1

2K 39 2
                                    

( μια μικρή υποσημείωση. Πάνω από κάθε κεφάλαιο θα εχω μη φωτογραφία chaelisa και ένα τραγούδι:))

Ηταν σημερα να παω στο σπιτι της Lisa γιατι ετοίμαζε ένα πάρτι στο σπιτι της το βραδυ. Περιμενω πως και πως αυτη την βραδιά εδω και κατι εβδομαδες.


Την βραδιά που θα της πω τα αισθήματα μου για εκεινη.Το πως νιωθω οταν βρησκομαι κοντα της.
Το ποσο θελω να φιλησω τα υπέροχα χίλια της. Το πως κρατιέμαι και δεν την κανω επιτέλους δικια μου. Αλλα...

Υπάρχει και ο Jihyun στην ιστορια.. το αγόρι της. Τον ειχα ξεχάσει. Συνέχεια οταν ειμαι μαζι της να μου την κλέβει. Θα του δειξω εγω καμια μερα τι θα πει να διώχνεις την Rosé απο την Lisa της!!
.
.
.
Ντινγκκκκ ντονγκκκ

Χτύπησα το κουδούνι του σπιτιου της και αμέσως εμφανίστηκε μια Lisa με ενα μπουρνούζι που έφτανε μεχρι λιγο πιο πανω απο τα γονατα της. Είχαν αποκαλυφθεί τα υπέροχα πόδια της μπροστα μου.

'Περνά μέσα μην στέκεσαι έξω βρε!'
Μου ειπε ενώ με εβγαλε απο τις σκέψεις μου που εκανα.
.
.
.
'Rosie??'

Ημουν στο δωματιο της και έψαχνα να δω τι θα βαλω. Της έβρισκα και αυτινης να βαλει κατι.

'Ναι;; Τι εγινε;'

Τις απαντησα.

'Μπορείς να μου φέρεις το μαύρο δαντελωτό σουτιέν μου από το συρτάρι μου;;'

Πήγα να πνίγω

'Αμεσω'ειπα και πήγα στο συρτάρι με τα εσώρουχα της. Όντως έχει τέλειο γούστο... το πήρα και της το πήγα στο μπάνιο. Χτύπησα την πόρτα και άνοιξε διάπλατα.

'Έλα μέσα ρε μην ντρέπεσαι!!'
Με πήρε τότε από το χέρι και με έβαλε να κάτσω σε ένα σκαμπουδακι που υπήρχε εκει.

Μικρούλη αλλά είναι μόνο η αρχη😌

𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 [COMPLETED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora