4.IUBIREA contează!

184 4 2
                                    

După o săptămână ...Alex îl sună pe Ioan si il intreaba daca vrea sa meargă împreună la sală.Ioan accepta ,asa ca cei doi decid să se întâlnească peste putin timp. Dar Alex nu avea nici cea mai mica idee,ca acolo o va întâlni din nou pe Iza,prietena Soniei pe care nu o suportă.
Sonia Îl ajută pe Victor la teme. Atunci apare Alex, pregătit sa plece la sală.
Victor:Tati, unde pleci ?
Alex:La sală cu Ioan.
Sonia:Ai grija, dragul meu, poate iar se îndrăgostește vreuna de tine...stii bine ca nu vreau sa te impart cu nimeni !
Alex:Stai linistită, iubita mea ,eu doar pe tine te iubesc!Tu esti iubirea vietii mele, singura mea iubire.Auzind asta Sonia îl sărută uitând de prezenta copilului la discuția lor .
Alex dupa putin timp ...Sonia Victor e aici...!
Sonia:Am uitat.Apoi amândoi încep să râdă.
Victor (in gand ):Ce se tot pupă atât?Au uitat ca sunt si eu pe aici ?
Alex decide ca e timpul să plece .
Alex:Plec ,ca ma asteapta Ioan !
Victor:Pa tati !
Sonia:Te iubesc !
Alex:Si eu !
Ana,Mara si Andi se plimbau prin parc.
Mami,unde a plecat Ioan ?
Ana:La sala, draga mea,cu Alex .
Mara:Mi-e dor de tati si de fratiorii mei ,mergem mai tarziu in vizita la ei ?
Ana:Desigur,trebe sa discut ceva cu Sonia.
Între timp la sala, Ioan si Alex se antrenau .
Alex:Eu merg sa fac un duș ,mai stai ?
Ioan:Dute,ca vin si eu imediat!Am văzut un vechi prieten și vreau să merg sa il salut.
Alex:Ok.
Alex trece pe lângă vestiarul fetelor unde o vede pe Iza.
În acel moment ea îl zărește ,si bineinteles decide să îl salute.
Alex nu era asa încântat...de întâlnirea care tocmai a avut loc .
Iza:Alex ,ma bucur sa te vad!Parca planul Izei începea să prindă contur.
Alex:Buna Iza !
Aceasta se apropie de el si incearca sa il seducă.
Alex își da seama si o respinge....
Alex:Hei...Ce naiba faci ?Ai uitat ca sunt sotul Soniei?Parca erati prietene.
Iza:Stiu ca si tu iti doresti asta !De ce negi ?
Alex:Încetează!
Atunci da sa plece ,dar ea îl opreste sarutand-ul forțat.
Alex:Nu pot sa cred ca ai facut asta!
Iza:Știu că ti-a placut ,nu ai vrea sa continuam?intreaba asta ironică.
Alex: Ai vrea tu ,nebuno !
Atunci pleacă nervos.
Ioan il intreaba:S-a întâmplat ceva ,cumnate ?
Alex:Nu ,hai sa plecam!
Ioan:Ma sunat Ana si mi-a zis ca Mara vrea sa vina la voi.
Alex:Dute si i-ai pe Ana si pe copii si haideți la noi!
Ioan:Bine ne vedem, mai tarziu!
In acel moment sună Sonia...
Alex își aduce aminte de sarutul Izei cu scârbă si se gândește să îi mărturisească soției sale ceea ce s-a întâmplat!
Sonia:Ce faci ,iubire?
Alex:Acum plec de la sală.
Sonia:Bine te asteptam acasă. Pe fundal se auzea glasul fetiței care râdea la glumele fratelui ei .
Alex:Iubita mea, Ioan si Ana vor veni pe la noi !
Sonia:Ce bine, vor avea copiii cu cine să se joace.
Atunci Sonia vrea sa închidă dar Alex continuă:Sonia trebe sa iti zic ceva ...
Sonia era confuză.
Sonia:Spune-mi!
Alex:Nu pot sa iti spun acum iti spun cand vin acasa!
Mara și Victor s-au bucurat sa se întâlnească din nou .Asa ca au mers sa se joace jocul lor preferat Monopoly
Siera si Andi alergau si ei prin casa ,unul dupa altul. Era o gălăgie maximă. Ioan si Alex au iesit pe terasă, iar Sonia si Ana au rămas in acasă.
Ana:Sonia trebe sa iti spun ceva ...Cred ca sunt însărcinată !
Sonia:Ce frumos ,ma bucur!
Ana nu era asa încântată
Ana:Nu stiu daca pot spune acelasi lucru .
Sonia:De ce?
Ana:Dacă Ioan nu isi mai dorește alt copil ?
Nu vreau sa fiu singura care își dorește acest copil...
Sonia:Ana ,fratele meu te iubeste!Nu cred ca nu isi doreste sa mai aveți un copil.
Ana :Sper sa fie asa!Nu vreau sa renunț la el !Si nici nu pot face asta.
Sonia o îmbrățișează, iar atunci apar băieții.
Ana se emoționează, iar Ioan observa acest lucru .
Ioan:Ana ce s-a întâmplat?
Ana :Nimic ,trebe sa vorbim ceva, dar nu acum .
Ioan ramane curios.
Seara dupa ce au plecat Ana si Ioan ,Sonia si Alex au culcat copiii si au mers si ei in dormitor sa discute ce aveau de discutat.
Sonia:Acum suntem doar noi ,copiii dorm .La telefon mi-ai spus că trebe sa imi mărturisești ceva .Te ascult !
Alex:Sa stii ca orice s-ar intampla tu esti singura femeie pentru care as face orice ...Mama copiilor mei si singura femeie pe care nu am inselat-o niciodată!
Sonia:Ce s-a întâmplat?De ce imi spui asta acum ?
Alex decide să îi spună:Azi la sala m-am intalnit cu Iza...
Sonia:Si ce e cu asta?
Alex:A venit la mine ,si m-a sărutat!
Sonia era socata ....
Cum sa faca asta?Si tu ai acceptat ?
Alex:Nu bineînțeles că nu ,m-a sărutat forțat!
Sonia:Stii ce,nu imi pasa stiu ca ma iubesti doar pe mine !Si mi-ai demonstrat, prin faptul ca ai avut curajul sa imi spui asta!
Alex:Nu vreau ca nimic sa ne strice fericirea!
Sonia îl privea pătrunzător..Stiu exact cum iti voi demonstra ca si eu te iubesc ....
Va urma...

O iubire nemuritoare (Partea a doua )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum