Είχαν περάσει 6 μήνες... 6 μήνες χωρις την παρουσία του... Και ήταν πολύ καλά πλέον.... δεν τον σκεφτόταν... τον είχε ξεπεράσει.... Της έκανε πολύ καλό που δεν τον έβλεπε και δεν συζητούσε για εκείνον... Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα που είχε περάσει είχε καταφέρει να γίνει μια πολύ δυνατή μάγισσα... Δεν είχε ανακαλύψει όλες τις δυνάμεις της ακόμα αλλά ήταν πολύ ισχυρή.... Τόσο που ούτε και εκείνη δεν μπορούσε να πιστέψει...——————
Ο Ντέρεκ είχε καταφέρει σε πολύ καλό βαθμό να εκτελέσει το καθήκον του αλλά δυστυχώς μετά από τόσο καιρό δεν μπροσε να κάνει κάτι άλλο... όταν ο Πίτερ του είπε να φύγουν επιτέλους γιατί βαρέθηκε εκείνος δέχτηκε... Δεν γύρισαν όμως στην Νέα Ορλεανη... Πήγαν κάπου άλλου οι δυο τους... Τώρα που τα είχαν βρει ήταν ευκαιρία να περάσουν μαζί όσο περισσότερο χρόνο μπορούσαν... Βιαζόταν να γυρίσει πίσω.... η αλήθεια ήταν αυτή... Δεν έβλεπε την ώρα να δει την Κάιλι... Ήξερε ότι τώρα πια θα τον είχε ξεπεράσει.... Άλλωστε ήταν και με τον Τζακσον... αλλά ήθελε τόσο πολύ να την δει....ακόμα και αν ήξερε ότι δεν είχε καμία ελπίδα να γυρίσει η Κάιλι πίσω σε εκείνον.
——————Η Φρέια ήταν στο σαλόνι όταν ένας παράξενος ήχος ακούστηκε έξω στον κήπο... Σηκώθηκε από τον καναπέ και κοίταξε έξω από την τζαμαρία μα δεν είδε κάτι. Αυτός ο περίεργος ήχος ακούστηκε ξανα.... Βγήκε έξω να δει τι ήταν... τα αδέρφια της έλειπαν... αποκλείεται να ήταν ο Τζέικομπ με την Ρεμπέκα.... άνοιξε την πόρτα και βγήκε έξω... Ένιωσε ένα κύμα αέρα να περνάει από δίπλα της... ήταν κάποιος εκεί....Γύρισε πίσω της να κοιτάξει.
«Σάιρους» είπε όταν τον είδε να στέκεται μπροστά στην πόρτα.
«Είμαι και εγώ εδω» ακούστηκε μια γνώριμη γυναικεία φωνή η οποία λίγα δευτερόλεπτα αργότερα στάθηκε δίπλα στον Σάιρους.
«Σελίν»
«Σου λείψαμε;»
«Έχω να σας δω πάνω από 100 χρόνια... γιατί να μου έχετε λείψει;»
«Πολύ σκληρό» είπε η Σελίν.
«Δεν σε φοβάμαι εσένα... θα το ξεπεράσεις»
«Δεν είναι τρόπος αυτός να μιλάς στους δημιουργούς σου»
«Λάθος.... ένας είναι ο δημιουργός μου. Εσυ δεν μπλέκεσαι πουθενά... Ο Σάιρους με δημιούργησε»
«Εντάξει αλλά δείξε λίγο σεβασμό στους καλεσμένους σου... Τόσα χρόνια έχεις να μας δεις»
Σάιρους και Σελίν... Οι πρώτοι βρικόλακες... Οι αρχικοί... η ιστορία του είδους μας ξεκινάει από αυτά τα δυο αδέρφια.... οι γονείς τους ήταν μάγοι και οι δυο... Όταν ο πατέρας τους πέθανε από επίθεση των λύκων η Κλάρα η μητέρα τους έκανε τα πάντα για να σώσει τα παιδιά της. Έτσι χρησιμοποίησε την μαγεία της και τα έκανε αυτό που είναι τώρα... Τους Αρχικούς βρικόλακες....Αθάνατοι... Η Κλάρα πέθανε λίγο καιρό μετά επισης από επίθεση λύκων....Από τότε υπαρχει η έχθρα ανάμεσα σε βρικολακες και Λυκανθρωπους... Λένε ότι το δάγκωμα από λυκάνθρωπο μπορεί να σε σκοτώσει... Δεν ξέρει σίγουρα... δεν της έχει τύχει.... Λένε ότι το μόνο αντίδοτο για το δάγκωμα από λυκάνθρωπο είναι το αίμα ενός υβριδίου... Οι αρχικοί όμως δεν απασχολούνται από τέτοιου είδους θέματα... Είναι αθάνατοι και είναι οι μόνοι βρικόλακες σε όλο τον κόσμο που δεν διαθέτουν καρδιά και υπάρχουν... Το αδύνατο σημείο του κάθε βρικόλακα είναι η καρδιά... αν ξεριζωθεί η αν καρφωθεί πεθαίνεις.... Οι Αρχικοί δεν έχουν κανένα αδύνατο σημείο... Γιατί δεν έχουν καρδιά... Άρα είναι αδύνατον να προσπαθήσει κάποιος να τους σκοτώσει.... Όλοι οι βρικόλακες είναι χωρισμένοι σε δυο γενιές... Η μια είναι η γενιά του Σάιρους του μεγαλύτερου αδερφού... Στην γενιά του Σάιρους είναι όλοι οι βρικόλακες που έχουν δημιουργηθεί από το αίμα του.... Σε αυτή την γενιά ανήκει και η Φρέια μαζί με την Ρεμπέκα τον Πίτες και τον Τζέικομπ... Μόνο ο Ντέρεκ ανήκει στην γενιά της Σελίν...
«Λοιπόν Φρέια... δεν θα μας προσκαλέσεις μέσα;» Την ρώτησε ο Σάιρους.
«Για να είναι σίγουρος ο θάνατος μου;»
«Δεν ήρθαμε εδώ για να σας κάνουμε κακό Φρέια... θέλω απλά να μιλήσουμε»
«Για πιο θέμα;»
«Στο πόδι θα τα λέμε; Πάμε μέσα και θα τα πούμε όλα»
Δεν είχε άλλη επιλογή... Τους κάλεσε μεσα και κάθισαν στο σαλόνι... Ο Σάιρους μπήκε κατευθείαν στο θέμα... πάντα έτσι έκανε... Ποτε δεν του άρεσε να καθυστερεί... Η Σελίν καθόταν δίπλα του και δεν μιλούσε... Ο Σάιρους είπε όσα είχα να πει... Η Φρέια μόνο άκουγε χωρις να μιλάει... Όταν τελείωσε αυτά που είχε να πει σηκώθηκε και αμέσως μετά σηκώθηκε και η Σελίν...
«Θα τα ξανά πούμε... θα προτιμούσα να είναι εδώ και οι υπόλοιποι όταν θα ξανά έρθω... Αντιπ Φρέια» της είπε και γύρισε την πλάτη του να φύγει...
«Να δώσεις τα φιλία μου στον Ντέρεκ» της είπε η Σελίν και έφυγε αμέσως μαζί με τον αδερφό της.
Μόλις η Φρέια βεβαιώθηκε ότι είχαν φύγει τηλεφώνησε αμέσως στον Ντέρεκ...
«Ντέρεκ.... πρέπει να επιστρέψεις στην Νέα Ορλεάνη..... είναι εδώ.... Ο Σάιρους και η Σελίν είναι εδώ... και ρωτάνε για την Κάιλι»
KAMU SEDANG MEMBACA
Beauty And The Beast [Book 2]
Fiksi RemajaΗ επιστροφή του Ντέρεκ προκαλεί αναστάτωση στην ζωή της Κάιλι η οποία έχει αρχίσει να βρίσκει ξανά τους ρυθμούς της.... Επίσης η εμφάνιση δυο προσώπων θα φέρει μεγάλη αναστάτωση στην οικογένεια του Ντέρεκ αλλά ακόμη περισσότερο σε εκείνον.... Ένα...