Muzica puternica imi invadeaza timpanele iar mirosul de tigari combinat cu alcoolul imi formeaza un nod in gat pe care incerc sa il indepartez luand cat mai multe guri din cocktail-ul meu nonalcoolic.
-Hei,chiar nu vrei sa incerci ceva cu alcool?O sa iti dea mai mult curaj,mai ales ca urmeaza sa dansam,imi spune Emma.
-Sa dansati?intreb eu mirată
-Da,dar SA dansăm, toti,inclusiv tu.
-Ce???Nu,eu nu dansez aici,ii spun eu cu un râs nervos.
-De ce?Dansezi foarte bine si ar fi pacat sa nu te distrezi.Va fi distractiv si vei vedea ca te vei simți bine.Hai,te rog,lasa-te purtata de val.
-Dar....chiar nu pot....spun eu mai mult cu jumatate de gura....Off,bn.Daca tot sunt aici,atunci voi dansa.Din acest moment nu voi mai fi emotiva,nu ma voi mai increde in nimeni si mai ales,nu voi mai tine cont de parerea nimanui.Voi face tot ceea ce imi place si imi doresc.Voi traii la maxim,macar anii acestia in care sunt libera de ai mei si de responsabilitati.Ce pana mea....m-am sarurat sa fiu lovita mereu de persoanele dragi,iar lui Ayan,o sa-i arăt ca nu am nevoie de el si ca da,ma descurc si singura,imi zic eu in gand.
Ok,Emma,o sa dansez.Multumesc pentru cuvintele tale si pentru sfatul pe care o sa-l iau in calcul.
-Ce sfat?imi zice ea
-Cel cu taria. Zicand asta,ma intorc spre barman si ii cer 2 shoturi de tequila,le dau pe gat si sunt gata de dans.
Toti se uita uimiti la mine numai el se uita usor încruntat. Probabil ca nu ii convine ceea ce vede,dar asta este.....nu totul trebuie sa ii placa lui.
Emma se duce la dj-ul care se ocupa de animarea clubului si ii inmaneaza un cd cu melodia noastră.
Toti isi iau pozitiile iar Ayan vine langa mine.
-In seara asta vei dansa cu mine.Vom face pasii nostri pe care i-am tot repetat.Ce zici?
-Mda...cum zici tu,ii spun eu sec evitandu-i privirea.
-Imi pare rau pentru ziua de azi si chiar sper sa treci peste si sa fim ca inainte.
-Ti-am zis,nu mai ai de ce sa iti para rau.Am trecut peste...dar ca inainte nu mai putem fi.
-De ce?ma intreaba el pe un ton trist
-Pentru ca eu nu mai vreau sa fiu cum eram.O sa profit de libertatea pe care o am momentan si voi fi asa cum îmi doresc.
-Ma bucur daca ai reusit sa treci peste ceea ce te tinea in loc,dar vreau sa iti fiu alături.
-Imi vei fi,doar esti partenerul meu de dans.
-Doar partener?
-Da.Acum ce ai zice sa terminam cu vorba si sa dansam?Ceilalti sunt gata.
El ramane uimit de indiferenta mea dar muzica se aude in boxe si isi revine repede.Dansul nostru incepe si pot spune ca ma simt mai bine ca niciodată. Prin dans,reusesc sa imi golesc mintea si inima de toate cuvintele si starile rele si acum ma simt ca un nou nascut.Fara teama,fara amaraciune,fara durere,doar cu un sentiment plăcut.
Dupa terminarea dansului merg la bar si mai cer un shot de tequila pe care il dau repede pe gat.Cand mai cer unul,Ayan ma intrerupe si luandu-ma de mana,ma trage spre iesire.Ma duce la masina lui si dupa ce ma pune pe scaun,imi asigura centura si apoi urca si el in locul soferului.
-Ai terminat?tipa el la mine.
-Ce te intereseaza?Esti cumva dadaca mea?ii raspund eu inapoi la fel de nervoasa ca si el.
-Nu,sunt prietenul tau si nu vreau sa te vad cum ajungi sa te tarasti moarta de beata prin club.Nu cred ca ai mai baut asa inainte si sunt sigur ca 3 shoturi sunt mai mult decat suficiente pentru a te trezii maine cu o durere de cap.
-1.Nu esti prietenul meu,erai;
2.Nu conteaza ce crezi tu,pentru ca oricum nu ma cunosti cum sunt cu adevarat;
Si 3.Este strict problema mea cum ma trezesc,cum ma simt si cum ma descurc cu viata mea.Nu trebuie sa te deranjezi tu.Da,mi-ai promis ca ma vei ajuta cu neindemanarea mea de socializare dar nu mai este nevoie.Sunt bine si hotarata sa nu mai dau inapoi.Pana la urma nu am nimic de pierdut daca merg sau nu lucrurile intre mine si alte persoane care vot fi in preajma mea.Cine ma va place,o va face asa cum sunt.Cine nu,atunci este strict problema lui.Asa ca nu mai trebuie sa iti bati capul cu mine.
-Ba da,pentru ca TE PLAC!tipa el la mine nervos.Si nu vreau sa se strice lucrurile intre noi doi.Chiar vreau sa ne intelegem bine.
-Ce???raman cateva minute uimita de ceea ce imi zice si incerc sa imi dau seama cum ma place....ca prietena sau ceva mai mult?
El ma vede destul de incurcata si atunci imi spune lamurindu-ma.
-Te plac si vreau sa fim impreuna.Nu stiu cand s-a intamplat dar faza cu tine si ala tinandu-va de mana si plecand afară m-a facut sa imi pierd controlul din cauza ca eram gelos,imi spune el,de data asta pe un ton mai calm si timid oarecum.
Eu raman uimita de ceea ce imi zice dar si de starile pe care incep sa le am.Fiori imi strabat corpul,inima imi bate puternic iar ochii incep sa imi lacrimeze.Un zambet imens imi forteaza buzele facandu-ma sa arat ca un copil care primeste ceea ce isi doreste cel mai mult.Nu apuc sa zic nimic ca o mana mi se strecoara pe dupa talie iar distanta dintre noi doi devine tot mai nesemnificativa.
-Tu chiar ma placi?il mai intreb eu o data parca sa ma asigur mai bine de ceea ce cred ca am auzit corect.
-Da,te plac mult.Si....mi-ar placea daca ai accepta sa fii iubita mea.imi spune el cu un zambet atat de dulce si o privire inocenta.
-Nu stiu ce sa zic,adica,mi-ar placea,dar nu stiu daca este bine.Nu am mai avut un iubit pana acum si nu stiu daca vor functiona lucrurile intre noi.
-Stai linistita ca va fi totul bine.Voi face tot ce tine de mine sa ne înțelegem bine.Vei vedea ca vom fi bine împreună.
-Bine.ii confirm eu iar el ma trage spre el desfacandu-mi centura si intr-o fractiune de secunda buzele lui sunt peste ale mele.Cu mana dreapta pe ceafa mea si stanga pe talie,ma strange mai mult intr-o îmbrățișare plina de dorinta iar limba isi face intrarea in lacasul meu umed si impreuna cu limba mea,dezvolta un sarut dulce,senzual si doritor.Dupa ce ne desprindem din sărut, el porneste masina si ma duce intr-un loc special pentru el.Dupa cateva minute de mers cu masina,ajungem intr-un loc de unde avem o priveliste minunata asupra orasului.Este atat de frumos aici,luminile cladirilor par ca si mii de licurici iar aerul proaspat si putin rece ma trezesc din ameteala care se instalase in urma shoturilor baute.El scoate o patura din portbagaj si o pune pe capota masinii,unde ma invita sa ne așezăm. Se pune el si ma trage si pe mine in bratele lui ajungand sa ii stau cu capul pe piept.
-Este atat de perfect aici,ii spun eu cu un glas mieros.
-Da,acum chiar este totul perfect,cu tine aici,imi raspunde el iar eu ma rusinez exact ca un copil.
Dupa ore intregi in care am stat,am vorbit si ne-am sărutat,ne uitam la ceas si vedem ca se facuse deja ora 3.Ne mai sarutam o data si ne urcam apoi in masina,indreptandu-ne spre case.
CITEȘTI
IuBiRe iN PaȘi dE DaNs{pauza}
RomanceLoraine Morgan si Ayan Robinson sunt doua caractere diferite la suprafață, ea fiind tocilara,retrasă si antipatică iar el este baiatul mereu amuzant,cu zambetul pe buze fiind si baiatul popular in randul adolescenților. Cum cei doi poli opusi se at...