Cap 5

14 2 0
                                    

***A treia oara este cu noroc***

*Neprevazut*

O noua zi,o noua tortură....Azi trebuie sa imi aleg un partener.Am înțeles ca vor fi si cei din anul 2 si noi trebuie sa facem echipa cu ei.Nu stiu de ce ar trebuii dar domnișoara considera ca ei ne-ar ajuta mai mult fiind trecuți deja prin asta.In fine....Ma ridic din pat si imi fac rutina zilnica,un dus rapid apoi ma imbrac intr-o pereche de blugi albastrii cu talie înaltă si o bluza neagră, scurta in talie si lasata pe umeri,iar in picioare imi iau botinele mele cu toc gros si ma indrept spre usa,nu inainte de a-mi lua o gustare si o cafea.

Ma ridic din pat si imi fac rutina zilnica,un dus rapid apoi ma imbrac intr-o pereche de blugi albastrii cu talie înaltă si o bluza neagră, scurta in talie si lasata pe umeri,iar in picioare imi iau botinele mele cu toc gros si ma indrept spre usa...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

D(domnișoara):Buna ziu,copii!
Noi:Buna ziua,domnișoară!
D:Dupa cum v-am spus,azi vor venii si cei din anul 2.Vreau sa formati fiecare cate o pereche cu ei si veti rămâne  asa tot anul.Am ales sa facem fuziunea asta deoarece consideram ca va veti ajuta unii pe alții, voi cu entuziasmul vostru iar ei cu experienta lor.Sunt sigura ca rezultatele vor fi mult mai satisfăcătoare atât pentru voi cat si pentru ei.Acum,va rog sa va pastrati calmul si sa va alegeți perechile.Anul 2,va rog sa intrati.

Usa se deschide si pe ea intra exact  29 de studenti,iar noi suntem 30.Perfect,zic eu in sinea mea,se pare ca unul din noi va ramane fara pereche asa ca voi face tot posibilul sa fiu eu aceea.Cum speram,toti isi aleg perechile iar eu raman singură. Oh,multumesc doamne....imi este asa de greu sa dabsez cu ei in preajma mea,dar sa mai fac si pereche cu enul...as fi o catastrofa pentru dans.

D:Copii,se pare Loraine a ramas singura,desi cand am unit clasele,erau perechi fixe.Imi puteti spune unde este Ayan?
Un student:A avut o mica problema care l-a facut sa intarzie dar sunt sigur ca va ajunge imediat,spune un baiat care se pare ca este apropiat cu acest Ayan.
D:Bine Marko,de data aceasta o sa trec cu vederea asa ca puteti incepe sa va cunoasteti partenerii si de maine vreau sa incepeti sa dansati.

Loraine:Ce???Se pare ca nu am noroc si eu care ma bucuram deja. Mi se parea mie prea usor ca sa fie adevarat.off,cine o mai fi si acest baiat Ayan si cel mai important,c3 persoană este de intarzie iar domnișoara trece asa usor cu vederea....sper ca nu este un bogatas de care toata lumea se teme iar profii sa il favorizeze.Nu suport aceste persoane....Doamne,nu se putea sa am si eu parte de ceva bun,macar o data?
Nu termin de gandit ultima fraza ca usa se deschide si pe ea intra un baiat înalt, saten,cu un corp perfect si maini lungi,inca nu-l vad bine la fata,avand ochelari negrii si o esarfa asezata in jurul gatului destul de dezordonata dar cu stil astfel incat ii acopera fata pana in dreptul nasului.Mda,cam mascat acest baiat,dar are un aer familiar,simt ca ne-am mai intalnit.Postura lui,pasii lui in mers au un ritm cunoscut.Nu stiu ce se întâmplă cu mine dar acest baiat ma intrigă.Dupa baiatul peste care am intrat in prima zi cand am venit aici,acesta este a doua persoana care mi-a atras atenția iar privirea mea nu se mai satura sa ii admire fiecare trasatura a corpului,miscarile si daca nu ar avea acei ochelari si esarfa,sunt sigura ca privirea lui m-ar domina.
D:Loraine!Loraine!ma striga domnisoara si intr-un final ma trezesc si eu din visare.
Eu:Da domnisoara,imi cer scuze pentru neatenție.
D:Loraine,tu vei face pereche cu Ayan iar tu,domnisorule,si se intoarce spre el,data viitoare sa nu mai întârzii altfel o sa ai de a face cu mine,chiar daca esti cel mai bun la dans. Acum,daca tot ai decis sa ni te alături, o sa te rog sa te indrepti spre partenera ta si sa va cunoașteți.
Ayan:Am inteles domnisoara.Va multumesc de intelegere si promit ca nu o sa mai întârzii, mai ales acum cand am o asa draguta parteneră,spune uitandu-se spre mine.
El:Buna,se pare ca ne intalnim din nou.Acum o sa ma ai pe cap si nu o sa mai scapi de mine.
Eu:Buna.....dar ne cunoastem cumva?Nu tin minte sa ne mai fi intalnit.
Ayan:Se pare ca m-ai uitat deja....păcat, dar nu-i nimic,acum o sa am grija sa nu ma mai uiți, imi spune el pe o voce joasa si usor răgușită,voce care imi formeaza un gol in stomac.
Eu:Poate daca ti-ai da ochelarii si esarfa jos,poate o sa te recunosc...dar asa cum ai vrea sa te stiu?Doar nu sunt clarvazatoare,ii spun eu pe un ton dur.
Ayan:Mhm,se pare ca nu esti chiar asa timidă....imi place felul tau...bine,o sa ma arat si sper atunci sa ma recunoști. El isi da jos lucrurile care ii blocau privirea si fata si in acel moment simt cum fiori imi iau cu asalt micul corp iar pentru cateva secunde ma blochez.Ce?Nu! Eram sigura ca este in ultimul an sau chiar absolvent si ca mai venea din cand in cand sa mai exerseze la ce tehnica bine definita avea....dar in nici un caz in anul 2.Si pe deasupra mai este si partenerul meu....Acum o sa ma fac de ras cu siguranță. Nu sunt in stare sa dansez cu el...simt cum corpul imi este înghețat. De ce el?De ce?
In mintea mea sunt mii de întrebări si o panica ma cuprinde fara sa imi dau seama ca fata ma tradeaza si el poate sa vada cu usurinta teama mea.
El:Hei,te simti bine?Ai nevoie de apa?Ce ai patit?Chiar asa am eu efect asupra ta?Si mie imi pari draguta,dar nu credeam ca eu te voi face sa tremuri...si sper ca de placere nu de frica,glumeste el,dar eu eram prea focusata pe starile mele interioare incat sa il aud asa ca nu primeste nici un raspuns.Atunci el ma ia in brațe si scuzandu-se,iasa cu mibe pe usa si se îndreaptă spre o bancă afara.Dupa ce ajunge ma lasa jos si in cateva secunde dispare si apare cu o sticla de apa.
El:Poftim,te rog ia si bea si sper sa incepi sa te simti mai bine.Sincer,ma cam sperii putin la cat de palida esti.

Dupa cateva minute...

  Eu:s..sc...scuze!reusesc intr-un final sa murmur.Imi revin usor apoi incep sa vorbesc.Imi pare rau de reactia mea....nu prea am mancat la micul dejun si am baut multa cafea,încerc eu sa ies din situatia penibila in care ma aflam.
El:Sper ca esti mai bine acum.Si acum,imi poti spune daca ma recunosti?
Eu:Da(din pacate).
El:Acum este a treia oara cand ne întâlnim neprevazut asa ca trebuie sa te tii de cuvant si sa devii prietena mea.
Eu:Cee???Stai puțin,cand am zis ceva despre a devenii prietena ta?Nu,daca vrei putem fi doar amici si parteneri de dans.Nu am nevoie de iubit!
  El incepe sa râdă si apoi printre lacrimi,de ras,imi spune ceva ce ma face sa vreau sa intru in pamant de rusine.
El:Nu am zis sa devii iubita mea ci prietena,adica amica.Esti atat de amuzantă....stai linistita ca nu te voi obliga sa faci ceva...cel putin din ceea ce nu ti-ar plăcea. Asa ca acum putem spune ca suntem prieteni si sper sa ne înțelegem  bine si in dans.
Eu:Acum ca ai adus vorba despre asta,trebuie sa facem o coregrafie pana maine.Domnisoara a zis ca maine vrea sa ne vada pe fiecare cum dansăm ca si pereche.
El:Poi,daca vrei,poti veni la mine si facem dansul.Ce zici?
Eu:La tine?Nu stiu ce sa zic....nu am mai fost la cineva acasa,nici la vreo fata.
El:Asa "maicuta"erai?Stai linistita ca nu se va intampla nimic,cum am mai spus,nimic din ceea ce nu o sa-ti placa,imi zice si imi arunca o privire si un zâmbet interesat parca de reactia mea.

El:Asa "maicuta"erai?Stai linistita ca nu se va intampla nimic,cum am mai spus,nimic din ceea ce nu o sa-ti placa,imi zice si imi arunca o privire si un zâmbet interesat parca de reactia mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:La ce ora sa vin?il intreb eu dupa ce reusesc sa ma calmez si sa incerc sa par cat mai stapana pe emotiile mele.
El:Pe la ora 4 dupa amiaza,e bine?
Eu:Este foarte bine,am si eu timp sa ajung acasa sa ma pregatesc si voi fi la ti e la acea ora.Sa imi spui adresa.
El:Poti sa imi dai numarul tau de telefon si o sa iti trimit mesaj cu ea,cel mai bine.
Eu:Bine,numarul meu este 0.............56.Acum cred ca ar fi bine sa mergem in sală  la ceilalti.
El:Ok,ti-am trimis mesajul si acum putem merge.Nu uita ca te aștept.

IuBiRe iN PaȘi dE DaNs{pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum