9.Oare îi mai da Sonia o șansă sau renunța la IUBIREA lor ?!

153 6 2
                                    

In urma spuselor Soniei ,Alex își face bagajul si pleaca .Din fericire pleacă inainte sa ajunga copiii acasă, (copiii erau în parc cu bona) .
Sonia era foarte supărată, deoarece nu știa ce va face cu viata ei .Nu putea sa îl ierte pe Alex care a inselat-o, dar nici sa trăiască fără el.
Deodată se aude soneria.
Nervoasă merge si deschide crezând că s-a întors Alex ,de data asta chiar avea de gând să îl gonească...
Dar nu a fost el...Erau Silvia si Traian.
Cand Sonia i-a văzut a fost uimită nu creadea ca îi vor face o asemenea surpriza.
Silvia:Surioara!
Sonia:Ce surpriza plăcută!Bine ati venit!
Traian:Bine te-am gasit matusica !
Silvia:Dar unde sunt copiii, si Alex ?
Sonia:Copiii sunt in parc, nu mai durează mult si se întorc...,iar Alex ...Alex
Silvia era confuză...Ce s-a întâmplat?Ce a facut iar ?
Sonia începe să plângă si îi povestește Silviei tot .
Silvia:Credeam ca te iubeste, dar se pare ca nu e deloc asa!
Sonia:Imi tot spune că a fost beat...Si ca e nevinovat, dar oricum ar fi m-a înșelat...
Alex a mers la Marius, deoarece in ultimul timp se înțelegeau bine si credea că el îl va intelege .
Roxana:Alex,ce faci aici ?
Alex nu prea avea chef de vorbit cu ea ,asa ca era scurt si direct!
Alex:Am venit la Marius , e acasă?
Roxana :Da. Si il îndrumă spre locul unde se afla Marius.
Ioan se întoarce de la birou.
Ana si Mara erau în grădina, il așteptau.
Ioan:Ce fac fetele ?
Mara:Plantam flori.
Ana:Mara a insistat să cumpărăm alte flori si sa le plantam ,deoarece cele vechi nu îi mai plăceau.
Ioan începe sa râdă .
Atunci spor la treaba, eu merg sa dorm ,sunt cam obosit.
Ana :Somn usor !
Mara:Vise plăcute!
Atunci încep toti sa râdă
După ce Alex i-a zis tot ce avea de zis ,Marius încearcă să își dea cu parerea.
Marius:Ca orice bărbat, cu siguranta ai avut un moment de slăbiciune în fața femei ,dar o data ce ati si beut e clar ca nu ai mai fost conștient de ceea ce se întâmplă.
Alex:Sonia nici nu vrea sa ma asculte, i-am explicat...ma rog am incercat.
Marius :O sa vorbesc eu cu ea .
Alex:O iubesc si nu vreau să o pierd, viață mea fara ea nu are sens !
Marius:Știu ca o iubesti, si cred că dacă si ea te iubește asa cum pare ,te va ierta!
Alex :Ea si copii mei sunt tot ce am !Nu pot sa traiesc fara ei .
Marius:Va fi bine !Iubirea învinge mereu!
Victor si Siera au ajuns si ei acasă dupa joaca din parc.
Victor îl vede pe Traian si aleaga repede spre el .
Traian :Victor,ma bucur sa te revăd. Vino sa vezi ce joc nou am descoperit, e foarte tare.
Victor :Si eu ma bucur ca te-ai intors, de-abia astept sa il joc si eu .
Cei doi băieți pleacă în camera lui Victor, iar femeile isi continua discutia!
Silvia:Te-ai gândit ce le vei spune copiilor?Cum le vei povești ca tu si tatăl lor v-ati despărțit!?
Sonia:Nu m-am gândit, nu sunt pregatita, dar cand va fi momentul le voi spune oricum Alex nu va sta prea mult timp departe de ei .Si stii bine ca Victor îl iubește mai mult pe el decât pe mine!
După o lună de zile...
Iza il tot suna pe Alex ,dar acesta nu voia să îi răspundă deși ar merita sa îi spună vreo două .
Sonia încerca să uite de Alex sau macar sa nu se mai gândească la el.. dar in zadar ...Se întâlneau mereu cand el venea să vadă copiii, deși ea încerca să îl evite cat mai mult posibil .
Ioan avea foarte multe planuri pe care urma să le pună în aplicare .Dar dupa ce a aflat ce i-a făcut Alex Soniei, cei doi s-au certat si nu prea avea cum să se descurce singur.
După o lună de zile petrecuta in România, Silvia si Traian se întorc în America. Înainte să plece, Silvia i-a spus surorii ei :A trecut o luna si tu te consumi in continuu...dute si vorbește cu el. Știu că îl iubești!Nu te mai minți singura. ORICE TI-AR FACE TOT ÎL IUBESTI!Nu mi-ai zis tu de atatea ori ca e unicul bărbat pentru care ai face orice ?
E tatăl copiilor tai, si soțul tău...
(inca nu era pronunțat divorțul)
Sonia in acel moment decide să îi mai dea o sansa, asa ca dupa de îi lasă pe cei doi la aeroport merge sa se întâlnească cu Alex .
Aceasta cand a vazut-o s-a blocat ...
Alex:Sonia, esti asa frumoasa!
Sonia:Alex, Nu imi face asta ,te rog!
Alex :Dar ce iti fac?
Sonia:De parca nu stii ,vrei sa ma seduci iar !
Alex:Eu nu fac nimic ,am spus doar adevarul ,esti foarte frumoasă!
Sonia:Mai bine nu veneam ...
Atunci da sa plece ,dar ALEX o prinde de mână...
Alex:Nu pleca, te rog asculta-ma ,trebuie să îți explic tot !Si orice ar fi Nu te las sa pleci până nu înțelegi ca te iubesc mai mult decât orice, si niciodată nu as putea sa te rănesc intenționat!
Sonia:Ia mai taci....dacă mă iubești de ce m-ai facut sa sufăr, de ce imi faci atata rau până si acum cand te uiti in ochii mei si imi spui ce ai de spus?
Alex:Dacă nu o fac o sa regret toata viata...
Sonia:Ce?
Alex:Asta!
Atunci îi apuca usor fata,si o sărută flămând, Sonia ne mai putând spune nimic .
După ce s-au desprins unul de altul Sonia îl palmuieste...
Sonia:Crezi ca daca ma săruti te iert ?...
Va urma ...

O iubire nemuritoare (Partea a doua )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum