8.Regretele nu au niciun rost!

170 5 0
                                    

Ioan:Domnule doctor, ce s-a întâmplat cu soția mea? E bine? Dar copilul meu ?
Doctorul:Din pacate, a facut avort spontan!Imi pare rau, nu s-a putut evita acest lucru .
Va fi bine , veti trece si peste asta .
Ioan era foarte supărat,cum va reusi sa fie alături de Ana, oare vor putea uita toate asta?Erau întrebările pe care Ioan si le punea în continuare în minte de cand a aflat...
Peste putin timp a mers în salonul Anei, pe care o privea cu tristețe. Ana dormea din cauza somniferelor pe care le-a primit .
Dimineața, Alex se pregătește să plece la birou ,în timp ce Sonia Îi pregătește pachetul pentru scoala lui Victor.
Victor coboară grabit scările...
Mami ,mi-ai pus sticla cu apa?
Sonia:Vai ,Doamne era sa uit de apă.
Victor:Grăbește-te, ma astepta tati !
Copilul merge la masina, fiind urmat de mama lui.
Alex:Haide Victoras ,vom întârzia !
Victor:Sunt aici !
Sonia:Unde pleci asa, domnule Iova ?
Alex:Te-ai trezit?Credeam ca dormi .
Sonia:Ma trezit Victor !
Alex coboară din mașină si o  sărută pe soția sa .
Acum cu siguranta voi avea o zi mult mai bună!Sonia începe să râdă...
Sonia:Asa mă găseam si eu .
Victor astepta in masina...
Tati acum chiar întârziem, vii sau mai stau mult ?
Alex:Gata puiule ,vin !
După ce au plecat cei doi ,Sonia merge înăuntru. Siera plângea ,iar mama ei ,auzind plansetul fetei urca repede in dormitorul fiicei sale .
In cele din urmă Ana s-a trezit  ,aceasta nu știa unde se afla. Atunci vine Ioan.
Ana:Ioan ,dragul meu unde sunt?
Ioan:Ești la spital !
Ana:Dar ce s-a întâmplat?Copilul e bine ?
Ioan:Draga mea ,cum sa spun ...
Din pacate, nu  copilul nu mai e ....
Ana:Nu se poate !Copilul meu!
Ioan încerca să o liniștească pe Ana care a început să țipe.
Ioan:Iubita mea ,trebuie să acceptăm asta, nu putem da timpul inapoi ...
Ana:Nu voi putea accepta asta niciodată, niciodată!
Ioan:Pentru Andi si Mara, trebuie să fim puternici .Copiii au nevoie de noi.
Alex era foarte stresat  avea foarte multe acte de semnat si nu reușea să termine la timp pentru a ajunge la prânz, asa ca o suna pe Sonia.
Sonia:Iubitule ,ce faci?
Alex:Am foarte multa treaba, nu cred ca ajung la prânz. Am sunat sa te anunți sa nu mă asteptati.
Sonia:Bine dragule, atunci ne vedem deseară.
Alex:Te iubesc!
Sonia:Si eu !
Cand Alex se întoarce de la baie are parte de o surpriză....
Alex era șocat:Ce cauti aici ???
Iza il astepta in birou.
Mi s-a facut dor de tine și am venit să te vad.
Alex:Te rog sa iesi ,nu am timp de stat  am treaba!
Iza:Relaxeaza-te putin, sa bem un vin!
Atunci aceasta scoate o sticlă de vin și două pahare. Îi toarnă lui Alex in pahar, si il oferă.
Alex într-un final cedează și începe să bea. Un pahar de vin nu strica ,oricum era destul de stresat asa se mai detașa și el de stres.
Cand sticla de vin era aproape goală, Iza începe să îi facă avansuri lui Alex ,care era cam beat pentru a realiza ce se intampla .
A început să îl sărute si sa il dezbrace, planul ei era perfect.
Cu siguranta dupa ce Sonia va vedea pozele cu ei doi ,îl va părăsi pe Alex .Si acesta va fi fost al ei .
Ioan si  Ana s-au întors acasă la copii ,care se jucau în grădina. And i i-a sărit în brațe mamei sale, iar în acel moment Ana si-a adus aminte momentul în care l-a luat prima data in brate pe băiatul ei .Lacrimile au început să îi curgă pe obraz ...
Mara :Mama esti bine?De ce plângi?
Ana:Sunt bine!Defapt nu era chiar asa ,dar încerca să pară.
Alex se trezeste cu o durere de cap imensă...era sigur .Iza tocmai ce a plecat. Si i-a lăsat un bilet pe masa .
M-am simțit extraordinar cu tine ....Ne vedem curând
Te pup (Iza )
Atunci Alex își aduce aminte ce tocmai s-a întâmplat....
Nu se poate,m-am culcat cu Iza cum sa îi fac asta Soniei ,cum sa ma îmbăt asa?Sunt un idiot  !!!!
După ce i-a trecut durerea de cap, decide să meargă acasă.
Ajuns acasă se întreba cum îi va spune Soniei ,cu siguranta nu il va mai iubi si il va părăsi daca afla .
Urca sus ,si intră în dormitor...
Sonia dormea deja ,lângă ea erau copiii care si ei dormeau dusi .
Alex decide să nu îi trezească asa ca merge in living, se așează pe canapea si adoarme .
Dimineața Alex s-a trezit datorită lui Victor :Tati ,trezeste-te!
Alex s-a ridicat somnoros.
Alex:M-am trezit puiule !
Victor:Vino ,masa e gata!
Alex :Mami unde e ,trebe sa vorbesc cu ea .
Victor: E la poarta, poștașul  i-a adus un plic.
Alex nu bănuia că Sonia era pe cale să afle tot, si nu de la el, ci de la Iza...
Atuci Sonia intră nervoasă pe usa ....
Alex ce e asta????
Cum ai putut sa imi faci asta ?
Parca ma iubeai ...
Lui Alex îi venea să își smulgă părul din cap de rusine ....
Alex:Nu a fost asa cum pare !
Lasă-mă să îți explic  !
Sonia:Nu mai ai ce ,mi-a explicat  Iza tot ...spune asta arătând spre poze.
Sonia:Iesi afara!!!!!Sa nu te mai vad niciodată!

O iubire nemuritoare (Partea a doua )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum