'Σε ποιο δωμάτιο βρίσκονται η Park Chaeyoung και ο Bambam Manoban?'
' στο δωμάτιο 347 η κυρία Park και στο δωμάτιο 348 ο κύριο Manoban. Ει-'
Δεν την άφησα να τελειώσει και έτρεξα κατευθείαν στο ασανσερ.
Έφτασα στον όροφο με τα δωμάτια και μπήκα πρώτα σου Bambam.
Ήταν μαζί του μια νοσοκόμα.
'Είστε η κυρία Manoban?'
Έγνεψα καταφατικά και έτρεξα δίπλα του. Δεν ήταν πολύ χτυπημένος αλλά είχε πολλές πληγές.
'Bambam... τι έγινε; Τι έπαθε το πρόσωπο σου;;'
Δεν είχα σταματήσει να δακρύζω. Τι είχε γίνει.'O jihyun... ήρθε στο σπιτι την ώρα που ήταν η Rose μόνη της. Από όσα πρόλαβε και μου είπε ο γιατρός της υπεστει σεξουαλικη παρενόχληση. Όταν ήρθα εγώ προσπάθησα να τον σταματήσω αλλά ήταν πιο δυνατός και με χτύπησε. Πήγε η Rose να με βοηθήσει αλλά ο Jihyun κατέληξε να την χτυπάει σε σημείο που είχε ματώσει ολόκληρη. Όταν σηκώθηκα του έριξα ένα βάζο στο κεφάλι και λυποθημησε.'
Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω. Μια χαρά είχε εξαφανιστεί από την ζωή μας τι ήθελε και έκανε αυτό το πράγμα!
Βγήκα έξω από το δωμάτιο και πήγα στο δωμάτιο της Rose.
Μπήκα μέσα και το θέαμα με έκανε να κλαίω ακόμα πιο δυνατά.
Ήταν σε ένα κρεβάτι με αμέτρητα σολινακια στα χέρια της, τον όρο να κρέμεται από επάνω και να έχει αμέτρητες πληγές σε όλο το σώμα της. Πήγα αμέσως κοντά της και της έπιασα το χέρι. Ήταν κρύα. Χάιδεψα το μάγουλο της που είχε μελανιασει.
Τότε μπήκε μια νοσοκόμα μέσα.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 [COMPLETED]
FanfictionΣηκώθηκα από την θέση μου και πήγα μπροστά της. Γονάτισα και έβγαλα από την τσέπη μου ένα δαχτυλίδι. 'Τ-τι κανείς;' ⛔️όσοι είναι ομοφοβικοί να μην διαβάσουν την ιστορια⛔️