♣7♣

4.2K 348 255
                                    

Yoon Gi kapıyı aralayınca, karşısında tirtir titreyen bir Hoseok beklemiyordu. Bu yüzden çok şaşırmıştı.

-Hoseok?

Hoseok beklemiyor olacak ki bir anda çığlık attı.

-Aaaaa!! Caanavarr...

Onun bu haline gülen Yoon Gi,Hoseok'un bazen ciddi bir şekilde çocuklaştığını düşündü ve;

-Sakin ol Hoseok. Benim Yoongi.

-Ohh... Hyung sen miydin? Niye geldin?

-Asıl sen niye gelmedin?

-H-hyung odana çıkarken rahatsız etme dedin. Bende seni rahatsız etmek istemedim.

-Ahh... Aptal sen ne zaman benim her dediğimi dinler oldun. Böyle durumlarda yanıma gelebilirsin sorun yok anlıyor musun?

-Ah.. Hyung sağ ol.

-Şimdi sen mi gelirsin, ben mi geleyim?

Yoon Gi'nin bu soruyu sorması ardından Hoseok, eliyle yorganı kaldırdı ve yatakta yan tarafını, Hyung'unun gelmesi için patpatladı. Yoon Gi yavaş hareketlerle Hoseok'un yanına uzandı.

İkisi genelde birlikte uyurlandı. Ama bugün yaşadıklarından sonra eskisi gibi hissetmiyorlardı. Farklı bir his vardı birbirlerine karşı ama neydi bu his?

Hoseok yavaşça kafasını Yoon Gi'nin göğsüne koydu ve elini beline sardı.
Bu hareketiyle Yoon Gi'de ellerini Hoseok'un saçlarına götürdü ve okşamaya başladı.

-Hatırlıyor musun Hoseok?

Aklına gelen anılarla küçük bir tebessüm etti Yoon Gi ardından dudaklarını yalayarak devam etti sözcüklerine;

-Küçükken hep kavga ederdik.
Ama asla birbirimizi kırmazdık, daha doğrusu kıramazdık. Kıyamazdık birbirimize. Bunu, küçücük yaşlarımızda nasıl yapardık bilmiyorum ama çok güzeldi. Birbirimize laf atar hrmrn peşine bir ağacın altına oturur sırtlarımızı dönerdik. Aradan 5 dakika geçmeden barışır oyna kaldığımız yerden devam ederdik.

Hoseok, Hyung'unun anlattıklarıyla, onun göremeyeceği bir şekilde yüzüne tebessüm yerleştirdi.

-Bizim dostluğumuzu hep kıskanırlardı.
Aslında bakarsan cidden kıskanılacak bir dostluk yaşıyorduk, ki baksana hâlâ yaşıyoruz. Şu ana kadar kimse bizim bu arkadaşlığımızı bozamadı. Bu vakitten sonra da bozabileceğini düşünmüyorum.

Yoon Gi, aklında kurduğu cümleyle ufak bir kahkaha attı.

-Sanırım birlikte yaşlanacağız Hoseokie.

Bir cevap bekleyen Yoon Gi, Hoseok'dan sadece derin bir nefes veriş almıştı. Bunun üzerine Hoseok'un uyduğunu düşünen Yoongi,saçlarına bir öpücük kondurup;

-Umarım asla ayrılmayız Hoseok.

-Umarım Hyung..

Bunu duyduktan sonra sırıtan Yoon Gi, gözlerini kapatmış ve yorgun bedenini uykunun kollarına bırakmıştı..

Buddy | •SOPE• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin