'Και ποτε θα μου πεις;;'
'Όταν νιωθω έτοιμη...'
'Καλά δεν μπορώ να σε πιέσω αλλο' είπε σηκώνοντας τα χέρια της επάνω δείχνοντας ότι παραδίνεται.
'Άντε όμως τώρα πάμε να ετοιμάσουμε το σπιτι!!'
.................................
Ήταν 9 και ήδη είχαν έρθει τα μισά άτομα που κάλεσε η Lisa. Είχε αρκετουτσικο κόσμο είναι η αλήθεια. Είμασταν όλοι έξω στην αυλή εκεί που ήταν η πισίνα. Η μουσική ήταν δυνατή και είχε στο μίνι μπαρ πολλά ποτά.
Ήμουν μαζί με την Lisa, τον Bam ΚΆι τον jihyun κοντά στην πισίνα μακρυά από τους άλλους.
'Μωρό μου....'
Άκουσα τον Jihyun να ψιθυρίζει στην Lisa. Ιού θα ξεράσω!!!
'Τι έγινε;;;'
Του απάντησε'Πάμε πάνω στο δωμάτιο σου...'
Ήταν από πίσω της και είχε το κεφάλια του στο λαιμό της ενώ τα χέρια του στην μέση της.Με κοίταξε στην αρχή και μετά του απάντησε.
'Είναι τα παιδιά εδώ και δεν είναι σωστό. Άλλο ότι δεν εχω και πόλη όρεξη...'
Όταν το είπε αυτό ο Jihyun άλλαξε ύφος και έφυγε.'Μα καλά τι έπαθε αυτός;;;'
Είπα δήθεν ενοχλημένη από την κίνηση του.'Αδελφούλα εγώ σου λεω να τον χωρισεις. Δεν σου προσφερθεί τίποτα και φαίνεται ότι σε θέλει μόνο για την καλοπέραση του.'
Είπε ο Bam και έγνεψα καταφατικά μαζί του.'Μπορεί να έχετε δίκαιο αλλά τον αγαπάω....'
'Είσαι σίγουρη για τα αισθήματα σου απέναντι του;;;'
Της είπα και εβαλα το χέρι μου στον ώμο της.'Είπα ναι!!' Είπε κάπως δυνατά και έκανε να φύγει. Μάζεψα τότε απότομα το χέρι μου και ένιωσα ένα περίεργο συναίσθημα. Ότι... ότι δεν με θέλει. Ότι απομακρύνεται από κοντά μου. Κοιτούσα για κατι δευτερόλεπτα το κενό και τα μάτια μου έτσουζαν. Γιατί;; Μήπως ήταν η φαντασία μου;; Μήπως όντως δεν με θέλει;;
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Bambam.
'Hey είσαι καλά;;'
Με κοίταξε με ένα αχνό χαμόγελο. Του έγνεψα καταφατικά και εβαλα μια τούφα απο τα μαλλιά μου πίσω από το αφτι μου.'Μπορώ να σου πω κατι ιδιαίτερος;;'
Του έγνεψα καταφατικά και πήγαμε μέσα στην κουζίνα.Άραγε τι ήθελε να μου πει;;
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮 [COMPLETED]
FanfictionΣηκώθηκα από την θέση μου και πήγα μπροστά της. Γονάτισα και έβγαλα από την τσέπη μου ένα δαχτυλίδι. 'Τ-τι κανείς;' ⛔️όσοι είναι ομοφοβικοί να μην διαβάσουν την ιστορια⛔️