22

375 13 0
                                    

Lisa's pov

Τα νέα που μάθαμε ήταν υπεροχα! Θα έχουμε ένα παιδάκι με την Rose. Σκεφτόμασταν να ιοθετισουμε αλλά αφού ήρθε ετσι. Βέβαια έγινε όλο αυτό χωρίς την θέληση της αλλά θα είμαι δίπλα της κάθε στιγμή. Δεν θα την αφήσω ποτε.

[...]

Φτάσαμε έξω από το εστιατόριο που έκανα κράτηση.

Δεν μπορούσα να περιμένω. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα εκανα αυτή την μέρα ξεχωριστή και για εμένα αλλά και για την Rose.

Μπήκαμε μέσα και πήγαμε στο τραπέζι που έκλεισα. Τους είχα πει να κάνουν ότι μπορούσαν για να γίνει ρομαντικό και πραγματικά το κατάφερα. Το τραπέζι ήταν δίπλα από μια τεράστια τζαμαρία με θέα την Θάλασσα. Υπήρχαν παντού τριαντάφυλλα στο χρωμα του ερυθρού κόκκινου. Τα λευκά φαναράκια που είχαν τοποθετηθεί λίγο πιο δίπλα έκαναν την ατμόσφαιρα ακόμα πιο ρομαντική.

Αφού καθήσαμε και δώσαμε παραγγελία για το τι θα τρώγαμε η Rose μου έπιασε το χέρι.

'Lisa... ξέρω ότι θα πω χαζομάρα αλλά δεν μπορώ να σε αναγκάσω να μείνεις μαζί μου και να φροντίζεις και το παιδί. Σε ευχαριστώ για ότι έκανες αλλά νιωθω παρά πολύ άσχημα. Δεν μπορώ να σε αναγκάσω-'

Φτανει! Δεν μπορώ να την ακούω να λέει βλακείες!
Είχα πει στον εαυτό μου να περιμένω αλλά δεν άντεξα άλλο.

Σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα μπροστά της. Γονάτισα και έβγαλα από την τσέπη μου ένα δαχτυλίδι.

'Τ-τι κανείς;'

Είχε κοκκινίσει.

'Park Chaeyoung, με αυτή την πράξη θέλω να σου δείξω ποσό σημαντική είσαι για εμένα. Σε αγαπω όσο τίποτε άλλο στον κόσμο. Και ξέρω πως όταν αυτό το μωρό γεννηθεί θα είστε τα δυο πιο σημαντικά άτομα για εμένα. Θα σας αγαπω με όλη μου την καρδιά. Ακόμα και αν χρειαστεί θα βαλω το χέρι μου σε φωτιά για να είσαι εσυ ευτυχισμένη. Επέτρεψε μου να είμαι δίπλα σου σε κάθε στιγμή. Όταν θα είσαι χαρούμενη, άσε με να χαρώ μαζί σου. Όταν είσαι λυπημένη, μοιρασου τον πόνο σου μαζί μου. Θέλω να μάθεις ποσό πολύ σε αγαπω. Θα με παντρευτείς;'

'ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!! Θα σε παντρεύω!!! ΝΑΙ!!! Και εγώ σε αγαπω!!

'ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ!!! Θα σε παντρεύω!!! ΝΑΙ!!! Και εγώ σε αγαπω!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Κάντε πως είναι η Lisa με την Rosie)

𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 [COMPLETED]Where stories live. Discover now