15

381 19 1
                                    


'Κυρία μου δεν επιτρέπετε να είστε εδώ'

'Είμαι η Lisa Manoban. Είναι καλά;'

'Δεν είμαστε ακόμα σίγουροι. Έχει χάσει πολύ αίμα και έχει εσωτερική αιμορραγία. Τώρα σας παρακαλούμε βγείτε από το δωμάτιο, η κυρία Park πρέπει να πάει για εισαγωγή.'

Βγήκα από το δωμάτιο θέλοντας απλός να παιθανω. Δεν μπορούσα να το αντέξω αυτό που γινοταν.

Πήγα έξω και πήρα τηλέφωνο τον Jihyun.

'Παρακαλώ;'

'Ετσι να παρακαλάς όταν θα σε κλείσω στην φυλακή κάθαρμα! Μαλακα! Δεν αξίζεις να ζεις!'

'Βλέπω έμαθες... να σου πω. Καλά να πάθει. Δεν αξίζουν άνθρωποι σαν αυτήν και εσένα στην κοινωνία.'

Του το έκλεισα. Δεν μπορούσα να σκεφτώ εκείνη την ώρα. Απλός ήμουν ένα κενό.

'Κυρία Manoban?'

Μου είπε μια φωνή από πίσω. Γύρισα και είδα την νοσοκόμα του Bambam.

'Ο αδελφός σας θα ήθελε να σας δει. '

'Ευχαριστώ...'

'Είναι πολύ καλύτερα. Μην σας πω πως μπορεί σε δυο μέρες να βγει!'

Χαμογέλασα αχγα.

'Η κυρία Park θα βγει από την εντατική σε δυο ώρες. Θα βρίσκετε σε κόμμα για δυο με τρεις μέρες για να παρακολουθήσουμε την λειτουργία του οργανισμού της. Ήταν πολύ τυχερή. Αν δεν ερχόταν στο νοσοκομείο γρήγορα η κατάσταση της θα ήταν τραγηκη.'
Με έπιασε από την ώμο και με έκανε μια αγκαλιά.

Πρώτη φορά κάποιος είναι τόσο καλός μαζί μου.

'Πριν μπει για εισαγωγή έλεγε ένα όνομα. Lisa. Πρέπει να σε αγαπάει πολύ.'

Μυο χαμογέλασε.

'Lisa!!'

Γυρίσαμε και οι δυο προς την φωνή αυτή.

𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 [COMPLETED]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon