♧6♧

4.5K 334 173
                                    

İkiside yüzleri kızarmış bir şekilde birbirlerine bakıyordu. Yoon Gi, kendinden beklemediği utançla ve Hoseok'dan beklemediği bu hareketle dumura uğramış hissediyorken hafifçe dudaklarını araladı.

-Teşekkür ederim Hoseok..

-Önemli değil Hyung..

Deyip, elini ensesine atıp kaşıdı Hoseok.

-Hadi yemek yiyelim. Ben çok acıktım.

-Bende Hyung.Sen otur suları doldurup oturayım ben de.

Bunun ardından Yoon Gi, sandalyeyi çekip oturmuştu ve önünde duran ramenden, tabağına alıp suları dolduran Hoseok'a bakmıştı.
Suları doldurmayı bitiren Hoseok, aynı şekilde masaya oturmuştu. Oda masaya oturunca Yoon Gi önüne aldığı ramenleri, yavaşça yemeye başlamıştı. Hoseok'da önüne ramen alıp Yoongi ile aynı hızda yemeye başladı.

O sıra derin bir sessizlik olmuştu. Sadece çatalların tabağa değme sesleri vardı. İkiside bundan rahatsız olmuş olacak ki birbirlerine bakmaya başladılar. Bunun üzerine sessizliği bozmak isteyen Hoseok;

-Hyung..

-Efendim Hoseok?

-Sen... Beni seviyor musun?

Bu da nasıl bir soruydu diye ona bakan Yoongi ;

-Tabii ki de seni seviyorum Hoseok.
Sen benim en yakınımsın. Birlikte büyüdük biz seni sevmemem mümkün mü?

-Evet Hyung haklısın.

Hoseok bu soruyu ne amaçla sorduğunu bilmiyordu fakat beklediği cevabın bu olmadığından da emindi.

Yemeklerini bitirdikten sonra birlikte ortalığı toparladılar ve salona geçtiler.
Bir kaç kanal geçtikten sonra ilgilerini çeken bir filmi görüp durdular. Izlemeye başladıktan 10 dakika sonra filmde +18 sahneler çıkmaya başlayınca Hoseok kızardı ve kumandayı olabildiğince hızlı bir şekilde alıp kanalı değişti. Onun bu haline gülmeye başlayan Yoon Gi ayağa kalktı ve odasına ilerledi. Arkasından ona bağıran Hoseok;

-Hyung nereye?

-Uyuyacağım Hoseok, rahatsız etme.

-Peki Hyung.

Odasına giren Yoongi kendini yatağına bıraktı ve biraz öyle bekledi. Yağmur yağıyordu ve gök gürlüyordu.
Hoseok gök gürültüsünden korkardı ve böyle gecelerde hep Yoongi'nin yanına gelirdi. Bunu kesinlikle yapardı.

Bir müddet sonra alttan TV'nin sesi kesildi. Sanırım Hoseok'un uykusu geldi ve odasına çıkıyordu.

Yoongi bekledi Hoseok'un onun odasının kapısını açmasını bekledi. Ama sadece bekledi. Aradan 15 dakika geçmesine rağmen Hoseok'dan ses yoktu. Halbu ki gök çok fazla gürlüyordu. Ona bir şey oldu mu? diye kendi odasından çıkıp Hoseok'un odasına yöneldi ve yavaşça kapıyı araladı. Karşısında gördüğü manzarayla şaşırıp kaldı.

Buddy | •SOPE• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin