Κεφάλαιο 18

158 24 4
                                    

«Γαμωτο» είπε και πέταξε ένα μικρό τραπεζάκι στην άλλη γωνία του σπιτιού
«Τι συμβαίνει; Ντέρεκ;»
Η Κάιλι προσπάθησε να τον ηρεμήσει αλλά της στάθηκε αδύνατον.
«Πρέπει να βρούμε τον μικρό... Δεν έχει πολύ χρόνο... θα πεθάνει;»
«Τι έκανε στον μικρό»
«Πιθανότατα αυτή η τρελή έβαλε κάποιον λύκο να δαγκώσει τον Τζέικ... δεν έχει πάνω από μια μέρα... πρέπει να τον βρούμε το συντομότερο.
«Τι κάνουμε;»
«Εσυ μπορείς να χρησιμοποιήσεις την μαγεία σου μήπως βγει κάτι»
«Έγινε» είπε και ξαφνικά δεν ένιωσε καλα.
Ζαλίστηκε και η μύτη της μάτωσε.
«Κάιλι... τι συμβαίνει;»
«Δεν ξέρω» είπε και αμέσως λιποθύμησε.
«Τι της συνέβη;»
«Κάντε στην άκρη» είπε η Σελέστ και πλησίασε την Κάιλι. «Όλα σφυγμός της είναι κανονικός... Αναπνέει κανονικά.. προφανώς υπάρχει κάποιου είδους μαγεία στην μέση... Διαισθάνεται την μαγεία ... απλά δεν είναι συνηθισμένη σε αυτά... δεν είναι κάτι... σε λίγο θα είναι μια χαρά» είπε η Σελέστ και έφυγε από κοντά της.
Λίγα λεπτά μετά η Κάιλι άνοιξε τα μάτια της και είδε τον Ντέρεκ να στέκεται από πάνω της και να την κοιτάζει.
«Τι έγινε;»
«Όλα καλά... μια αδιαθεσία ήταν μόνο είσαι μια χαρά»
«Το κεφάλι μου»
«Να σου φέρω κάτι να πίεις;»
«Όχι είμαι εντάξει... έλα ας μην χάνουμε χρόνο... όσο καθυστερούμε η ζωή του Τζέικομπ όλο και μειώνεται»

Προσπαθούσε για ώρες να βρει μια άκρη... Να εντοπίσει τον Τζέικομπ όμως είχαν πολύ καλό σχέδιο όμως και η Κάιλι ήταν πολύ έξυπνη...
«Τον βρήκα» είπε μετά από ώρες προσπάθειες και δεν είχε πέσει έξω...
Σε ένα εγκαταλελειμένο σπίτι λίγο πιο μακριά από την Νέα Ορλεάνη βρισκόταν ο Τζέικομπ που ήταν σε άθλια κατάσταση.
«Τζέικ» είπε η Φρέια και έτρεξε κοντά του.
«Ντέρεκ βοήθησε τον» του φώναξε η Φρέια και ο Ντέρεκ τον θεράπευσε αμέσως με το αιμα του.
«Έλα φιλαράκο... πάμε στο σπίτι μας» είπε και τον βοήθησε να σηκωθεί.
«Μην βιάζεστε» ακούστηκε μια γυναικεία φωνή και τότε εμφανίστηκε μπροστά τους η Άρια.
«Άρια»
«Σου έλειψα αδερφούλα;»
«Αν πω ναι θα είναι ψέματα»
«Τότε να μην με εφερνες πίσω»
«Αν ήξερα ότι θα ήταν το μεγαλύτερο μου λάθος δεν θα το σκεφτόμουν καν»
«Όμως έκανες το λάθος και τώρα θα το πληρώσεις» της είπε η Άρια και χρησιμοποίησε την μαγεία της για να της επιτεθεί όμως η Σελέστ την απέφυγε.
Πάλευαν αρκετή ώρα με τις δυνάμεις τους μέχρι που η Άρια έπεσε στην παγίδα... Αυτή την φορά εκείνοι ήταν ένα βήμα μπροστά... Είχαν ετοιμάσει μια παγίδα στην οποία η Άρια έπεσε μέσα και δεν μπορούσε πλέον να κουνηθεί ούτε να χρησιμοποιήσει την μαγεία της.
«Τι μου κάνατε;» Ρώτησε καθώς προσπαθούσε να ξεφύγει.
«Αυτή την φορά ήμουν εγώ ένα βήμα μπροστά» της είπε η Σελέστ «Καλό ταξίδι αδερφούλα» είπε και την σκότωσε καρφώνοντας ένα μαχαίρι στην καρδιά της...
Στεναχωρήθηκε μα δεν μετάνιωσε... ήταν καλύτερα έτσι... Δεν μπορούσε να την ελέγξει πλέον... αρκετό κακό είχε κάνει.
«Είσαι καλά;» Την ρώτησε η Κάιλι»
«Μια χαρά... έκανα αυτό που έπρεπε» της απάντησε.
Η Σελίν δυστυχώς κατάφερε πάλι να το σκάσει.. αλλά δεν τους ένοιαζε και πολύ πλέον... χωρις την Άρια στο πλευρό της δεν μπορούσε να κάνει και πολλά... Θα την έβρισκαν και μάλιστα πολύ σύντομα.. Γύρισαν στο σπίτι και άφησαν τον Τζέικομπ να ξεκουραστεί ενώ ο Ντέρεκ είχε πάει να ενημερώσει τον Σάιρους για τις εξελίξεις.
«Την βρήκατε;»
«Όχι ακόμα... η μάγισσα που υην βοηθούσε όμως είναι νεκρή... τώρα τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά... δεν έχει κάλυψη... θα την βρούμε»
«Όταν συμβεί αυτό θέλω να την φέρετε κατευθείαν εδώ... χωρις να της κάνετε τίποτα όμως»
«Μείνε ήσυχος.... δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ μαζί της έτσι και αλλιώς»
Του είπε και έφυγε...
Λίγο μετά στο δωμάτιο στο οποίο βρισκόταν ο Σάιρους μπήκε η Έρικα.
«Ήταν κάποιος εδώ; Άκουσα φωνές» του είπε και τον πλησίασε.
«Ήταν εδώ ο Ντέρεκ»
«Ο Ντέρεκ; Τι ήθελε;»
«Είχε νέα για την Σελίν»
«Τι έγινε; Την βρήκαν;»
«Δυστυχώς όχι.... τους ξέφυγε... αλλά Γ μάγισσα που είχε στο πλευρό της είναι νεκρή.... Τα πράγματα είναι πιο απλά τώρα και όπως είπε και ο Ντέρεκ δεν έχει καμία κάλυψη... είναι θέμα χρόνου να την βρουν»
«Ωραία... γιατί μόλις την βρουν και η Κάιλι δεν θα κινδυνεύει πλέον θα ήθελα να πάω να την συναντήσω»
«Έρικα όχι... η Έβελιν είπε όχι»
«Δεν με νοιάζει τι λέει η αδερφή μου... έχω να δω το παιδί μου τόσο καιρό.... δεν θα το καθυστερήσω άλλο... θέλω να δω την Κάιλι»

Beauty And The Beast [Book 2]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora