açacaktı ki bağırmaya başladım

"ARKADAŞ !"

Sesim en az 10km uzaktan duyulmuş olmalıydı. Tanrım...

Odasından sinirle çıktım.

Taehyung yine yanıma geldi.
"Onu kıskandırmak için cha min'le çıkman da mı tesadüf peki!?"

Duraksadım. " sen bunu nereden biliyorsun. "
Cevap gelmeyince yine sinirlenip bağırmaya başladığımda Namjoon odaya dalıp durmamızı söyledi. Hah. Değişikler. Hah.

_________

"Neden hep akılmda ki?" Yastığa bir türlü koyamadığım kafamı kaldırıp sinirle yastığı ısırdım. Ayak sesleri duydum. Biri tuvalete gidiyordu. Hayır biri benim odama geliyordu. Hayır biri benim odama girmişti! Uyuyormuş gibi yapmanın zamanıydı. Baş ucumdaki koltuğa birinin oturduğunu hissettim. Üzerimde birinin bakışlarını hissettim .
yaklaşık beş dakikka boyunca bakışları üzerimdeydi. Zorla kapalı tuttuğum gözlerimi açıp yatakta doğruldum aniden.
" Ne istiyorsun?!"
"Ah Tanrım"
Jimin irkilip şoka girmiş gibi bakakalmıştı.
Yine sessizlik .
"Jimin"
"Efendim" sesi suçluluk doluydu.
"Özür dilerim"
Birden ağzımdan çıkmıştı.
Aptal. Ne diyecektim şimdi?
"Kız arkadaşının pardon birkaç kız arkadaşlarının kafasına kaynar su döktüğüm ve pantolonsuz fotoğrafını yaydığım için "
Sırıtıyordu. Bana bakıp söylediğim şey yüzünden sırıtıyordu. Yine sessizlik.
"Jimin "
"Efendim"
"Bir şey sormam lazım"

BİZ ŞİMDİ NEYİZ ???

"Ben seni arkadaş olarak görüyorum."
Bilmiyorum. Neden öyle birşey söyledim bilmiyorum ağzımdan çıkıvermişti. Aptal. Aptal kız!!!

"Ne-?"
Lafını böldüm.
" tamam uyuyamıyorum ve sen benim için arkadaştan fazlasısın ve beni çıldırtıyorsun . Park jimin senden nefret ediyorum . Bana neden bunu yapıyorsun? Lütfen yanımda uyu"

Sonuncusu biraz ağır kaçtı. Agh ne saçmalıyordum.

Jimin net bir yüz ifadesiyle odamdan çıktı. Ne bekliyordum ki?
Birkaç saniye sonra elinde yastığıyla kapımda buldum onu. Birşey söylemeye dilim varmıyordu.
Yanıma uzandığında .
"Nancy" dedi sessizce.
" ben de seni arkadaş olarak görüyorum."
Dalga geçiyordu. Harika. Bu ben de senden hoşlanıyorum demek olmalıydı. Yatakta ona sırtımı dönerken hafifçe mırıldandım;

"Küçükken annem uyuyamadığım zamanlarda bana sarılırdı biliyor musun?"

Kollarını belimde hissettim. Demek istediğimi anlamıştı.

"Böyle mi? " demişti söylediğim şeye karşılık.
Belimdeki elini tuttum, elini hafifçe öpüp "böyle " dedim sessizce .
Çok huzurlu hissettiriyordu. Park jimin'in yanımda oluşu ... ellerinin belime dolanmış oluşu. Kokusu, teni , sesi. Aşıktım bu adama . Tekrar aşık oluyordum her nefes alışında , her konuştuğunda . Aşıktım. Onsuz yapamıyordum . Bunun başka bir açıklaması yoktu.

İnvisible Love  <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin