Cap 3

12 2 0
                                    

Din episodul anterior:

-Bine,eu in seara asta o sa ma intorc acasă. De acum ar trebuii sa ai grija de tine si sa nu uiti ca dupa terminarea universitatii te vei intoarce acasa unde o sa lucrezi cu mine si mama ta si asa o sa te pregatesti pentru a ramane la conducerea firmei in viitor.Acum te-am lasat sa faci asta in urma intelegerii de a studia contabilitatea,dar nu inseamna ca iti vom permite sa renunti la viitorul tau pentru prostia asta.

-Da tată, am înțeles, dar pana atunci o sa ma bucur din plin de viata mea de studenta la dans.Acum o sa merg sa imi fac baie si apoi ma bag la somn.Ai grija de tine la intoarcere.Va iubesc!

***

Ora 6:30, alarma suna iar eu oprind-o ma ridic din pat,merg la baie sa imi fac rutina zilnică,un dus rapid si apoi ma pregătesc pentru a merge la universitate.Emotiile sunt prezente si ca de obicei,fac cativa pasi de dans pentru a ma relaxa.Aleg sa ma imbrac asa ⬇️ ma urc in mașina pe care mi-o cumpăraseră ai mei si ma indrept spre universitate.

Aleg sa ma imbrac asa ⬇️ ma urc in mașina pe care mi-o cumpăraseră ai mei si ma indrept spre universitate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Buna ziua,am venit pentru înscriere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Buna ziua,am venit pentru înscriere.
Doamna:Buna ziua,da,la ce departament?
-La dans contemporan,va rog.
D:Am inteles,actele necesare inscrierii, va rog si in cateva minute se va rezolva totul ,puteți sa luati loc cat timp așteptați.
-Mulțumesc.

Dupa cateva minute de asteptare:

D:-Ne pare rau,dar a intervenit o mica problemă si o sa dureze ceva mai mult.Puteti sa mergeti sa vizitati cladirea până se remediaza totul.
-Am înțeles, atunci o sa merg si revin in 30 de minute.Va multumesc!

Autoarea povestește:

Loraine se plimbă pe holurile imense ale cladirii unde pe stanga si dreapta ei se aflau salile de dans.Dintr-una se aude muzică si lasandu-se purtata de gandurile rezultate in urma ritmului melodiei,nici nu realizează cand ajunge in dreptul sălii respective.O silueta ii atrage atentia si se apropie de mica fereastra de la ușă care ii dadea accesul de a privii in sala.Era o siluetă a unui băiat care se mișca in ritmul muzicii.Miscarile lui denota siguranță, eliberare,placere,avand o buna stapanire a dansului si o tehnică impecabilă.Muzica o invaluie pe Loraine intr-o dorinta de a incerca sa-si exprime pasii sai care deja îi rulau in minte si fara sa mai stea pe gânduri intră in sala de dans si fara nici o reținere incepe sa isi execute pasii de dans care îi tot invadau mintea din momentul in care auzise muzica.Baiatul se opreste din dans si ramane uimit de ceea ce vede in fata lui.O făptură mică de statură, cu un par creț si castaniu, un corp bine definit si mișcări ritmice pe melodia hip-hop da naștere unui dans contemporan,astfel combinand muzica stradala cu dansul clasic.
Baiatul:-Buna,nu stiu cine esti,dar nu cred ca ar trebuii sa fii aici.
Loraine:-Buna,imi pare rau ca te-am intrerupt,dar sunt noua aici.Am venit pentru a ma înscrie si o problema a intervenit, facand inscrierea sa intarzie putin.Cat am de asteptat,am decis sa vizitez cladirea si muzica ta mi-a atras atenția. Am stat si te-am privit dar nu am rezistat sa nu incerc si eu cativa pași. Nu vreau sa te deranjez,doar ca dansul imi creeaza o stare euforica si cand aud si vad ceva ce imi place,simt o dorinta puternica de a incerca si eu sa dansez.Imi pare rau de întrerupere.
Fara sa ii dea drept de replică, Loraine iasa repede pe usa si in cateva clipe se face nevăzută. Baiatul rămâne surprins si acum,dupa ce a vazut acea făptură mică gandul ii este numai la ea si dansul ei care parca il completau.Este prima data cand o fata îi atrage atat de mult atentia dar din pacate nu stie cine este,cum se numește si nici daca se vor mai întâlni prea curând.Isi continua dansul dar in mintea lui este acea fata micuță capabila de a uni dansul ei cu muzica lui.

Loraine pov.

Nu stiu ce a fost cu mine,ce m-a îndemnat sa intru in sala si sa imi creez proprul dans pe acea muzică. Nu am mai incercat asa ceva pana acum,dar cumva dansul acelui băiat a fost in stare de a-mi trezii simțuri ce le ingropasem de mult....am simtit ca trebuie sa combin dansul meu cu muzica lui....ca si cum ne completăm....Desi au fost niste pasi frumoși,ceva lipsea....nu stiu de ce am sentimentul ca el era cel care lipsea.Este prima data cand simt nevoia sa imi impart pasii cu altcineva,eu fiind o dansatoare solo.Ar fi placut sa putem crea un dans in doi dar nu cred ca ar fi posibil.Nu as mai avea curajul sa ma apropii atat de mult de el si asta in cazul in care se presupune ca ne vom mai întâlni si stiu ca asta nu va fi posibil.Eu sunt boboaca si el sigur este ultimul an sau poate chiar a absolvit deja,la ce tehnica avea.Desi......
Pierduta in gânduri, Loraine ajunge la secretariat unde se remediaze problema si inscrierea era gata.Dupa ce i se transmit toate informatiile necesare pentru inceperea studiului in cadrul Universitatii, Loraine se indreapta spre casă. Odata ajunsa in apartament isi suna părinții pentru a-i anunta de inscriere.
-Alo,buna mamă, ce faceti?
-Buna,nu pot sa vorbesc mult ca trebuie sa intru intr-o ședință iar tatal tau este intr-o convorbire telefonică cu un potential investitor.
-am inteles,vroiam doar sa va spun ca am rezolvat la universitate cu inscrierea si acum sunt acasa.
-Bine,Rainy,sa ai grija de tine si mai vorbim.
-Bine mamă, va pup si va iubesc.pa
O doamne,mama mi-a spus Rainy,cum obisnuia sa ma alinte cand eram mică. Se pare ca este bine ca m-am indepartat putin de ei.Poate va revenii totul la normal.Sper....Acum sa imi fac ceva de mancare apoi dus si ma bag la somnic.Maine este prima zi de cursuri asa ca trebuie sa fiu odihnita.

IuBiRe iN PaȘi dE DaNs{pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum