«Σας έλειψα» ακούστηκε η ειρωνική φωνή της Σελίν και όλοι την κοίταξαν.
«Δεν πιστεύω να μαζευτήκατε όλοι εδώ για να με υποδεχτείτε; Αυτό θα ήταν πολύ γλυκό αλλά μάλλον δεν είστε εδώ για αυτό έτσι;»
«Τελείωσε Σελίν... έχασες... είμαστε περισσότεροι»
«Ναι πράγματι... αν ήμουν εδώ μόνη μου θα ήμουν χαμένη αλλά ποιος σας είπε ότι είμαι μόνη μου;»
«Η πίστη σου μάγισσα είναι νεκρή... δεν έχεις κανέναν στο πλευρό σου Σελίν... έχασες» της είπε ο Ντέρεκ.
«Πράγματι δεν έχω κανέναν στο πλευρό μου... μα τι λέω; Φυσικά και έχω... Το ισχυρό μου όπλο... κάτι που σίγουρα θα θέλετε»
«Τι λέει;» Ρώτησε ο Πίτερ ρητορικά τους υπόλοιπους.
«Είναι τρελή... δεν ξέρει τι λέει» είπε ο Ντέρεκ απαντώντας στην ερώτηση του Πίτερ
«Όχι δεν είναι τρελή» είπε ο Σάιρους γιατί είχε καταλάβει για πιο πράγμα μιλούσε η αδερφή του.
Τότε μπράτσα στα μάτια τους φανερώθηκε η Έρικα... Ολοζώντανη... και εκτός από τον Σάιρους και τον Τζακσον που ήδη ήξεραν ότι ζει οι υπόλοιποι έμειναν με το στόμα ανοιχτό.
«Όχι δεν μπορεί...» είπε η Κάιλι και έβαλε τα κλάματα.
«Συγγνώμη» είπε επίσης κλαίγοντας η μάνα της.
«Έρικα;» Είπε ο Ντέρεκ μην μπορώντας να πιστέψει τι είχε συμβεί.
«Κάποιος μας κάνει πλάκα έτσι;» Είπε ο Πίτερ επίσης σοκαρισμένος από την αποκάλυψη.
Η Κάιλι δεν είπε τίποτα άλλο και έφυγε τρέχοντας με δάκρυα στα μάτια.
«Κάιλι» είπε ο Ντέρεκ και έτρεξε από πίσω της»
«Ποιος παίζει μαζί μου;» Φώναξε.
«Έλα εδώ... ηρέμησε... ήταν βαρύ για όλους μας.. όλοι την νομίζαμε νεκρή»
«Για εμένα ήταν χειρότερο... η μάνα μου... η μάνα μου ζωντανή... έκλαιγα για τον θάνατο της για μήνες... δεν τον ξεπέρασα ποτε γιατί δεν είχα πατέρα... μόνο εκείνη είχα και τώρα τι; Εμφανίζεται μπράτσα μου έτσι;σαν να μου λέει τι; Για σου παιδί μου είμαι ζωντανή και τόσο καιρό σας κορόιδευα όλους; Τι να κάνω τώρα εγώ; Πες μου τι να κάνω;» Είπε και έπρεπε στην αγκαλιά του κλαίγοντας.
«Πρέπει να την πάρουμε πίσω...Η Σελίν θα την σκοτώσει και αυτή την φορά δεν θα είναι ψέματα»
«Γιατί να την σώσω; Γιατί να την σκεφτώ; Εκείνη με σκέφτηκε όταν για 2 χρόνια με άφηνε να πιστεύω πως είναι νεκρή;»
«Κάιλι... είσαι θυμωμένη τώρα... πάμε να ξεκαθαρίσουμε το θέμα με την Σελίν και μετά άσε την Έρικα να συ εξηγήσει γιατί το έκανε... έτσι και αλλιώς χρωστάει εξηγήσεις σε όλους μας»
«Πάμε να τελειώνουμε με αυτή την σκροφα» είπε και σκούπισε τα μάτια της... Γύρισαν ξανά εκεί που ήταν και οι άλλοι... Το μόνο που ακούστηκε ήταν η φωνή της μάνας της που την αποκαλούσε παιδί της όμως δεν έδωσε και πολύ σημασία. Είναι μάνα της την αγαπάει αλλά δεν μπορεί να της συγχωρήσει τόσο εύκολα αυτό που έκανε.
«Έλα Σελίν... ας τελειώνουμε» της είπε η Κάιλι και άρχισε η διαμάχη με μεταξύ τους...
Οι μισοί προσπαθούσαν να αποδυναμώσουν την Σελίν όσο μπορούσαν και οι άλλοι μισοί προσπαθούσαν να πάρουν στην μεριά τους την Έρικα ώστε η Σελίν να μην έχει πλεονέκτημα απέναντι τους.
«Αν πλησιάσετε άλλο την σκότωσα» είπε η Σελίν και έβγαλε τα δόντια της πλησιάζοντας τον λαιμό της Έρικα...
«Σελίν σταματα» φώναξε ο Σάιρους..
«Σταματα να μας εκδικείσαι... αν σταματήσεις τώρα δεν θα ξανά πας σε εκείνο το υπόγειο θα είμαστε πάλι εγώ και εσυ όπως παλιά» της είπε ο Σάιρους ήρεμα.
«Ποτε δεν θα είμαστε όπως παλιά... από τότε που μπήκε στην ζωή σου η Ερικα τίποτα δεν είναι όπως παλιά»
Του φώναξε. « την αγάπησες και με έκανες πέρα... ένας τρόπος υπάρχει για να γίνουν όλα όπως παλιά... Πρέπει να πεθάνει» είπε αναφερόμενη στην Έρικα και με μια γρήγορη κίνηση η Σελίν δάγκωσε τον λαιμό της Έρικα και την πέταξε κάτω...
«Όχι.... μαμααααααααα» ακούστηκε η δυνατή φωνή της Κάιλι η οποία από τον θυμό της ενεργοποίησε την μαγεία της και κόλλησε την Σελίν στον τοίχο χωρις να μπορεί να κουνηθεί.
«Θα σαπίσεις σε εκείνο το κελί» της είπε με θυμό και με την μαγεία της έσπασε τον αλλαντικό της...
Ο Πίτερ και ο Ντέρεκ την πήραν γρήγορα και την έβαλαν ξανά στο υπόγειο..... Δεν είχαν πολύ χρόνο μέχρι να ξυπνήσει... Ανέβηκαν ξανά πάνω για να δουν τι είχε συμβεί με την Έρικα... Η Κάιλι είχε πέσει στα γόνατα δίπλα της και έκλαιγε.
«Μαμαααα.... μαμααααα» φώναζε με όλη της την δύναμη.
Δεν είχε σφιγμο... ήταν νεκρή μέχρι που άνοιξε τα μάτια της...————————————————————
The end
Wait for Book 3
Bye for now ❤️😍
YOU ARE READING
Beauty And The Beast [Book 2]
Teen FictionΗ επιστροφή του Ντέρεκ προκαλεί αναστάτωση στην ζωή της Κάιλι η οποία έχει αρχίσει να βρίσκει ξανά τους ρυθμούς της.... Επίσης η εμφάνιση δυο προσώπων θα φέρει μεγάλη αναστάτωση στην οικογένεια του Ντέρεκ αλλά ακόμη περισσότερο σε εκείνον.... Ένα...