Nabıyonuz lö
Sarhoş olmak deyince herkesin aklına içmek gelir. Ama bu tanım aynı zamanda çok derin nefesler aldığınızda , yada fazla meditasyon yaptığınızda da geçerlidir. Sarhoştum.
Eli hala elime değiyordu . Resmen ei elimin üzerindeydi. Bilerek çekmemişti!Elimi geri çektim , kavradı. Elimi sıkıca tuttu.
Elimi tutuyordu. ELİMİ TUTUYORDU. Normalde Çek lan elini yavşak diye bağırırdım. Ciddiyim.Ama hoşuma gitmişti. Bu klişe benim hoşuma gitmişti. Kalbimin hızlı atmasına sebep olmuştu. Elimi geri çektim, donakalmıştım. Bu duyguyu daha önce hiç hissetmemiştim. Az önce olanları düşünmemeye çalışıyordum. Düşünmemeliydim.
Çaktırmadan yüzüne baktım. Sanırım çaktırmıştım . Utançtan ölecektim. Ne bu duygu?
_____final bölümünü izlerken**______
Gözümden bir damla yaş aktı. Çocuğundan ayrı kalan bir annenin kanlar içinde yere yığılışı. Yanındakilerin onu geri getirmeye çalışması....
Çok acıydı. Bir damla daha aktı. Tanrım neredeyse hıçkırarak ağlamaya başlayacaktım. Kafamı öne eğdim . Durmuyordu. Umarım kimse farketmemişti. Saçlarımda bir el hissettim. Saçlarımı okşuyordu. Bu da ne demekti? Duraksadım. Burnumu çekip ona bakarak kafamı kaldırdım.Biraz daha öyle dursaydım kafamı omzuna yaslayıp ağlamaya devam edecektim. İğrenç bir görüntü olurdu. Eliyle beni kendine çekti. Kafamı omzuna yasladı. Yok artık! Aklımı mı okuyordu??? Hangi kdrama bu?
Hoşuma gitmişti. Bu duyguyu sevmiştim ne yaptığımı bilmiyordum ve güvende hissettiriyordu. Nefes alışlarımı düzenlemek çok zordu. Kalbim patlayacak gibiydi. Bu da ne? Bu saçma duygu da ne?
Kafamı kaldırmaya korkuyordum. Biri beni şuraya gömsün. Tam burada ölmek istiyorum. Onun kokusunda , onun teninde . Kendimi kandırıyordum. Onu hiç unutmamıştım. Dolan gözlerimden bir yaş daha aktı. Yanağımdan kayarak onun omzuna düşüşünü izledim. Eliyle yanağımı okşadı. Ne yapacağını tahmin etmek kolaydı.
Mesela şimdi yapabileceği iki şey vardı. Ya bana biraz daha yaklaşacaktı yada film boyunca öyle kalacaktık.Kafamı geri çektim . Ne oluyordu bilmiyordum ama olmasına izin vermeyecektim.
Bu da neydi?
Şey eskiden alta böyle bişey yazmışım değiştirmiyim bence kalsın wflwhwgwkwj
Merhabaaa çok manyak bir bölümdü oy vermeyi unutmayın! 💞
2 saattir bunu yazıyorum canım çıktı yawww. Vkook belki normalde gerçek değil ama bu hikayede gerçek olacak bebeqlar nyse çok büyük spoiler verdim susuyorumm. Bu arada hazırda olan bölümleri atiim mı bilemedim. Atçam yağ kudurun azçık🦄