mischien hadden jullie het wel gemerkt maar het vorige hoofdstuk was ik in een melige bui. En het is heel lang geleden dat ik iets geupload heb mr ik had geen computer meer. Mijn inspiratie was ook op. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Enjoy. Cote en wordt fan ;)
Foto = Jenny (barbie pop. ugh)
recap:
Opeens zonder dat ik het wil begin ik te schreeuwen. 'Wie heeft er nog meer ideën om Jenny bij ons uit de buurt te drijven,' schreeuw ik bijna. Iedereen kijkt me bedachtzaam aan. 'Wat dachten jullie ervan om haar een beetje heel erg te dwingen om zich te laten veranderen in ons,' zegt Michael. Ik kijk hem grijnsent aan. 'Fantastisch idee schat.' En ik druk een kusje op zijn wang. Hij glimlacht naar me. 'Laris wat dacht je ervan om onze nieuwe ''vriendin'' mee uit shoppen te nemen,' vraag ik aan Laris. 'Ik denk dat dat een fantastisch idee is,' zegt ze met een grijns. Mooi zo. Op naar fase 2 van onze ''ruim Jenny uit de weg want ze is een deegroller'' operatie.
_____________________________________________________________________________
Hoofdstuk 11
De volgende dag lopen ik, MIchael en Larissa de school in. Blijkbaar heeft Jenny al verteld dat ze bij ons in de band zit. De bitch. Even later zien we haar in de kluisjeskelder staan en lopen naar haar toe. Michael zegt dat hij naar zijn eigen kluisje gaat en geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Wanneer we bij Jenny zijn kijkt ze ons met een glimlach aan. Dat is ook voor het eerst. 'Hoi Jes,' zegt ze tegen me. 'Hi,' zeg ik een beetje kortaf. 'Is er iets?' vraagt ze. 'Uhm ja eigenlijk wouden we je wat vragen,' zegt Laris dan uiteindelijk. Jenny kijkt haar vragend aan. 'Wat wil je vragen,' vraagt ze. 'Ga je vanmiddag mee shoppen?' vraagt Laris. Jenny begint breed te glimlachen. Of ze is gewoon in een goede bui of ze valt toch nog best. Maar ze blijft verschrikkelijk op de piano. 'Voor shoppen maak ik altijd tijd,' zegt ze blij. Ja die is gewoon in een goede bui. 'En we wouden vanavond nog met de hele band een filmpje pakken,' zeg ik dan. Heb ik net bedacht. Ik licht de anderen zo wel in. Maar er is een fantastische horror film in de bioscoop en ik moet die film zien. 'Oke leuk,' zegt Jenny. 'Jullie zijn toch ook om 1 uur vrij?' vraagt ze en we knikken bevestigend. 'Anders hadden we voor een andere dag gevraagd,' lach ik. 'Nou oke dan. Dan zie ik jullie tegen 1 uur bij de ingang van de school.' 'Oke tot vanmiddag,' zeg ik en loop richting Michael zijn kluisje. 'Jongens we gaan vanavond naar de bioscoop,' zeg ik. Mason staat er ook bij zodat ik het hem straks niet meer appart hoef te vertellen. 'En dat heb je net bedacht?' vraagt hij. Ik knik. 'We gaan naar die leuke nieuwe horror film,' zeg ik. Iedereen glimlacht. 'Texas Chainsaw in 3D,' zeg ik er vlug achteraan. 'Oh ja die schijnt goed te zijn,' zegt Laris. Ik begin te glimlachen. Yup dit kan nog een leuke dag worden.
Nadat de, nou ja voor ons, laatste bel is gegaan lopen ik en Laris naar ons kluisje. 'You ready to make some fun?' vraagt ze. 'Yeah lets show her the shops we like,' zeg ik grijnzend. We lopen naar de ingang van de school en zien Jenny al wachten. 'Hey zullen we gaan?' vraagt ze. We knikken en lopen naar onze fiets. 'Zo leuk dat we gaan shoppen,' zegt ze. 'Ja ik heb nieuwe kleren nodig en dacht dat je misschien wel mee wou,' zeg ik. 'Ja natuurlijk. Waar gaan we eerst heen? Zara, Vero Moda , H&M,' vraagt ze. 'Cupcake cult,' zegt Laris. 'Nooit van gehoord maar oke. Klinkt wel schattig,' zegt ze. Ze moest eens weten.
Wanneer we voor de winkel stoppen kijkt Jenny een beetje onwennig. 'Is dit de winkel,' zegt ze. 'Yup. Mijn lievelings merk,' zeg ik met een glimlach. 'Oké. Ik denk niet dat ik hier snel iets koop. Maar als jij het leuk vind,' zegt Jenny. We lopen naar binnen en ik kijk blij rond. Ik zwaai naar de verkoper. Inmiddels ken ik hem al want het is een best goede vriend van mijn vader. Dankzij hem ken ik dit merk overigens. Ik loop rond en zie een shirt met Pikachu erop maar dan dood. Als een zombie. Ik zoek mijn maat. 'Die moet je kopen hij is fantastisch,' zegt Laris. Ik glimlach en ga naar de pashokjes om hem aan te passen. Hij past perfect en Laris kijkt blij. 'Kom op Laris pak jij er ook een. Ik betaal. En Jenny mag van me ook iets uitzoeken. Laris pakt dezelfde als mij, wat ik al hoopte. En Jenny pakt een wit shirt met een hart erop en spletters zwart (Shirt Jenny: http://cdn.acfrg.com/i/0_0_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/2/246803a-emp.jpg ). Ze passen de shirtjes ook. Laris staat het fantastisch. En die van Jenny is ook wel leuk maar iets te normaal. Verder zie ik nog een dood normale zwarte broek die ik ook meeneem. We lopen naar de kassa en ik reken af. 'Heb je het kunnen vinden?' vraagt hij met een glimlach. 'Ja. Ik ben echt zo dol op deze kleren. Kunt u het tegen mijn vader zeggen als er nieuwe dingen zijn?' vraag ik. 'Ja natuurlijk,' zegt hij. 'Oke bedankt,' zeg ik. We lopen de winkel uit en staan buiten. We hebben nog wel even tijd en de film begint om 8 uur. 'Zullen we bubble tea halen?' vraagt Jenny. 'Wat is dat?' vraagt Laris. 'Je kent dat niet? Dan gaan jullie nu meteen mee,' zegt ze en ze loopt vooruit. Wij achtervolgen haar. Hopen dat het lekker is.
We komen aan bij een na mijn idee wel een kleurrijke en coole plek. We lopen naar binnen en aan de rechter muur zitten ipads. Aan de linkerkant zit een balie waar je volgens mij het eten enzo kan bestellen aangezien er een kassa staat. Daarboven is een beeldscherm met alle soorten bubble tea. Je kan zelf de combinatie kiezen. Ik denk dat ik al weet wat ik neem. Ik ben nogal een zoetekauw. Jenny loopt naar de kassa en bestelt iets. Laris verluisterd iets tegen me 'Jes Ik heb geen geld mee. Mag ik iets van jou lenen?' vraagt ze. 'Nee,' zeg ik en ze kijkt teleurgesteld. 'Ik trakteer voor je,' zeg ik na een tijdje. Er verschijnd weer een glimlach. 'Dankje,' zegt ze. 'No problem huney. You're my best friend,' zeg ik met een knipoog. 'Kan ik jullie helpen,' vraagt de meneer achter de balie. 'Ja ik wou graag twee large eentje met Blueberry green tea en Aardbei boba. En wat wil jij Laris?' vraag ik aan Laris. 'Ik wil graag Citroen green tea met Maraguja boba,' zegt ze. 'Oke komt er zo aan ga maar alvast zitten,' zegt hij. Ik reken nog even af en dan gaan we bij Jenny zitten. 'Jenny ik moet toegeven het ziet er hier super cool uit,' zegt Laris. 'Ja ik kom hier graag. Het is hier ook zo fijn,' zegt ze met een glimlach. Op dit moment vind ik Jenny nog best wel meevallen. Maar ik moet daar niet intrappen. De meneer komt eraan met onze bubble tea we zeggen bedankt en hij loopt weer naar de balie want er zijn andere mensen gekomen. Als ik goed kijk zie ik dat het Blaine en Michael zijn. Ik moet glimlachen en als ze klaar zijn schreeuw ik hun namen. Ze lopen naar ons. 'Hey wat doen jullie hier,' vraag ik. 'Ik had dorst na zo'n drukke dag op school,' zegt Blaine schouderophalend. Ik moet een beetje lachen. Ik begin wat te drinken van mijn bubble tea. 'Omg this is delicious,' zeg ik. 'Je eerste keer hier?' vraagt Michael grijnzend. Ik knik schaapachtig en hij moet lachen. Ik krijg een klein kusje van hem op mijn mond. Laris moet ook een beetje lachen om mijn reactie. Blaine komt bij haar zitten en ze beginnen ergens over te praten. Jenny zit er maar een beetje bij te drinken. Ik moet grinniken. De jongens krijgen hun drinken ook en we zijn tegelijkertijd klaar. Ik kijk hoelaat het is. 'Jongens het is al laat. Ik ga naar huis even wat eten. Zie jullie zo bij de bioscoop,' zeg ik. Laris loopt met me mee naar buiten. 'Zullen we pizza gaan halen,' vraagt ze. Het lijkt wel alsof ze mijn gedachten kan lezen. Kan natuurlijk niet want ik kan dat als enige. 'Je haalt me de woorden uit de mond,' grijns ik. En we fietsen richting een pizzaria.
_____________________________________________________________________________
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Die bubble tea shop bestaat echt bij mij in de stad. Het is daar zo cool. In dit hoofdstuk is er nog niet veel gebeurd maar in het volgende hoofdstuk gaat er wel iets gebeuren. Maar daar moeten jullie weer ff op wachten SRRY!
Xx Fame_Famke
JE LEEST
Het begin van mijn band.
Teen FictionDit verhaal gaat over Jessica. Haar vader is acteur waardoor ze van Union (Kentucky) moest verhuizen naar LA. Eenmaal te zijn verhuisd ontmoet ze een meisje met heel veel problemen die bij haar in haar klas zit. Ze heeft gelijk een nieuwe vriendin...