Cap 4

16 2 0
                                    

***Întâlnirea dintre doi oameni

este precum contactul dintre două

substanţe chimice: dacă există o

reacţie, amândoi suferă o

transformare.***

Dimineața, ora 6:30.....desii cursul incepe la ora 9,nu pot sa dorm mai mult.Ma ridic din patul meu comod si ma indrept spre baie unde imi fac rutina zilnica si ma imbrac pentru a merge la alergat.

Ma ridic din patul meu comod si ma indrept spre baie unde imi fac rutina zilnica si ma imbrac pentru a merge la alergat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa cateva ture de parc,fac o pauza de cateva minute si ma așez pe o bancă din apropiere.Cum nu am mai alergat asa de mult,se pare ca mi-am mai pierdut din rezistență asa ca nu ar trebuii sa ma fortez de prima data,asta daca vreau sa mai dansez azi.Ma uit la ceas si vad ca este deja ora 8 asa ca ma grabesc spre casa unde imi fac un duș rapid,ma imbrac intr-o preche de blugi negri cu talie înaltă si un pulover larg si scurt in talie,de culoare albă, imi iau schimbul pentru dans in rucsac ,imi las parul cret pe spate,imi iau o gustare si o cafea si pornesc spre universitate,unde ajung in 15 minute,fiind aproape de apartamentul meu.

Ma uit la ceas si vad ca este deja ora 8 asa ca ma grabesc spre casa unde imi fac un duș rapid,ma imbrac intr-o preche de blugi negri cu talie înaltă si un pulover larg si scurt in talie,de culoare albă, imi iau schimbul pentru dans in rucsac ,imi...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cum ajung,intru in sala unde aveam cursul si instructoarea impreuna cu ceilalti studenti erau înăuntru deja.Desi nu am întârziat,se pare ca profa doreste sa fim mai devreme cu 15 minute pentru a ne face încălzirea, aceasta stramband din nasul ei vizibil operat.Îmi fac si eu repede incalzirea si apoi incepem cursurile.
Dupa 2 ore de dans încontinuu avem si noi dreptul la o pauză de 30 minute,timp in care profit si merg sa imi iau o cafea.Am nevoie urgenta sa beau multa cofeina pentru a putea sa fac fata tensiunii din timpul cursului.Cum am mai spus,dansul ma eliberează, imi da o stare de adrenalina dar sub privirile si criticile domnișoarei (adica instructoarea fiind nemaritata desii are in jur de 40 ani) in loc sa ma relaxez,simt ca explodez de emotii,nervi si presiune deoarece desii dansul contemporan este despre a te exprima liber si este conturat de exprimarea starilor interioare,eu pot face asta singura nu si fata de altcineva, atunci crispandu-mă si pasiii de dans nu arata ceea ce ar trebui, asa ca e mai mult decat bine venita pauza aceasta.

Mi-am luat cafeaua si uitandu-ma la ceas observ ca deja se scursesera 15 minute din pauză asa ca ma grăbesc spre sală dar in acel moment simt cum o mână ma oprește in loc.
B:Hei,fata nouă, ce faci?Se pare ca ne intalnim din nou,imi zice acesta cu un zâmbet atat de dulce.
Eu:Mda...ce sanse erau?,zic eu putin dezamagita de intalnirea bruscă deoarece speram ca nu o sa ne mai vedem....
B:Dupa raspunsul tau sa inteleg ca nu iti face plăcere sa ma vezi?
Eu:Nu ar avea de ce sa imi faca placere sa ma întâlnesc cu un necunoscut.Dar nu este nici chiar asa,doar ca nu prea sunt buna la socializat asa ca este mai bine daca ne-am vedea fiecare de drumul lui.*deși am spus asta,care este adevarat cu ceilalți,cu el mi-ar placea sa ma imprietenesc,doar ca nu pot...nu am curaj....nu sunt in stare....daca nu fac față?mai bine pun distanta de acum desi chiar imi pare rău *
B:Dar ziua trecuta ai aratat altceva.Nu mi s-a parut ca ai avea o problema cu faptul ca eram un necunoscut.
Eu:Mda,uite,ziua trecuta a fost altceva....nu am dorit sa ma bag in seamă sau sa te intrerup,dar muzica aceea mi-a atras foarte mult atentia(defapt mai mult dansul lui,dar el nu va ști asta)si cum dansul este singurul lucru important pentru mine,fara sa vreau am intrat peste tine pentru a-mi pune in practică pasii care au rezultat in urma inspirației rezultată din melodia aceea,uitând defapt ca erai si tu acolo.....*mda,nici eu nu stiu cum am reusit sa tin pasul cu ceea ce tocmai am scos pe gură si nici nu stiu daca mă va crede.*
B:Înțeleg, imi spune el cu o expresie ca si cum nu ar crede nimic,atunci daca vrei,ne putem cunoaște,totuși. Am inteles ca nu esti buna la socializat,dar poate te pot ajuta eu.Lasa-mi mie partea asta tu doar trebuie sa ma accepti ca si prieten.Ce zici,vrei sa incerci?
Eu:Nu stiu ce sa zic,uite,eu acum ma grăbesc dar daca ne intalnim si a treia oara la fel ca pana acum,atunci o sa ii dau o sansa relatiei noastre de prietenie.ok?Acum te rog sa ma scuzi,dar trebuie sa plec.
*Oh doamne nici nu stiu de unde curajul acesta....sper sa nu ne mai intalnim,altfel...nu stiu ce voi face,chiar imi este teama ca va vedea si el cat de nefolositoare pot fi....si...chiar nu vreau asta...nu el*
B:Hei stai,nici nu stiu cum te numești, hei,fata cea nouă!!!
El a ramas strigand dupa Loraine dar aceasta s-a facut imediat nevăzută.

***

Loraine Pov

In sfârsit s-a terminat si ziua aceasta.Este mult mai greu decat imi imaginam.Sunt atatea de invatat si de exersat pentru a ma putea relaxa si exprima si in prezenta altor persoane....cand dansam acasa era totul atat de liber,de relaxant,nu tineam cont de nimic si nimeni,eram doar eu,dansul ma facea sa ma deconectez de realitate si conectez la starea de visare...imi placea sentimentul acela de libertate...cand faceam o piruetă simteam ca eu stau de fapt pe loc si restul se invarte in jurul meu,atat de sigura ma simteam pe pozitia mea....dar din pacate nu pot sa fiu asa si in preajma altora.Trebuie sa reușesc,de aceea mi-am dorit sa studiez aici,pentru a ma ajuta sa ies din cochilia mea si a-mi exprima starile interioare pe care le am....oh si am atatea,dar momentan....sunt închise undeva unde numai eu stiu de ele.

IuBiRe iN PaȘi dE DaNs{pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum