Κεφάλαιο 17

160 24 4
                                    

Η Κάιλι με τον Ντέρεκ μπήκαν στο σπίτι της το οποίο ήταν άνω κάτω και η Έβελιν ήταν πεσμένη στο πάτωμα και χτυπημένη.... Ο Ντέρεκ την θεράπευσε με το αίμα του και όταν είχε συνέλθει κάπως τους εξήγησε τι είχε συμβεί.
«Την λένε Άρια... ανήκει στην σύναξη μας... εκεί που ανήκε και η μητέρα σου Κάιλι... είναι σίγουρο πια ότι δουλεύει για την Σελίν... άφησε και αυτό» είπε και έδωσε ένα χαρτί στην Κάιλι.

Απόλαυσε τις μέρες που έρχονται με την θεία σου γιατί θα είναι οι τελευταίες τις... Θα πληρώσετε όλοι για αυτό που μου κάνατε... Σελίν.

«Είναι όντως τρελή... δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον...» είπε η Κάιλι και έσκισε το χαρτί που κρατούσε.
«Άμα την βρω»
«Δεν μπορείς να της κανεις τίποτα Ντέρεκ... είναι αθάνατη... απλά όταν την βρούμε πρέπει να έχουμε σκεφτεί κάτι πιο δραστικό... και να μην μας ξεφύγει ξανά»
«Τίποτα δεν μπορεί να κρατήσει την Σελίν όσο έχει κοντά της την Άρια»
«Άρια;»
«Ναι... ανήκει στην σύναξη μας... και ξέρει πολλά για μαύρη μαγεία... για αυτό κατάφερε να ελευθερώσει την Σελίν»
«Αδύνατον»
«Τι συμβαίνει Ντέρεκ»
«Νόμιζα ότι αυτή η σκροφα ήταν νεκρή»
«Την ξέρεις; Και αυτή;»
«Είναι η αδερφή της Σελέστ»
«Έχει αδερφή η Σελέστ;»
«Ναι... την οποία υποτίθεται ότι ο Πίτερ είχε σκοτώσει... πως γίνεται να είναι ζωντανή;»
«Τότε ίσως να μπορούμε να την βρούμε... αρκεί η Σελέστ να δεχτεί να μας βοηθήσει»

——————

Ο Ντέρεκ και η Κάιλι πήγαν αμέσως να βρουν την Σελέστ.. Η Κάιλι όμως μπήκε στον χώρο που εργαζόταν για να της μιλήσει... Τα πήγαιναν καλά οι δυο τους... Θα την άκουγε.... Ο Ντέρεκ είχε τηλεφωνήσει και στον Πίτερ ώστε να πάει στην Λίντια η οποία θα τον βοηθούσε με ένα ξόρκι να εντοπίσουν που βρισκόταν η Άρια... Σε περίπτωση που η Σελέστ δεν τους βοηθούσε θα έπρεπε να έχουν εναλλακτικό σχέδιο...
«Κάιλι... πως και από εδώ;»
«Να ήλπιζα να μπορούσες να με βοηθήσεις σε κάτι»
«Φυσικά αν μπορείς»
«Βασικά μπορείς το θέμα είναι να θες να βοηθήσεις» της είπε και τότε ο Ντέρεκ μπήκε μέσα.
«Τι κάνει αυτός εδώ;»
«Και εγώ χαίρομαι που σε βλέπω Σελέστ; Παρεπιπτόντως τι κάνει η Άρια; Οι τελευταίες μου πληροφορίες λένε ότι έχει βγει από τον τάφο της και κυκλοφορεί βοηθώντας μια τρελή βρικόλακα να κάνει τις βρόμικες δουλειές της»
«Είδατε την Άρια;»
«Δεν την είδαμε... την είδε όμως η Έβελιν... Σελέστ η αδερφή σου παραλίγο να σκοτώσει την θεία μου»
«Δεν έχω επαφές με την αδερφή μου από τότε που έκανα το λάθος και την ξανά έφερα πίσω... Η Άρια από τότε είναι εξαφανισμένη και εκτός σύναξης... και από ότι έχω μάθει χρησιμοποιεί απαγορευμένη μαγεία»
«Άρα; Θα μας βοηθήσεις να την βρούμε; Βοηθάει την αρχική βρικόλακα Σελίν Σελέστ... μόνο αν βρούμε την Άρια θα μπορέσουμε να βρούμε και την Σελίν»
«Θα σας βοηθήσω... εγώ έκανα το λάθος με το να την φέρω πίσω... πρέπει να το διορθώσω όσο και αν με πονάει»
Χρησιμοποίησε κάποια αντικείμενα της Άρια για να την εντοπίσει... δεν ήταν εύκολο... χρειάστηκε πολύς χρόνος μέχρι να καταφέρει να εντοπίσει μια τοποθεσια... Πήγαν εκεί όσο πιο γρήγορα μπορούσαν και είχαν μαζί τους και τον Πίτερ για περαιτέρω βοήθεια.
«Σκατα» είπε ο Ντέρεκ όταν είδαν το άδειο σπίτι.
«Η Άρια... ένιωσε την μαγεία... μας κατάλαβε»
«Θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά... γαμωτο» φώναξε ο Ντέρεκ.
«Έι... θα την βρούμε.. ηρέμησε»
«Την βρήκαμε» είπε η Σελέστ.
«Δεν είναι κανεις εδώ» είπε ο Πίτερ.
«Δεν καταλαβαίνετε; Ήθελαν να έρθουμε εδώ... ήθελαν να βρούμε το μέρος αυτό... για να... να κερδίσουν χρόνο»
«Χρόνο για πιο πράγμα;»
«Για την επόμενη τους κίνηση»

—————

Το επόμενο χτύπημα της Σελίν ήταν ο Τζέικομπ... Ο μικρός αδερφός των Χέιλ και ο πιο αγαπητός σε όλους... Η Άρια έκανε ξανά πολύ καλά την δουλειά της μπαίνοντας στο σπίτι των Χέιλ και αρπάζοντας τον Τζέικομπ αφήνοντας σχεδόν αναίσθητες τις δυο κοπέλες που ήταν επίσης στο σπίτι. Η Φρέια μόλις ανέκτησε πλήρως τις αισθήσεις της και αφού βεβαιώθηκε ότι και η Ρεμπέκα ήταν καλά ενημέρωσε την Ντέρεκ και τον Πίτερ για αυτό που είδε συμβεί... Γύρισαν αμέσως στο σπίτι... Η Σελίν είχε πάρει τον Τζέικομπ και στο πάτωμα υπήρχε άλλο ένα σημείωμα αυτή την φορά για τον Ντέρεκ...

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για τον μικρό σου αδερφό... Όσο πιο γρήγορα τον βρεις τόσο πιο γρήγορα θα τον σώσεις... Έχει περιθώριο ζωής περίπου μια μέρα... το δάγκωμα του λύκου δεν κρατάει παραπάνω.... Με αγάπη Σελίν.

Beauty And The Beast [Book 2]Onde histórias criam vida. Descubra agora