အိမ္႐ွင္ျဖစ္တဲ့ namjoonေတာင္ မထိုင္ခင္ ဧည့္ခန္းထဲႏွစ္ေယာက္သားပူးကပ္ေနေအာင္ဝင္ထိုင္ရင္း ၿငိမ္ကုတ္ေန၏
Namjoonဝင္လာေတာ့ စပ္ျဖဲျဖဲနဲ႔ yoongiျပံဳးျပလိုက္သည္။"သူ........သူ႔ေျခေထာက္က မသက္သာလို႔ေလ...အဲ့ဒါ.....လမ္းေတာင္မေလ်ာက္ႏိုင္လို႔...ဒီကိုျပန္လာတာ.....''
"ေအာ...ေအာ္.....ဟုတ္လား......''
Namjoonၾကည့္ကာမွ hoseok ဒူးေခါင္းကိုဖ်စ္ညႇစ္ကာကိုင္ထားရင္း yoongiအေျပာကိုသက္ေသျပေန၏
တကယ္လည္းတက္ႏိုင္လြန္းတယ္..
ႏွစ္ေယာက္စလံုးက ေလသာ႐ွိတာ တကယ့္တကယ္က်ေတာ့ ေၾကာက္လိုက္တာႏွစ္ေယာက္အျပင္မ႐ွိ...
Namjoon ရီၾကဲၾကဲျပဳကာ....".ခင္ဗ်ားတို႔က ဗံုးခြဲတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြမဟုတ္ဘူးမလား......''
Namjoonေျပာကာမွ အံျသကာ ႏွစ္ေယာက္သားျဖစ္သြားၿပီး...
"မင္းက ဘယ္လိုလုပ္သိေနတာလဲ....??''
Hoseokသိခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ ဟန္မေဆာင္ႏိုင္ပဲေမးလိုက္၏
"သိဆို ခင္ဗ်ားတို႔ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့ နားမွာ ကြၽန္ေတာ္က ဗံုးေထာင္ေနတာေလ......ခင္ဗ်ားတို႔ကိုက ကံဆိုးၿပီးအဲ့ေနရာမွာ ႐ွိေနခဲ့တာ....ရဲေတြလိုက္ေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔နဲ႔တန္းတူပဲ ကြၽန္ေတာ္လည္း ေျပးခဲ့ရတာပဲ.....''
"ဘာ......!!!!!!ဒါဆို မင္းက ေက်ာင္းသားပုန္ကန္သူေပါ့.........''
ျပဲလန္တဲ့အသံကေသခ်ာေပါက္ hoseokဆီကထြက္လာျခင္းပင္....
ဘုရား ဘုရား လိမ္မိတဲ့သူက တည့္ကိုသူပျဲဖစ္ေနတာပဲ....
အ႐ွက္ေတာ့ကြဲပါၿပီ...."အမွန္ပဲ......''
"အခ ုဘယ္လိုလုပ္ျကမွာလဲ....ငါတို႔ကို လူမွားၿပီး ဝရမ္းထုတ္ထားတယ္.......''
"အဲ့အတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္....ကြၽန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔စည္းကခင္ဗ်ားတို႔ကို ကာကြယ္ေပးမွာပါ......''
ေျပာတာသာလြယ္တာ....
အခုကဖမ္းမိတာနဲ႔ ေသဖို႔ပဲ႐ွိေတာ့တာ...
တိက်တဲ့ဓာတ္ပံုက အနီးအနားကရြာေတြအထိေတာင္ျပန္႔ေနတာဆိုေတာ့ လြတ္ဖို႔လမ္းကမ႐ွိေတာ့တာအမွန္ပဲ..ရဲေတြကလည္း နာမည္ေကာင္းရဖို႔ ရေအာင္ေျမလွန္႐ွာၾကမွာပဲ.
YOU ARE READING
Euphoria || Sope
أدب الهواةျဖစ္တည္ခဲ့သည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို လက္ခံ ခဲ့မည္ဆိုရင္...... Sope (male preg) Taeguk Namjin.... Park jimin #hoppiesmile