9.

267 28 9
                                    

Az igazgatói iroda.
—— Meg szemszöge ——

- Valamelyikük adna végre egy értelmes magyarázatot, hogy miért jöttek ilyen öltözékben ma iskolába?

- Tudja Uram, az úgy volt, hogy -kezdtem volna bele valami istenverte hazugságba, de már a mondat elején elakadtam.

-Hogy történt némi kavarodás, a költöztetőkkel. -dobta be az ötletet Katie.

- Igeen, a költöztetőkkel. Tudja. Kavarodás. Volt. Meg minden.

- Miféle kavarodás?

-Rossz címre vitték a holmijainkat és ezért nem volt mit felvennünk ma reggel.

- Na és mi történt azokkal amikben beiratkozni voltak?

-Azok festékesek lettek. Tudja a felújítás meg minden...

Nagyon úgy látszott hogy kezdte bevenni a kis sztorinkat bár egy pár perces kínos mosolyok közt eltöltött csend követte az utolsó beszólásunkat.

- Értem. Ez sajnálatos. Remélem hamar megoldódik ez a kis félreértés. Addigis, nem hagyhatom hogy így járkáljanak a folyosón. - fordult nekünk háttal és egy szekrényben kezdett el matatni - Parancsoljanak. Addig viseljék ezeket az egyenruhákat.

- Köszönjük szépen!

- Reméljük holnapra már megérkeznek a cuccaink!

- Én is remélem! Mondják, biztos hogy nem valami más okból kifolyólag jöttek ma így?

- Mondja hova gondol? Pff, persze hogy nem! Nem kell aggódnia!

- Hm. Értem. Most pedig öltözzenek fel és menjenek órára!

- Igenis! Köszönjük.

Amint Weatherbee igazgató kinyitotta nekünk az ajtót és kiléptünk rajta, megint egy nem kívánatos bandával találtuk magunkat szemben.

- Mr.Jones? Maguk mit keresnek itt? - lepődtek meg az igazgató kérdésén - Ha csak nincs valami életbe vágó gondjuk akkor mars órára!

- Igen uram.. - hallatszott kórusban.

Az osztályterembe igyekezve, még megálltunk a mosdóban, hogy átvegyük az újonnan kapott egyenruhánkat.

A terembe érve a 30 évvel fiatalabb Einstein-hasonmás filozófia tanár fogadott minket, Mr.Hoose.

- Ti vagytok Meg és Katie?

-Igen, jó napot! -köszöntünk rá sorban.

- Rendben, csüccsenjetek le csajok. Ha minden igaaz, akkor pont van is még két fess fiatalemberünk itt akiknek nincs párja. Ahh és tényleg, de jó vagyok - nézett fel az egyik kis papírjából, amin mindenbizonnyal az ülésrend szerepelt - Katie te leszel Jughead párja, Meg te pedig SweetPeavel leszel.

- HOGY MI VAN?!? - járta be négy ember hangja az egész termet.

Scandals in Riverdale [HU🇭🇺]Место, где живут истории. Откройте их для себя