"Gitmene hala alışamadım, yanımda birisinin olmamasına. Zamanla alışırım diye düşünme, gerçekten olmuyor. Denemedim mi sanıyorsun? En saçma şeylerden biriydi ama ters tepti. Seni sevmekten yorulsam da hiç bir zaman seni hiç tanımamış olmayı dilemedim. Aslında sevmiştin, yani öyle demiştin. Neden gittin ki? En azından bunların cevabını alabilseydim senden. Bir açıklama yapsaydın gitmeden önce." burnumu çektikten sonra gülümsedim.
"Bunları izlerken yine bana sulu göz diyerek güldüğünü tahmin edebiliyorum, hatta..." kapının çalmasıyla yerimden sıçradım. "belki de onu diyecek kadar bile umursamıyorsundur."
"Bir saniye, geleceğim," dedikten sonra kamerayı durdurmadan hızla koridora koştum ve merdivenlerden indikten sonra kapıyı açtım. Yerde yeşil bir kutu vardı. Kapının dışına çıkarak etrafa bakındım ama kimseyi göremeyince yere doğru eğildim ve yeşil kutuyu alarak odama geçtim. Kutuyu kamera kayıttayken de açabilirdim, en azından diyecek bir şeylerim olabilirdi.
"Birisi kapımın önüne bir kutu bırakmış," yutkundum. "Ne olduğu hakkında bir fikrim yok ama... Kimin getirdiğini de bilmiyorum, öylece yere bırakılmıştı. Bunu burada açabileceğimi düşündüm," dedikten sonra yeşil ambalajı düzgünce açamayınca parçaladım ve içinden çıkan kaseti elimde çevirip inceledim. "Ah..." duraksadım. Kim bana bir kaset yollardı, hem de bu şekilde?
"Bu da bir kaset." Sırıttım. O da benim ona yolladığım kasetleri görünce nasıl tepki veriyor diye merak ettim. "İzlesem olur herhalde, geleceğim." Kamerayı durdurdum ve yavaş adımlarla aşağıya indim. Kaseti koydum ve kendimi koltuğa atarak açılmasını bekledim. Öylece bakarken karşıma Ashton'ın görüntüsünün çıkacağı aklımın ucundan bile geçmemişti.
"Hey," kıkırdadı. "Diyebileceğim fazla bir şey yok ama yılın en sevdiğim gününün bu gün olduğunu biliyorsun." saçlarını karıştırdıktan sonra biraz daha öne eğildi. "İyi ki doğdun."
Sırf doğum günümü kutlamak için video çekmişti. Terk ettiğin kişiye bir kaç ay sonra doğum günü için video çekmek ve onun bununla mutlu olacağını sanmak, bence pek de iyi bir şey sayılmazdı.
"Şu an ne düşüneceğini bilmiyorum ama kötü bir niyetim yok Rose, gerçekten." Bir eliyle gözünü ovuşturduktan sonra kamerayı diğer eline aldı. "Neden sana hiçbir açıklama yapmadan bu şekilde bıraktıktan sonra neden böyle saçma bir video çektiğimi merak ediyorsun biliyorum ama..." videoyu buraya kadar izlememe rağmen çoktan ağlamaya başlamıştım. Onu her gördüğüm dakika canımın daha da çok acıdığını fark ederek koşarak odama çıktım ve devamını izlemedim. Yatağa atladığım gibi gözyaşlarımın akmasına engel olamadım, bir çocuk gibi göründüğümün farkındaydım ama tek başımayken bu hiç umurumda değildi. Benim videoyu izlerken yaşayacağım duyguları düşünmemiş miydi cidden? Bu kadar düşüncesizlik çok fazlaydı.
"Nasıl bu kadar düşüncesiz olabilirsin? Nasıl o videoyu çekebildiğini anlayamıyorum, hiç mi duygularımı düşünmedin cidden? Hala seni nasıl sevdiğimi anlayamıyorum gerçekten zorlandım ama nasıl bu kadar umursamaz olabilirsin ki?" derken ellerimi yumruk şeklinde yapıp durdum.
"Senden nefret ediyorum, gerçekten. Keşke hiç tanışmasaydık, bunu hiçbir zaman söyleyeceğimi düşünmezdim ama gerçekten artık bunu bile hiç şüphe duymadan söyleyebiliyorum."
Bunları söylememe rağmen kesinlikle pişman olacaktım, şu an kendimden çok emindim ama biliyordum, hep böyle olurdu.
"Seni gördüğümde canım acıyor gerçekten, şu an bunu o kadar çok hissediyorum ki. Sen varken en azından unutuyorum, böyleyken daha kötüyüm." Dengesiz miydim? Kesinlikle öyleydim. "Bana dengesiz dediğini hissedebiliyorum, her zaman dengesiz olduğumu söylerdin."
"Umarım ya geri gelirsin ya da..." Düşüncesinin bile acıtacağı şeyi söyledim, "beni hiç bir zaman hatırlamamaya devam edersin ve senin için sadece bir anı olarak kalırım." Hıçkırıklarımı ve gözyaşlarımı gizlemekten yorularak kamerayı kapattım.
Kafamı bir şeylerle dağıtmam gerekiyordu. Kitaplıktan en sevdiğim kitabı aldım ve okumaya çalıştım. Video aklımdan gitmiyordu ve odaklanamıyordum. Kitabı dayanamayarak üzüntüyle rafa geri koyduktan sonra ayağa kalktım hırkamı da giyip şiş gözlerimle az önce çektiğim videoyu yollamak için evden çıktım. Bundan başka video çekip çekmemekte emin değildim, tam olarak ne istediğimi artık bende bilmiyordum.
bölümler kısa farkındayım ama fazla bir şey olmadığı için böyle ilerleyecek, çok fazla da bölüm olmayacak zaten :"))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Video Diary || ashton irwin
Fanfiction"belki başka bir konserde karşılaşırız bu sefer."