După o noapte plină de romantism, Alex se trezeste înaintea Soniei, si decide sa o lase pe aceasta sa mai doarmă. O sărută usor pe frunte ,apoi merge în camera lui Victor sa il pregătească pentru scoala.
Alex:Buna dimineata, campionule!Gata de scoala ?
Victor:Neața, tati !Sunt gata !
Alex:Atunci hai să mergem, mami inca doarme ,iar Siera este jos cu Elena (bona copiilor).
Acasa la Ana si Ioan
Ioan se juca cu Andi ,iar Ana îi pregătea masa copilului.
Ioan:Mami ,e gata masa? ne este cam foame...
Ana:Imediat ,puisor, imediat!
Între timp suna telefonul Anei ...
Ana:Alo,doamna învățătoare ce s-a întâmplat?Ana a fost anunțată ca fiica ei a căzut si-a rupt mâna...
Aceasta era îngrijorata asa ca a plecat rapid la scoala sa o ia pe Mara.
Alex se întoarce acasă cu un buchet minunat de trandafiri rosi si vrea sa-si răsfațe soția, asa ca îi pregătește un mic dejun delicios.
Sonia deschide ochii somnoroasa si il vede pe Alex in fata ei cu buchetul de flori in mână.
Alex:Buna dimineata, iubita mea !Acesta e pentru tine !
Sonia primește florile zâmbind apoi îl sărută.
Sonia:Neața, iubirea mea !spune asta tragand-ul in pat si sarutand-ul cu foc.
Între timp Ana a dus-o pe Mara la spital.
Doctorul:Doamna Popa,va trebui să îi punem mâna în gips fetitei.
Mara era putin speriată, dar nu se putea împotrivi deoarece o durea destul de tare mâna.
Ana:Desigur, daca asa trebuie asa vom face !
In urma ultimei radiografi,mâna fetei a fost pusă în gips.
Sonia era asa fericita dupa momentele petrecute cu Alex, se simțea că o adolescentă care s-a îndrăgostit pentru prima dată.
După ce mănâncă tot ce ia pregătit soțul său, Sonia se schimba si coboară jos .îi vede in curte pe Siera si Alex care se jucau.
Sonia:Siera ce faci puiule, te joci cu tati ?spune asta luand-o în brațe pe fiica ei .Fetița zambea uitand-se la mama ei .
Alex :Ti-a placut micul dejun ,draga mea ?
Sonia:Extrem de mult, multumesc!
Cei doi părinți se bucurau de momentele frumoase alaturi de copilul lor ,când suna telefonul lui Alex ...
Alex:Dragele mele, trebe sa plec la firma ,a intervenit ceva si nu pot amâna .
Sonia:Bine tati, noi vom merge la nani !
Alex:Nu stiu daca ajung sa-l iau pe Victor de la scoala ,s-ar putea sa dureze ceva până rezolv problemele de la firmă.
Sonia Bine, vom merge noi ,dupa ce ne trezim, sa-l luam ,nu-i asa iubita mamei ?
Mara a fost întâmpinata de Ioan si de fratiorul ei .
Ioan:Mara ,puisor ce faci?Te doare mânuta?
Mara:Putin ,o sa merg in camera mea sa ma odihnesc!
Ana:Bine ,daca ai nevoie de ceva ma strigi, bine ?
Mara:Bine!
După ce adoarme băiatul cei doi raman singuri.
Ioan:Draga mea ,ai vrut sa-mi zici ceva, zilele trecute,imi poti spune
acum ,daca mai are rost.
Ana nu prea simțea că e momentul sa-i spuna ce avea de spus ,dar nu a mai ezitat .
Sunt însărcinată!
Ioan auzind s-a emoționat foarte tare ...Nu pot sa cred voi mai avea inca in copil!
Sunt cel mai fericit bărbat din lume !
Atunci o ia pe Ana si o strânge tare in brate!
Ana era asa fericita ca Ioan a acceptat acest copil aproape ca îi dădeau lacrimile.
Sonia împreună cu Siera au mers dupa Victor la scoala si fiindca băiatul a vrut să se joace în parc, mama lui ia facut pe plac .
Victor:Tati unde e ?Nu vine si el in parc sa ne jucam?
Sonia:Are putina treaba la firma ,Victoras, vine mai tarziu !
După ce s-au jucat ceva timp in parc au decis ca e momentul să plece acasă.
Sonia credea că Alex a ajuns Înaintea lor ,dar nici urma de el .
Atunci începea să îți puna tot felul de întrebări, nu înțelegea de ce întârzie atât,asa ca l-a sunat...
Din pacate in zadar ,Alex nu răspundea .
Sonia stătea singura pe gânduri cand apare Victor .
Victor:Cand vine tata?
Sonia:Puiule de ce nu dormi?La ora asta deobicei dormeai.
Victor:Nu vreau sa dorm până nu vine el!
Sonia:O sa vina!
Sonia (in gand ):Doamne sper ca nu a pățit nimic, nu stiu daca as putea trai fara el !
In urma acestor gânduri primește un apel care îi tulbură liniștea...
Va urma ...
CITEȘTI
O iubire nemuritoare (Partea a doua )
RomanceA doua parte a poveștii O iubire nemuritoare...Continuarea poveștii de iubire dintre Alex si Sonia !