8.

284 30 4
                                    

——— Meg szemszöge ———


- Ja. Kibaszottul Hétfő! - válaszoltam Katienek.

- Most mi legyen? Így nem mehetünk be!

- Miért ne mehetnénk? - kérdeztem.

- Ha az első nap le akarsz járatni akkor bocs de ehhez nem járulok hozzá.

- Ez csak őket fogja minősíteni! Ne aggódj nem lesz gond. Muszáj bemennünk ha nem akarsz már első nap bajba kerülni.

- És mit akarsz? Csavarjam a függönyt a derekamra? Mert ez eléggé pornó színész feelinges ha csak egy szál pizsamában bemegyünk.

- Miért is ne?

- Najó te még nálam is zakkantabb vagy!

- Ugyanmár Katie! Ezt direkt csinálták, hogy még véletlenül se kerüljünk a suli közelébe márpedig én nem hagyom , hogy  egy apró kis trükkel kifogjanak rajtunk! Szóval jöhetsz velem, de akár itt is maradhatsz - fogtam kezeimbe a kocsikulcsot és már igyekeztem is a bejárati ajtó irányába.

- Oké oké oké várj! Azért mégsem hagyhatom, hogy egyedül égesd a fejed.

- Ez azt jelenti, hooogy ...?

- Igen, azt jelenti, hogy benne vagyok! Csináljuk csesszék meg!

Erre csak rámosolyogtam Katiere és a táskáinkat a hátunkra dobva szálltunk is be a kocsiba.
Nem telt bele 40 percbe az út az iskoláig.

- Hát most vagy soha!

Húztam be a kéziféket és szálltunk ki a kocsiból lassított felvételben.

*badass music*

——— Katie szemszöge ———

Talán most követtem el életem legnagyobb baklövését - gondolkodtam magamban. Nem kellett volna ezt bevállalnunk.

Kiérve a parkolóból befordultunk a sarkon és szembe találtuk magunkat megszégyenülésünk forrásával. Jughead Jonssal és a kutyáival.

Látszott rajtuk, hogy nem számítottak ránk, mert mindegyiknek úgy lógott az álla a föld felé, mintha még életükben nem láttak volna ehhez foghatót.

- Mi a f@sz?! - hallottam ahogy SweetPea Jones felé fordul - Azt mondtad "biztos" terv volt!

Természetesen nem csak ők voltak az egyedüliek akik hozzá sem tudtak szólni az eseményekhez. Amikor az iskola folyosóján bóklászva kerestük a szekrényeinket sorra kaptuk a lenéző pillantásokat.

De hát valljuk be, nem mindennapi látvány hogy két tinédzser pizsamában / fehérneműben megy iskolába minden boizonytalanságérzet nélkül.

Megtaláltuk a szekrényeinket és épp pakoltunk is be, amikor egy "dögös vörös" , aki minden bizonnyal a suli méhkirálynője, lépett oda hozzánk.

-Be kell vallanom nem mindennapi öltözék választás. De szeretem a különleges egyéniséggel bíró újoncokat. -mért minket végig egyesével - Cheryl. Cheryl Blossom.

- Katie Miller.

- És Meg Sanders.

- Katie és Meg. Hm. Aranyos egy páros.

- Ohh mi nem, nem vagyuk egy páros. Úgy legalábbis semmiképp! - tette fel védekezően kezeit Meg.

- Ja! Mi nem! Tényleg.

- Pffft - tört ki kínos nevetésben Cheryl - Nyugivan! Ez amúgy is a XXI.század senkit sem zavar. -kacsintott is hozzá.

- MISS SANDERS! MISS MILLER! - hallotuk meg Weatherbee igazgató érces hangját a folyosó másik végéből.

- Maguk mégis mit képzelnek? Így jelennek meg az első napjukon?! Ezt mire véljem?

- Uram meg tudjuk magyarázni! - próbáltam higgadt maradni.

- Azt nagyon remélem! Azonnal az irodámba! Miss Blossom maga pedig menjen órára. Azonnal.

- Hogyne Igazgatóúr! - frodult sarkon Cheryl de még annyit odasúgott nekünk - Uuuupsz a diri ideges, kitartást.

—— SweetPea szemszöge ——

- Mi a f@sz Jones?! Garantáltad , hogy bejön az ötleted. De mégis itt vannak! -löktem hátra.

- SweetPea elég már! Nyugodj le! -jött nekem Toni.

- Fogd vissza magad SweetPea! - áltt fel Fangs és Joaquin is.

- Képzeld nem csak te lepődtél meg rajta! Nem gondoltam volna én sem , hogy vannak olyan idióták , hogy így bejönnek.

- Pedig nagyon úgy néz ki..

[...]

- Lám lám, Jughead Jones és a többi muskétás! - lépett be a vörös démon a terembe - Képzeljétek az előbb találkoztam a vadonatúj szépségkirálynőinkkel. Bár az öltözetük elég...érdekes volt. Weatherbee el is hurcolta őket. Nem tudtok róla valamit?

- Cheryl. Hogy miért nem lepődöm meg!? -kezdett bele Jones a szokásos kis monológjába.

- Nem. Nem tudunk róla semmit! -zártam rövidre a dolgot.

- Hm. Hát jó! Akkor csá csá! -lebegtette meg még egyszer vörös fürtjeit majd sarkofordulva kilépett a teremből.

- Fasza! Még ez is bekavar. Tuti , hogy most mószerólnak be minket a dirinél!

- Najó, Cukorborsó most már hagyd abba! -emelte fel a hangját Jones- Ha ennyire érdekel akkor menjünk és nézzük meg magunk. Legalább megspóroljuk az időt a felesleges mentegetőzésekre.

Mint egy bőrdzsekis csorda vonultunk végig a folyosón, egészen az igazgatói iroda ajtajáig. Már kopogni akartunk, mikor az ajtó hirtelen kinyílt és Weatherbee Igazgató lépett ki rajta, a két kis ujjonccal a bal oldalán.

- Mr.Jones? Maguk mit keresnek itt? - bámult ránk lepődötten a diri, mire Jonessal össze is néztünk - Ha csak nincs valami életbe vágó gondjuk akkor mars órára! De azonnal!

Scandals in Riverdale [HU🇭🇺]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant