*Teşekkürler*

88 6 4
                                    

Öncelikle belirtmek isterim ki Bae ve Mikayah'ın hikayesi birkaç bölüm sonra sona erecek :(:(:(:( ve gerçek ana karakterlerime geçebileceğim :):):)):):). Sadece asıl hikayeye geçmeden önce daha iyi anlaşılması için konuda okuduğunuz gibi dünyadaki yaratıkların yokoluşu ve yokoluşundan öncesini Baelajah adında bi karakter daha yaratıp onun ağzından anlatmaya karar vermiştim. İyi de yapmışım anlaşılan. :) Yine okuduğunuz gibi kitabımın konusu 21.yüzyılda bu gizli genlerin kesiştiği kişilerin hayatlarını anlatmak. Bu nedenle umarım 21. yüzyıla gelince sıkılmadan ve bıkmadan okumaya devam edersiniz. Ben yine araya heyecanlar katmaya çalışacağım.

Bu bölümleri yazdıktan ve dünyadakileri büyük bir zevkle(!) yok ettikten sonra ana karakterimiz olan Viera'nın anlatımıyla kitabı okumaya devam edeceksiniz. Okuyan ve yorum yapan hepinize çok teşekkür ederim :)

Bu notu yazmamın en önemli sebebi de okuyanlar arasındaki benekli pakize PaganLady. Daha öncesinde yazmaya çalıştığım ama malesef devam ettirecek kadar iyi kurgu bulamadığım bir kitabım vardı ve kimse okumadan önce bana devam ettiremeyeceksem onu bırakıp başka bir hikayeye başlamamın daha iyi olacağını söyleyen oydu. Yazdığım bölümleri ilk okuyan hep oydu. Bu kitaba başlamamda onun da payı vardır. Bu yüzden ona uzun bir süredir teşekkür etmek istiyordum.

Tenk yu Melisağ, Tenk yu Pagan Leydiğ :* :)

Deep Deep Note: Liseye başlayacağım ve yeni kitaplar aldım onları okuyacağım (çk mtlym) için şu sıralar pek yazamayabilirim ancak boş zamanlarımda sürekli yazmaya çalışacağım, kitabı bitirmek için başladım bu yüzden er geç bu kitap biteceğk !!

Macabre: Yeniden Doğuş (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin