După doi ani...
Sonia îi privea cu mult drag pe soțul și copilul ei ,care se jucau fotbal în curte .Era asa fericită că în sfârșit are viata pe care si-a dorit-o ,alături de barbatul iubit si cei doi copii ai lor !
La Mogoșoaia, Ana îl legăna pe micul Andi ,care mai avea putin si adormea in bratele mamei sale .Ioan îi privea din spatele ușii plin de fericire. Viata lor era perfectă, liniștea domina in familia lor de doi ani încoace!
La București
Victor:Mami ,mami vrei sa vezi ce cadou i-am luat surioarei mele?plin de entuziasm
Sonia:Desigur dragul meu!luand-ul in brate .
Peste doua zile era ziua Sierei fetita lui Alex si a Soniei ,care împlinea un an .Cei doi părinți au organizat o petrecere aniversara specială pentru prințesa lor ,la care era invitata toata familia .
Sonia:Ce cadou frumos ,i-ai luat Sierei, cu siguranta se va juca mult cu el si îi va plăcea !
Victor:Ma bucur ca iti place!
în urma lui Victor, apare Alex cu decorațiuni si baloane in mana .
Alex:Ce face ,minunata mea soție, si cea mai frumoasă mama din lume ?spune asta sarutand-o tandru pe Sonia.
Sonia:Bine ,sunt foarte fericită că am cel mai dulce soț ,si cei mai frumoși copii din lume!
Nu imi vine sa cred ca fetita noastră va împlini un an ,ce repede a trecut timpul!
Alex:Asa e ,draga mea ,parca numai cand ne-am cunoscut, iar acum aveam cea mai minunata familie , iubirea noastra e O IUBIRE NEMURITOARE!❤
Sonia:Ai dreptate, am trecut prin atatea, dar iubirea noastra mereu a învins!Te iubesc nespus!
Alex:Sotia mea ,iubita!
Mara :Mami ,sunteti gata ?Nu vreau sa întârziem la ziua Sierei.
Ioan:Mara stai linistită nu vom întârzia!
Ana:Suntem gata, scuze de intarziere ,a trebuit să îi schimb din nou pe Andi deaceea a durat atât!
Ioan:Bine ,sa mergem!
Alex si Victor așteptau musafirii, în living, in timp ce Sonia o pregătea pe Siera de petrecere ,imbracand-o cu o rochiță roz ca de prințesa si cu cei mai draguti pantofiori cu pietricele albe.
Alex:Uite cine vine ,cea mai frumoasă prințesă din lume ,împreună cu mama ei ,cea mai frumoasă regină!
Victor alerga spre ele pentru ai da un pupic surioarei lui ,apoi îi da si Soniei un pupic.
Sonia:Ce frumos ati decorat totul!
Sunt mândră de voi!
Alex o ia în brațe pe Siera si o sărută pe frunte :La multi ani ,fetita mea iubita !
Siera zâmbește și începe să chiuie de bucurie !
Atunci au sosit invitatii...
Sonia si Alex:Bine ati venit !
Marius:Bine v-am gasit ,dragilor!La multi ani, prințesa mica !
Roxana îi dăruiește cadoul Sierei, mamei sale .
După putin timp au venit si Ioan Ana si copii.
Victor si Mara s-au îmbrățișat ,nerăbdători să se joace împreună.
Victor:Ma bucur sa te revăd, Mara ,vino sa iti arat ce lego,mi-a cumparat tati !
Mara:Si eu am lego ,dar de fetițe!
Casa familiei Iova era plină de musafiri, ultimii dar nu cei din urmă au fost Mircea,si Helen ,împreună cu oltenii.
S-au așezat cu toții la masă începând sa discute anumite subiecte, în afară de Ana si Sonia care au mers sa puna copiii la somn .
Ana:Ce frumos dorm ,ca niște ingerasi!
Sonia:Asa e !Imi aduc aminte ,ca si cum a fost ieri, momentul in care Victor era de varsta Sierei !
Atunci îi sună telefonul Soniei si iese din cameră pentru a răspunde.
Silvia:Alo!
Sonia:Alo ,Silvia ,ce ma bucur sa te aud !
Silvia:Si eu draga mea !Am sunat sa-i transmit nepoatei mele dragi la multi ani ,sa creasca mare si sa fie sănătoasă!
Sonia:Multumesc din suflet!Cand va întoarceți in Romania?
Silvia:Deocamdată ,nu stiu lui Traian îi place mult aici !
Sonia:Va asteptam!
Silvia:Sper sa ne vedem curând!La revedere, surioara!
Sonia:La revedere !
Ioan:Alex ,cum merge noul proiect de la firmă ?
Alex:Destul de bine...urmează să primim un control, dar sper sa fie totul bine pentru a putea continua ce am inceput!
Ioan:Dacă si nevoie de ceva, te rog sa ma anunți, te ajut cu plăcere!
Alex:Multumesc ,cumnate!
Atunci amândoi au început să râdă și au dat mâna. Mara si Victor:Haideți repede ca vine tortul !
Alex:Acum venim !
Toată lumea s-a așezat în jurul mesei cântând la multi ani ...Tortul fetitei lui Alex si a Soniei avea două etaje și era decorat cu Minnie Mouse!
Ioan ,Mara si Victor au aruncat cu confetii, iar Sile si Lina au dar drumul baloanelor cu aceeași tematică ca tortul...
Copiilor le-au placut mult tortul, si nu numai lor ,si adultiilor !
După servirea tortului s-a facut o liniște deplină, toata lumea era ghiftuita cu mâncare.
Dar, deodată o bătaie în ușă le tulbură liniștea tuturor,Alex se îndrepta spre usa pentru a deschide....Va urma ...
CITEȘTI
O iubire nemuritoare (Partea a doua )
RomanceA doua parte a poveștii O iubire nemuritoare...Continuarea poveștii de iubire dintre Alex si Sonia !