Cap.7

11 1 0
                                    

Ora 7.00,ma ridic din pat,merg la baie unde imi fac rutina zilnica si un dus rapid.Ma îmbrac asa

Si pornesc spre scoala

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si pornesc spre scoala.Astazi este ziua in care trebuia sa prezentam cativa pasi,daca nu un dans complet,impreuna cu noii parteneri.Desii ziua trecuta am reusit sa dansăm putin,nu pot spune ca avem făcută o coregrafie.Nu stiu ce va iesii,dar Ayan se pare ca este destul de sigur pe el.
Ayan:Hei,esti gata?
Eu:Sincera sa fiu,nu.Chiar crezi ca ne vom descurca?Nu prea am facut nimic ieri....off,nu trebuia sa pierdem timpul cu ceilalti... Acum ce vom face?
Ayan:Stai linistită scumpo,ne vom descurca....vreau sa te lasi purtata de muzica si sa dansezi asa cum iti place iar eu ma voi adapta miscarilor tale.
Eu:Atat???Chiar crezi ca vom face un dans impreuna daca eu dansez cum stiu?Fara sa tin cont de pasii tai?Nu cred ca va iesii ceva frumos,cel putin nu ceva care sa arate ca si un dans in doi.Esti nebun!
Ayan:Asculta-ma si te rog sa faci asa cum iti spun.Vei vedea ca va fi bine.
Eu:Nu!Nu cred ca vom reusii asa ca nu vreau sa ma fac mai rău de ras.
Ayan:Sa inteleg ca vrei sa te mai tin in brate???Si poate.....,zicand asta il vad cum se apropie de mine cu o privire jucăușă si un zambet pervers.
Eu:Bine,bine,dar stai locului.Nu trebuie sa te apropii mai mult de atat.
El se opreste si incepe sa râdă. Of ce dragut este cand rade....

Intr-un final,ne vine randul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Intr-un final,ne vine randul.....am atatea emoții dar nu am decat sa fac asa cum mi-a zis el.Sa speram ca va iesii bine.
Muzica începe si dupa cateva exercitii de respiratie,imi incep dansul.

 Muzica începe si dupa cateva exercitii de respiratie,imi incep dansul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fac cateva miscari si vad cum Ayan isi face pasii sai in jurul meu....usor usor,ne apropiem unul de celălat si simt cum imi apar in minte pasi care sa il includa si pe el....Nu credeam ca pot simtii asa ceva fata de cineva,dar cu el chiar imi doresc sa imi completez dansul.Ma las purtata de val si incep un dans in care am nevoie de el.El ma observa si asa cum mi-a promis,se conformeaza dupa pasii mei.Dansam amandoi si incep sa uit ca mai este cineva de fata...nu mai vad pe nimeni,nu mai aud nimic,doar eu si el cum ne completam amandoi pe sunetul unei melodii care la inceput mi se parea nepotrivita mie dar acum este mai mult decat perfecta.Dupa 5 minute,melodia se termina iar noi ramanem intr-o pozitie in care respiratia lui imi loveste buzele,facandu-le sa tanjeasca dupa gustul buzelor lui.Mici înțepături apar in piept iar inima parca vrea sa imi iese in afara.Un gol imi apare in stomac si imediat simt cum acesta se strange si nu este de foame....sau mai bine zis,este de foame,foame de el,de atingerea lui,de gustul lui si de miros.Cand sunt in bratele lui,nu ma pot gandii la nimic inafara de el si de dorinta de a ma lasa dominata intr-un dans al dragostei cu el.
Domnisoara,se pare ca este mulțumită, desii eu nici nu mai tin minte ce am dansat sau cum am dansat,dar daca a iesit bine,nici nu ma mai intereseaza altceva.Raman doar uimita de ceea ce simt in preajma lui.Nu stiu daca este bine,dar atâta timp cat el nu va afla,atunci imi pot lasa imaginatia sa prinda contur.Se pare ca il plac,dar nu imi permit sa afle asa ca voi tine pentru mine si ma voi multumii doar cu atingerile din timpul dansului.
Ayan:Ce ti-am spus eu?Data viitoare ar trebuii sa ai mai multa incredere in tine,in mine si de ce nu,in noi doi.imi spune el incet cat sa il aud doar eu.
Eu:Ai dreptate,dar as prefera totusi sa facem ceva inainte,sa exersam.Nu as vrea sa fac totul pe moment.
Ayan:Si asa va fi.Dar sa tii minte ca ne putem descurca si cu pasi creati pe moment.Se pare ca ne potrivim....in dans.
Eu:Mda,asa se pare....*desii suna atat de bine,nu ma pot bucura la maxim.....poate ca totusi,mi-ar placea sa ne potrivim si altcumva nu doar in dans....dar nu pot avea incredere ca va fi si bine asa ca nu vreau sa risc...nu acum cand am reusit sa imi gasesc un partener de dans pe placul meu.
Ayan:Ce ai zice sa ne intalnim zilnic dupa ore sa mai facem coregrafii?
Eu:Suna bine.
Ayan:Stii,in seara asta eu si gasca vom iesii in oras.Ar fi misto daca ai venii si tu.
Eu:Nu stiu ce sa zic.Nu am mai iesit cu cineva pana acum.....
Ayan:Păi toate au un inceput.... sa fii gata la ora 7,vin sa te iau.Da-mi adresa ta.
Eu:ok....zic eu cu jumatate de gură apoi ii dau adresa.
Domnisoara:Copii,vad ca unii dintre voi v-ati descurcat de minune,altii mai putin bine.Tin sa va anunt,ca la sfarsitul semestrului vom organiza un concurs in care doar doua echipe vor fi câștigătoare si vor merge intr-o excursie de 3 zile in LA.Sper sa va descurcati bine si sa dați tot ceea ce aveti mai bun.Sunteti liberi.
Marko:Hei frate,ai auzit?Trebuie neaparat sa câștigăm, spune el hotarat,luandu-l de gat pe Ayan.
Ayan:Da,si eu sunt sigur ca vom câștiga, spune acesta,uitandu-se spre mine si facandu-mi cu ochiul.
Eu ma rosesc si incerc sa ma retrag spre ieșire dar dintr-o data,o mana ma opreste.Imi intorc privirea si vad cum un baiat inalt,blond cu ochii albastrii ma tine de mana.Incerc sa imi trag mana din stransoarea lui,dar acesta ma strange mai tare.
Eu:Poti sa imi eliberezi mana?Este dureros, sa stii.
El:Imi cer scuze,o sa iti dau drumul,dar te rog sa nu pleci.Vreau sa vorbesc ceva cu tine.Poti venii cu mine afara?
Ayan:Nu,nu poate.Si cred ca ar fi mai bine sa ii dai drumul singur pana nu te ajut eu,spune Ayan vizibil nervos.
El:Si ma rog,cum ai de gand sa ma ajuti?Cred ca ar fi mai bine sa nu te bagi.
Cei doi sunt destul de nervosi si isi arunca priviri ucigatoare,asa ca de frica sa nu se intample ceva rau,aleg sa intervin.
Eu:Opriti-vă!Ayan,te rog sa nu te bagi.O sa ma descurc singura.Iar tu,cum te-o chema,poti sa imi dai drumul?O sa merg cu tine dar nu ai mai mult de 5 minute la dispozitie pentru a-mi spune ceea ce ai de spus.
El:Ok.
Acesta imi da drumul si ne indreptam amandoi spre ieșire iar Ayan ramane destul de nervos in urma noastra.Sper sa nu se supere si sa inteleaga ca am facut asta pentru binele lui.Nu stiu de ce s-a bagat,dar nu vreau sa pateasca ceva din cauza mea.
Eu:Bun,am ajuns,acum ai putea sa incepi sa vorbesti.
El:Ok,uite,stiu ca o sa ti se para din scurt,dar imi placi,imi place stilul tau de dans si cred ca ai face o echipa mai buna cu mine.
Eu:Asa si?Crezi ca daca tu consideri ca as face o chipa mai buna cu tine,sunt si nevoita sa o fac?Uite,nu te cunosc,nu stiu de unde si pana unde ma placi,dar eu am deja partener si nu vreau sa il schimb asa ca te rog sa incetezi si sa iti vezi de drumul tau.
El:O sa ma cunoști si iti garantez ca o sa vii singura la mine.
Eu:Nu cred,dar daca te linisteste,poti sa visezi in continuare.
El:Bine,vei vedea tu.Zicand asta,pleaca dar nu inainte de a-mi da un biletel in care era numele si numarul sau de telefon.Se pare ca il chema Jacob.In fine,mai bine l-as cauta pe Ayan,sper sa nu se fi supărat si sa înțeleagă.
Marko:Daca il cauti pe Ayan,sa stii ca el a plecat.
Eu:Stii cumva unde s-a dus?
Marko:Nu stiu sigur,dar este posibil sa il gasesti la garaj.
Eu:ok,multumesc mult.
Ma indrept spre masina si pornesc spre garaj,unde il gasesc pe Ayan,dar se pare ca acesta nu vrea sa ma vada.
Eu:Hei,ai plecat,vroiam sa vorbesc cu tine.
Ayan:De ce ai mai venit?Nu te-a multumit ăla?
Eu:Ce??Sa ma multumeasca?Despre ce tot vorbesti?
Ayan:Nu te mai preface.Ai zis ca nu te pricepi la socializat,dar asa ai plecat cu ăla afară. Acum ce mai vrei?Vad ca te descurci si singură.
Eu:De ce esti nesimtit cu mine?Da,mi-a fost greu si inca imi este sa socializez cu altii,dar am plecat cu el pentru tine.Nu am vrut sa patesti ceva din cauza mea.Si in plus,doar am vorbit,mi-a propus ceva iar eu l-am refuzat.Si acum am venit dupa tine,dar se pare ca am facut o prostie cat mine de mare.Stiam ca nu va iesii nimic bine si ca tot singura imi este mai bine.zicand asta,imi dau lacrimile si o iau la fuga.Desi el ma striga,nu mai vreau sa il ascult,vreau sa fiu singură asa cum am fost mereu.Nu stiu de ce ma dor atat de tare cuvintele lui,mi s-au spus mai multe si mai urate,dar nu am simtit niciodata durerea asta,nici din cauza părinților mei.Poate unde cu ei stiam ca le sunt datoare din moment ce ei mi-au dat viata,dar el....el ma acuza pe nedrept.Nu o sa mai am niciodata incredere in nimeni.

IuBiRe iN PaȘi dE DaNs{pauza}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum