Seara se lăsa si toata lumea era gata de petrecere.
Alex:Deci ,va fi exact așa cum am vorbit ...
Ioan:Exact cum am vorbit .Totul e gata.
Alex:Multumesc mult de ajutor ,rămân dator !
Ioan:Nici vorbă...
Atunci vine Ana.
Alex:Ce frumoasa esti ,Ana !
Ioan:Acum vrea sa ma faca gelos !
Ana:Parca sunteti adolescenti serios ...
După putin timp...usa restaurantului se deschide larg si toti invitatii intră înăuntru.
Ana si Ioan se îndreaptă spre ei pentru a le ura bun venit ,în timp ce Alex era foarte stresat, sperând că totul va iesi așa cum își dorește si Sonia il va ierta .
Marius:Alex,fiule ce ai pățit?
Alex:Nimic ...sunt doar putin stresat.!
Marius:De ce ?
Alex:Păi vreau să-i demonstez Soniei cat de mult o iubesc asa ca am plănuit ceva ...si începe sa-i povestească totul în amănunt.
Marius :Ce interesant, as putea sa te ajut!O pot aduce eu pe Sonia la firmă.
Alex încântat:Ar fi perfect!
Cei doi ciocnesc un pahar de vin, cand deodată Marius o zărește pe fiica sa ,îmbrăcată într-o rochie roșie mulata având o coafură și un machiaj pe masura tinutei...
Marius:A venit prințesa mea!
Alex se întoarce si o vede venind spre ei ...
Sonia:Buna seara !
Marius:Bine ai venit ,draga mea!
Alex:Esti splendida!
Sonia :Multumesc!
Acesta da sa plece ,dar tatăl ei o opreste!
Marius:Stai,Sonia, dă-mi voie să te însoțesc!
Si cei doi pleacă lasand-ul pe Alex in urma...exact cum trebuia
Sonia se întreba: Cum de nu vine si el după mine ?Alta data nu ar fi rezistat sa ma privească de la distanță!
Ioan si Ana o întâmpină pe Sonia...
Ioan:Bine ai venit surioara!
Sonia:Bine te-am găsit!
Ana:Sonia draga mea, esti bine?
Sonia era confuză, Alex era in cealaltă parte a încăperii, si de fiecare dată când îl privea el își mută privirea...
Sonia:Sunt bine, ma doare doar putin capul!
Era o atmosferă plăcută toata lumea se simțea bine, unii discutau ,alții dansau ,iar alții savurau minunatele băuturi.
Sonia a mers la baie sa isi retuseze machiajul...se tot gândea la complimentul facut de Alex
Alex era afara, vorbind la telefon.
In acel moment Sonia ,decide să afle ce s-a întâmplat, de ce e asa distant...(planul lui Alex funcționa)
După putin timp Sonia se întoarce la masă, fiind urmată de Alex .
Alex:Din pacate eu nu mai pot sta ,maine plec la Istanbul!
Sonia a auzit toata conversatia pe care acesta a avut-o mai devreme la telefon .
Ana si Ioan au început să intre în joc .
Totul era conform planului...
Alex:La revedere!Distractie plăcută in continuare!
Se apropie de Sonia si o sărută pe obraz ...
O pupă pe Ana ,da mana cu Ioan si Marius apoi pleaca!
Acum Sonia era si mai confuză, nu a înțeles nimic ,de ce a fost asa distant?De ce pleacă la Istanbul?
Of ,de as putea afla...
Când petrecerea era spre sfârșit, Sonia decide să plece și ea ...Marius o întreba dacă nu vrea să o ducă el acasă, iar ea accepta.
În mașină
Marius:Sonia,am uitat, trebe sa mergem pana la firmă, am uitat un contract foarte important ,trebe sa il rescriu...
Sper ca nu te deranjează daca ne oprim la firmă, inainte sa te duc acasa.
Sonia era destul de obosită dar nu avea nimic împotrivă . Sigur !
Marius a parcat mașina ,si amândoi au urcat in birou.
Marius:Nu durează mult, imediat rezolv si plecam!
Sonia:Ok . Eu merg până la baie, imediat ma întorc .
Bine ,draga mea!
Sonia habar nu avea ce o astepta...
Cand s-a întors tatăl ei nu era nicăieri,asa ca a inceput sa-l strige .
Oare unde s-a dus ...Nu mai e nimeni aici ...
Intră într-un birou pe pentru a-l cauta, dar era de negăsit. Marius a incuiat-o acolo ...
Acesta cand a realizat ca s rămas blocată acolo a început să strige ...
Sonia:Nu e nimeni ?Marius ?
Ajutor, am rămas blocată!Nu e nimeni?
După ceva timp ,Sonia a ajuns la limita disperarii stand acolo închisa...
Deodată se ia curentul, Sonia neștiind ce sa faca...era destul de speriată.
Apoi se aude cum cineva deschide usa si Sonia aprinde lanterna telefonului pentru a vedea pe unde merge, vrând să iasă de acolo...
In cealalta camera o astepta Alex ,îmbrăcat elegant...Se ridică de la masa care era plina de bunătăți ...lumânări aprinse care o înconjurau și petale de trandafiri care formau calea spre el .
Sonia era uimită...nu se aștepta la asta!
Sonia:Alex ...nu pot sa cred!
Alex se apropie de ea oferind-ui un buchet minunat de trandafiri!Erau amândoi extrem de emoționați.
Alex:Te-am impresionat?
Sonia:Esti nebun?Am crezut ca leșin...
Alex:Sa inteleg ca modul meu de a-ti arata cat de mult te iubesc, ti-a dat palpitatii...?
Sonia:Cam asa ceva ...!
Alex:Te iubesc!Te iubesc ca un nebun !Nu imi pot imagina viata fara tine!
Sonia:Si eu te iubesc!Te iubesc la nebunie!
Alex:Stiu ca te-am rănit ,îmi pare rau !
Sonia:Nu mai conteaza!Hai sa uitam tot!Sa o luam de la capăt !
Alex:Orice s-ar intampla sa stii ca asa cum te iubesc pe tine ,nu voi iubi pe nimeni niciodată!
In urma acestor cuvinte emoționante cei doi se sărută...
Sonia:Înca nu imi vine sa cred ce vad!
Alex:Ba sa crezi!De acum nimeni si nimic nu ne mai departe!
Imi acorzi acest dans?
Sonia:Normal!
Sonia Îi dă mana si incep sa danseze elegantul tango!
Acel dans care i-a legat mereu dansul lor NEMURITOR ca si iubirea lor!
CITEȘTI
O iubire nemuritoare (Partea a doua )
RomantikA doua parte a poveștii O iubire nemuritoare...Continuarea poveștii de iubire dintre Alex si Sonia !