Sonia:Alo ,cine e la telefon ?
Alex:Eu sunt ,draga mea ,te-am sunat sa-ti aud vocea si sa-ti spun că maine, ma întorc acasă!
Sonia foarte fericită:Doamne, nu pot sa cred ,sunt asa fericita imi e foarte dor de tine ,deabia astept sa te iau in brate din nou!
Alex:Și eu iubirea mea ,si eu !
Noapte bună, te iubesc!
Sonia:Noapte bună, eu mai mult !
După convorbirea telefonică cu Alex ,Sonia merge in camera pentru a se pregăti de somn .Acum putea dormi linistită stiind ca maine totul va reveni la normal in familia ei ,o data cu venirea lui Alex acasă!
A DOUA ZI DIMINEATA...
Ioan se pregătește să meargă la secția de poliție, după Alex. Ana i-a dus pe Mara si Victor la gradi, iar Sonia se joacă cu Siera si Andi in pățut!
Deodată cineva suna la ușă,asa ca Sonia merge sa deschida , neștiind cine ar putea fi ...
Sonia:Iza, ce ma bucur sa te vad !Te rog intră.
Iza:Buna, Sonia eram prin zona si am decis să îți fac o vizita .
Iza era fosta colega de facultate a Soniei, si in acelasi timp una dintre cele mai bune prietene de pe atunci.
Sonia bei o cafea ?
Iza:Nu ,multumesc, nu pot sta mult, mă grăbesc.
Sonia :Cum doresti ,atunci vino sus sa cunosti pe cineva .
Sonia :Ea e fiica mea ,Siera, iar el e nepotul meu Andi!
Iza:Ce frumosi sunt ,ma bucur pentru tine ,ma bucur ca ai o familie asa cum ti-ai dorit mereu !
Sonia:Asa este !In curând va veni si Alex ,soțul meu il vei cunoaște si pe el .
Dar tu nu ai o relatie?
Iza:Din pacate nu am ...Nu am gasit persoana potrivita. Dar nu e niciodată prea tarziu pentru asta!
Sonia:Ai dreptate, eu si Alex am trecut prin multe si uite acum avem doi copii si suntem de nedespărțit!
In acel moment vine Ana .
Sonia:Draga mea ,ea e cumnata mea Ana !
Ana:Încântată de cunostinta !
Iza:Buna,Ana ,asemenea!
După zece minute de povestit ca între fete apar si Alex cu Ioan .
Alex o ia în brațe pe Sonia si o sărută.
Sonia:In sfarsit ai venit!
Alex:Nu mai puteam sta prea mult fara tine ,simțeam că o iau razna !
Sonia:Vino sa iti prezint pe cineva .
Alex plin de curiozitate o urmează...
Sonia:Fa cunoștiință cu prietena mea ,Iza!
Iza uimită de frumusețea răvășitoare a lui Alex ,întinde mana .
Alex nu era prea uimit de Iza, precum era ea de el ,dar i-a strâns mâna de dragul Soniei.
Alex:Buna !
Iza încerca să se controleze, dar nu iti putea lua ochii de la soțul enervant de frumos al prietenei sale...
Ioan a adus copiii de la grădiniță,si s-au așezat toti la masa pentru prânz.
Între timp Luiza s-a scuzat ca trebuie sa plece ,i-a salutat iar Sonia a condus-o la ușă.
Sonia:Ma bucur tare mult ca te-am văzut si sper data viitoare când vii sa stai mai mult, sa povestim mai multe lucruri .
Iza:Și mie mi-a facut placere sa iti cunosc familia si sa te revăd pe tine, bineînțeles!
Sonia:La revedere ,draga mea !
Iza:Pe curând!
Sonia se întoarce la masă, iar prietena ei se urca in masina urmând să plece.
La masa toata lumea era bine dispusă, copiii bine inteles ca au asteptat venirea lui Alex sa se joace ascunselea, Sonia bineînțeles că si ea era fericită avand-ul pe soțul ei aproape, iar Ioan cu Ana erau de nedespărțit. Pe scurt, totul revenise la normal.
Alex:Ma bucur ca suntem iar împreună, draga mea familie !
Ioan:Si noi ne bucurăm că te-ai intors acasa!
Între timp Iza era tot în mașină, si se gândea la cat de norocoasă e Sonia cu asa bărbat lângă ea ...
Ce mult se iubesc astea doi ,nu pot sa cred ca sunt geloasă, cum pot sa ma îndrăgostesc de soțul altei femei care mai e si prietena mea ?...eu nu sunt asa, dar ce sa fac daca e asa frumos?
Imi pare rau ,dar trebuie să fie al meu macar o data !Nu pot accepta sa stiu ca e doar cu ea ,am sa fac orice sa se îndrăgostească de mine. ORICE!
După ce îi mai trece gândul acesta pornește masina si pleaca, hotărâtă să îl cucerească pe Alex !
Va urma ....
CITEȘTI
O iubire nemuritoare (Partea a doua )
RomanceA doua parte a poveștii O iubire nemuritoare...Continuarea poveștii de iubire dintre Alex si Sonia !