Κεφάλαιο 2

207 22 10
                                    

Την επόμενη κιόλας μέρα μετά από το τηλεφώνημα της Φρέια ο Ντέρεκ και ο Πίτερ επέστεψαν στην Νέα Ορλεάνη.
«Ντέρεκ» είπε όταν τον είδε στην πόρτα η Φρέια και έπεσε στην αγκαλιά του... όπως και τα αλλα δυο αδέρφια του..
«Πίτερ» είπε και αγκάλιασαν και εκείνον.
«Μας λείψατε» είπε η Ρεμπέκα.
«Σοβαρά παιδιά... δεν ήταν καθόλου ωραίο αυτό... με αφήστε εδώ με την Φρέια και την Ρεμπέκα και φύγατε» είπε ο Τζακσον και όλοι γέλασαν.
«Μου είπε ο Ντέρεκ τι έγινε» είπε ο Πίτερ στην Φρέια.
«Ήρθαν εδώ χθες»
«Τι ήθελαν;» Ρώτησε ο Πίτερ.
«Ο Σάιρους ανησυχεί μήπως η Κάιλι καταστρέψει το είδος την βρικολάκων.
«Η Κάιλι μόλις άρχισε να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της» είπε ο Ντέρεκ.
«Δεν ξέρεις τίποτα Ντέρεκ... είναι φοβερή σε αυτό που κάνει... δεν θέλει πολύ»
«Ναι αλλά η Κάιλι δεν θα έβλαπτε κανέναν έτσι;» Ρώτησε ο Ντέρεκ.
«Φυσικά και όχι» είπε ο Πίτερ.
«Άρα ο Σάιρους δεν έχει λόγο να ανησυχεί» είπε τώρα ο Ντέρεκ.
«Θέλει να μας ξανά συναντήσει... όλους μαζί.... και θέλει επίσης να συναντήσει και την Κάιλι»
«Μόνο πάνω από το πτώμα μου.... δεν πρόκειται να πλησιάσουν την Κάιλι»

Το ίδιο απόγευμα κανονίστηκε γ συνάντηση στο σπίτι των Χέιλ.
«Ντέρεκ... πάνε τόσα χρόνια αλλά είσαι το ίδιο όμορφος με τότε» του ειπε καθώς ο Ντέρεκ την προσκαλούσε μέσα στο σπίτι.
«Αγαπημένη μου Σελίν... είσαι το ίδιο εκθαμβωτική με τότε... σαν να μην πέρασε μια μέρα»
«Πολύ μου έλειψε να μιλάς έτσι» του είπε και πέρασε στο σαλόνι.
«Σάιρους» είπε και έδωσαν τα χέρια.
«Χρόνια και ζαμάνια» του είπε εκείνος και πέρασε και αυτός στο σαλόνι.
Ο Ντέρεκ έκλεισε την πόρτα και κατευθύνθηκε και εκείνος προς το σαλόνι όπου είχαν συγκεντρωθεί όλοι.
«Φαντάζομαι η Φρέια θα σου είπε τον λόγο που είμαστε εδώ» ξεκίνησε να μιλάει πρώτος ο Σάιρους.
«Κάτι μου είπε αλλά θα ήθελα να τα ακούσω από εσένα»
«Θα ήθελα να συναντήσω και να μιλήσω με την Κάιλι»
«Αποκλείεται» είπε και η Σελίν τον κοίταξε με απειλητικό βλέμμα.
«Γιατί όχι;»
«Έχω δώσει τον λόγο μου ότι θα κρατήσω την Κάιλι ασφαλή..... δεν μπορώ να σου επιτρέψω να την συναντήσεις όταν δεν είμαι σίγουρος για την ασφάλεια της»
«Μα δεν πρόκειται να πειραξω το κορίτσι... θέλω απλά να την συναντήσω»
«Και εγώ σου είπα ότι δεν γίνεται»
«Γιατί Ντέρεκ; Συμβαίνει κάτι που θα έπρεπε να ξέρουμε;» Μίλησε τώρα η Σελίν.
«Τίποτα που να σας αφορά» απάντησε εκείνος.
«Έχεις τον λόγο μου ότι το κορίτσι δεν θα πάθει τίποτα... αν θες μπορείς να είσαι και εσυ εκεί»
Ο Ντέρεκ το σκέφτηκε για λίγο. Ήξερε πολύ καλά ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο.. Έπρεπε να τον έχει από κοντά.. Ήταν ικανός να βρει μόνος του την Κάιλι... Αυτό θα ήταν πιο επικίνδυνο... Έτσι συμφώνησε με την πρόταση του Σάιρους. Αφού τα κανόνισαν... Έφυγαν...
«Είσαι σίγουρος για αυτό που έκανες;»
Τον ρώτησε η Φρέια.
«Όχι... αλλά δεν δεν έλεγα ναι θα την έβρισκε μόνος του σίγουρα... ήταν η μόνη λύση... τουλάχιστον θα είμαι εκεί και εγώ»
«Να την προσεχεις... δεν ξέρουμε τις προθέσεις τους... και όσο ελειπες δέθηκα πολύ με την Κάιλι... δεν θέλω να πάθει κάτι»
«Δεν θα αφήσω κανέναν να την πλησιάσει... Από μακριά θα της μιλήσει ο Σάιρους»
«Σου έχω εμπιστοσύνη Ντέρεκ... σε εκείνον δεν έχω... πάρε θα πάρεις και τον Πίτερ μαζί σου... αν γίνει κάτι δεν θα τα καταφέρεις μόνος σου»
«Έχεις δίκιο... αυτό θα γίνει... όμως πρώτα πρέπει να γίνει κάτι άλλο»
«Τι εννοείς;»
«Πρέπει να την δω... και να την προετοιμάσω για όλο αυτό»
«Ντέρεκ μπορώ να το κάνω εγώ αυτό»
«Όχι... το θέλω... θέλω να την δω... αυτό που δεν θέλω να δω είναι η απάθεια στο πρόσωπο της όταν θα με δει»
«Σ αγάπησε Ντέρεκ και εσυ έφυγες»
«Με αγάπησε;»
«Είναι με τον Τζακσον τώρα»
Το ήξερε ότι δεν τον αγαπούσε πλέον... Ήταν σίγουρος... όμως.... δεν θα άντεχε να την βλέπει να τον κοιτάζει σαν να είναι ένας ξένος... Να μην θέλει να τον ξέρει... να μην έχει κανέναν λόγο να τον δει... κανέναν λόγο να του μιλήσει.... αυτό θα τον πονούσε πολύ... Και αυτό θα ήταν και το δυσκολότερο κομμάτι από όλα... Να την συναντήσει και να προσπαθήσει να την κάνει να καταλάβει αυτά που ήθελε να της πει ενώ εκείνη έχει χάσει πλέον την εμπιστοσύνη της σε εκείνον... Αλλά το πιο δύσκολο από όλα δεν θα ήταν αυτό. Το πιο δύσκολο θα ήταν να συνυπάρχει στην ίδια πόλη με εκείνη και να ξέρει ότι είναι άγνωστοι... Σαν να μην συνέβησαν ποτε όλα αυτά μεταξύ τους.

Beauty And The Beast [Book 2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora