hoofdstuk 2

382 9 3
                                    

Hallotjeuhs c:.

Hier heb ik dan pampadampadam... HOOFDSTUK 2! haha. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen. Ik heb nog mr 1 hoofdstuk  (nu 2 :P) en al 3 stemmen. Dat vind ik echt epic ^^. Ik wil dit hoofdstuk graag aan JustFamke opdragen! waarom? omdat ze mij inspiratie geeft en dit heeft gelezen. en btw ze is mijn naam genoot ^^. Nou ja genoeg gepraat! Enjoy en blijf op die vote knop hier links drukken ;). 

ENJOY!

Foto = Jessiaca ;)

song = Beautiful - Trading Yesterday. Wrm deze? omdat ik het gewoon een heel mooi lied vind en het met jullie wou delen!

_____________________________________________________________________________

hoofdstuk 2. 

Gisteren vloog voorbij en het zit me niet echt lekker van wat Larissa mij gisteren vertelde. Ze is zo'n lief meisje wie wilt er nou zo'n klote roddel over haar verspreiden. Ergens is er iets niet goed.

De 2e schooldag is alweer afgelopen en ik loop met Larissa door de stad naar de bus. Mijn moeder was weer eens te lui om mij op te halen dus nu zijn we verplicht met de bus te gaan. Niet dat dat zo erg is want dan kan ik tenminste rustig met Larissa praten.

Eenmaal bij het station aangekomen moet ik natuurlijk eerst zoeken welke bus ik moet hebben. Omdat dit de eerste keer is dat ik met de bus ga hier in LA.

Eenmaal eindelijk aangekomen bij mijn huis zie ik Larissa's mond letterlijk open vallen.

'Wat?' vraag ik.

'Oh niks hoor alleen... Wat heb je een groot huis vergeleken met dat van mij.'

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit huis ook overdreven groot vind. Maar mijn ouders wouden het zo en dus moest ik er wel mee instemmen. 'Ja ik weet dat het groot is. Maar mijn ouders wouden het zo hebben.' Zeg ik toch maar.

'Hoe kunnen je ouders dit dan allemaal betalen? Ik bedoel mijn ouders zouden daar hun hele leven over moeten doen om zo'n huis bij elkaar te krijgen.'

Oei! De klap in mijn gezicht daar is hij dan. Wat zou ik dit haar allemaal graag vertellen. Maar mijn vader is waarschijnlijk wel thuis dus dan komt ze er zo wel achter. 'Kom je zo wel achter. Laten we naar binnen gaan. Ik wil je wel zien met een pluk rood in je haar,' Zeg ik met een big smile en ik trek haar letterlijk naar binnen.

Eenmaal in de keuken aangekomen begint de heisa (of hoe je dat ook maar schrijft) al.

Mijn vader zit achter zijn laptop. Waarschijnlijk is hij het script voor zijn nieuwe film aan het doorlezen.

'AHUM' kuch ik overdreven. Mijn vader kijkt op.

'Larissa... dit is mijn vader,' zeg ik tegen Larissa. 'Pap dit is Larissa,' zeg ik daarna tegen me pap.

Hij staat op en loopt naar Larissa toe. 'Hallo Larissa. Mijn naam is Woody Harrelson,' zegt mijn vader vriendelijk tegen Larissa en geeft haar een hand.

Mijn vriendin haar mond valt alweer open. 'DE Woody Harrelson? De acteur uit The Hunger Games?' vraagt ze verbijsterd aan mijn vader.

'In levende lijven,' zegt mijn vader.

'OMG ik kan dit gewoon niet geloven! I'm a damned big tribute!' zegt ze dan en ik begin te lachen.

'Haha dat is leuk om te horen. Ik zou heel graag iets voor jou willen regelen. Mischien een dagje op de set ofzo...' Zegt mijn vader en nu sta ik daar ook met een open mond.

'Omg papa dan wil ik beslist mee.' schreeuw ik uit. Ja ik ben ook een enorme tribute.

'Komt voor elkaar sweetheart,' zegt hij en ik ben super blij. 'Kom we gaan mijn moeder zoeken. Ze weet dat je zou komen en heeft alles al in huis gehaald.' zeg ik opgewonden.

We lopen het huis door op zoek naar mijn moeder.

'Als ik echt meemag naar een set dan ga ik Josh stalken,' zeg ik opeens en ik schrik er zelf van want het floept er opeens uit. Larissa lacht en ik moet ook lachen.

'Jessica ben jij dat?' Hoor ik een stem zeggen en denk dat het mijn moeder is.

'Ja mam! waar ben je in gods naam,' zeg ik. Ik probeer me thuis in te houden want schelden keuren mijn ouders totaal niet goed. Ik wed dat zij vroeger ook weleens gescheld hebben maar laten ze dat allemaal niet merken.

'Ik ben op je kamer,' schreeuwd mijn moeder terug naar mij.

Ik loop met Larissa naar mijn kamer. En daar staat mijn moeder. Al helemaal klaar om haar lievelings ding te doen. Mensen hun haar mooi maken.

'Mam dit is Larissa,' stel ik haar aan Larissa voor.

'Nou Larissa ik ga je haar echt een fantastische kleur geven,' Zegt mijn moeder helemaal blij.

'Ik wil dat het een verassing voor me blijft dus ik ga wel even tv kijken ofzo,' zeg ik en ik loop weg.

'JESSICA!' schreeuwd mijn moeder.

'Ja mam.' schreeuw ik terug.

'Larissa is klaar.'

Ik spring van de bank af en ren naar mijn kamer. En daar zit Larissa met haar haar punten in het rood.

'OMG mam! Dit ziet er gewoon fantastisch uit!' schreeuw ik uit.

Ik zie Larissa lachen. 'Ja echt. Heel erg bedankt mevrouw Harrelson.' Zegt Larissa tegen mijn moeder.

'Alsjeblieft noem mij toch Laguna,' zegt mijn moeder tegen Larissa. 'Mevrouw klinkt zo schools en oud.'

'Ok Laguna,' zegt Larissa met een big smile op haar gezicht.

Ik geef mijn moeder een dikke knuffel en loop samen met Larissa naar beneden. We lopen langs een kamer die mijn ouders speciaal voor mij hebben gemaakt. Mijn eigen muziek studio.Nieuwsgierig kijkt Larissa om de hoek.

'Je mag wel naar binnen hoor,' Zeg ik lachend. Larissa kijkt me betrapt aan.'Ok dan ga ik wel alleen' zeg ik wanneer ze nog niet naar binnen gaat. Ik loop naar binnen en Larissa komt gelijk achter me aan.

'Welkom in mijn muziek studio,' zeg ik lachend terwijl ik het gezicht van Larissa zie.Larissa loopt naar een gitaar.

'Zou ik mischien mogen spelen?' vraagt ze.

'Ja natuurlijk mag dat,' zeg ik.

'Ohw jeej, ken jij het lied Beautiful van Trading Yesterday?' Vraagt ze.

'Ja natuurlijk ken ik die,' zeg ik. Larissa begint te spelen en ik zing zonder dat ik het wil mee. ''And time stands still beneath the air of waiting hours.To touch, just to feel a love that seems to overpower me. She's all I'll ever need. And you know her love just hypnotizes me. ‘til all I see is beautiful.'' 

Na het eerste couplet stopt Larissa opeens.

'Waarom stop je? Het klonk zo goed.' zeg ik treurig.

'Jessica... Jij hebt een prachtige stem,' schreewd ze bijna.

'Ehm nee hoor... Ik kan niet zingen.' zeg ik.

'Oh ja? En wat was dat dan?' vraagt Larissa.

'Dat was niks. Ik werd gehypnotiseerd door die muziek.' Zeg ik.

'Het was anders wel super goed,' zegt Larissa.

_____________________________________________________________________________

Dat was dan hoofdstuk 2! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Enne vergeet niet op die vote knop hier links te drukken.

Xx fame_famke

Het begin van mijn band.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu