İnvisible

127 5 0
                                    

Nancy ~

Belki de aradan birkaç ay geçmişti.
Kaos bitmişti sonuçta değil mi?

Bitmemişti.

Bitmezdi de. Sevdiğim insanların yanında durmak beni en fazla bu kadar yıpratabilirdi.
Sonunda dayanamadım.
Kendime yeni bir hayat kurmak istedim.
Belki de o gece başladı hepsi. Şu jenna'nın öldüğü gün yani.

13 şubat ~flashback

Ağzımda demire benzer bir tarla uyandım. Bomboş bir odadaydım.
Karşımda sigara içen bir kız vardı. Kız gözlerimi kırpıştırdığımı fark edince sigarayı söndürüp yanındakine döndü;
"neden bu kadar geç uyandı bu?"
"nereden bilebilirim ben?" diye tersledi onu öbürü.
Konuşmaya çalıştım ama vücudum bunun için fazla yorgundu. "neredeyim ben?" diyebildim. Adının raven olduğunu anlayabildiğim kız bana döndü;
"Sen bizim sorularımızı cevaplayacaksın. Biz senin değil"
Somurtup ona baktım.

Tamam öyleyse.
Buradan kurtulduğum gibi işini bitireceğim.

Söylediklerini kafamı sallayarak yanıtladım.

"Jenna'nın seni isteme sebebi çok açık. Şu grupla yakınsın ve sana ihtiyacı var. Jenna senden aramıza katılmanı istiyor."
Bu sırada kız bir sigara daha yakmıştı.
Umursamaz bir tavırla sözüne devam etti. "kabul etmeme gibi bir şansın yok ya bize katıl ya da öl."

O sırada aklıma bir film repliği geldi. Hayatımı kurtaran replik.

'Eğer yakalanan olursa tek yapması gereken zaman kazanmaya çalışmak.'

"düşünmeme izin ver."dedim.

Birkaç dakikka sonra ~

" kabul ediyorum. "

Raven içeri gidip bağırmaya başladı.

" mark buraya gel! "

Mark elindeki sopayı bir kenara atıp yüzüme yaklaştı. Nefesi nefesime çarpıyordu. Yüzü terden parlıyordu.
Belki yakışıklı bir yüzü vardı ama gözlerinden saf nefret okunuyordu. Ona bakmak bile içimdeki birşeyleri tam anlamıyla ürpertiyordu.

Aramızda sadece milimler kalmışken fısıldadı ;

"Doğru seçimi yaptın."

Raven biraz daha insaflı birine benziyordu. Mark' ı ensesinden tutup kendine doğru çekti.

"ilk görevin" diye sözüne başladı raven.

"Güvenimizi kazanmak" diye devam etti.

"Nasıl yani?" diye sordum.

"şu kurşungeçirmez çocuklarını ara ve güvende olduğunu, artık onlarla olamayacağını söyle."

Titreyen ellerimle telefonumu elime aldım. Korktuğumu belli etmemeye çalışıyordum. Telefon birkaç saniye çaldıktan sonra jimin cevap verdi.

" alo?"

Cevap veremedim.

" alo, nancy? "

Ravenin üzerimde gezinen garip bakışlarını farkettim an telefona yapıştım;

"beni bir daha arama kafamı dinleyeceğim ve merak etme güvendeyim " dedim ağlamanın eşiğinde.

Telefonu yüzüne kapatırken gözümden süzülen yaşı elimle sildim.

Ve büyük bir gürültü koptu.

'sanki büyük bir kapı devrilmiş gibi'

................ Flashback end~................

O gece yoongi ' nin sonunda bana yardım etmesiyle İtalya' ya gitmiştim.
Şimdi ise yoluma tek başıma devam ediyordum. Yeni bir solo albümü çıkarıp düzgün bir ev, araba bulmuştum kendime. Şimdi ise İtalya 'nın en büyük stadyumunda tek başıma konser verecektim.
Tek başıma.
Eskiden çocuklarla birbirimize performans öncesi destek olurduk.
Ama Bighit le olan sözleşmemizin üzerinden iki yıl geçmişti ve ben o zamandan beri çocukları görmemiştim.
Telefonumu elime alıp rehberimde gezindim.

Worldwide handsome'mmm❤️
Aranıyor...


































.......... Bölüm sonu.
Sizi seviyrem.
Söyleyecek birkaç şey var şimdi onlara gelelim.
Birkaç aydır yazmıyordum ve finali beğenmedim ondan değiştirdim kwösheçeıwö.
Bide şey nancy nin jini aramasının sebebi  jinin hikayede pek gözükmemesi ve ben ve nancy nin onu çok sevmemiz.
Bu arada nancy momoland daki nancy değil o konuya açıklık getirelim.
Not =sözleşmenin üzerinden 2 yıl geçmişti derken ( sözleşme 7 yıllıktı nancy 5.yılda geldi) ve sözleşme bitince grup dağılmış oluyor. 🤧HERNEYSE ÖPTÜM HADİ BYSS MUAH❤️

500 Kelime ne yazar alfa mısın nesin??




















































İnvisible Love  <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin