Clean bandit- solo
Medyada:mağara
🌌🌌
Sabahleğin okulun anons sesiyle uyandım anonsda " Sevgili öğrenciler, hepinizi bahçeye bekliyoruz gelmek için on beş dakikanız var hadi hazırlanın süreniz başladı" diyordu.
Bunu demesiyle hemen hazırlanmaya başladım acaba neden aniden çağırılmıştık ya da daha öncede böyle acil toplantılar yapılmışmıydı ben dalmış bir şekilde koridorda ilerlerken Arel 'le karşılaştık ve beraber bahçeye inmeye başladık artık ben Arel' i olmayan abim gibi hissetmeye başladım tabii oda beni kız kardeşi gibi.
Sonunda konuşma yapılacak yere gelmiştik herkes heyecanla beklerken müdür konuşmaya başladı "İlk önce yapılacak bir sürü duyuru var en önemsizinden başlıyorum artık ben müdürünüz olamayacağım başka bir akademiye atandım ve yeni Müdireniz Aksel Hanım ben artık gideyimde müdire hanım konuşmaya devam etsin" dedi ve gitti.
Bu sefer yeni müdiremiz konuşmaya başladı "Merhaba çocuklar ben yeni müdireniz Aksel bana isterseniz Aksel Hoca diyebilirsiniz neyse biz daha sonra kaynaşırız ben önemli konulara geçeyim" dedi ve 1 dakika sustu.
Ardından yeniden konuşmaya başladı " Evet artık gelelim toplanma sebebimize çocuklar birçoğunuz Siyah Tanrıça efsanesini biliyorsunuz ve her mavi ayda yani her 100 yılda bir, bir rutüel yapıyoruz ve tabiki yine yapacağız kızlar bu konuşmadan sonra bütün kızlar test odasına erkekler derslerine evet dağılabilirsiniz" dedi.
Ben hemen Arel'e döndüm Arel bana baktı ve konuşmaya başladı " Merak etme hem okulda bir sürü kız var emin ol sen değilsindir" dedi ve dersine gitti bende bütün kızlarla birlikte test odasına ilerledim.
Odaya girmemle sandalyeye oturtuldum
ve gözlerimi kapattım beş dakika sonra kız bana bakarak " %100 ihtimal gözüküyor ama ümitlenme çıkmayada bilirsin" dedi ve sıradaki diye bağırdı.Ben hemen dışarı çıktım ve Arel'i aramaya başladım, sonunda Arel'i buldum, konuşmaya başladım "Arel kız %100 ihtimal dedi ayrıca çok ümitlenme dedi ne diyorsun" Arel bana şok bir şekilde bakarken konuşmaya başladı "Hadii beee hiç beklemiyordum doğrusu ama şanslı olabilirsin kim bilir" dedi bende kafamla onayladım, konuşmaya başladım " Aah! Bu test beni çok yordu gidip yatmak istiyorum müsadenle " deyip odama çıkıp uyudum.
🌌 🌌
Merhaba yeni bölümle sizlerleyim umarım beğenmişsinizdir by by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Tanrıça
ФэнтезиKapıyı çarpıp dışarı çıktım gerçekten böyle birşey yaptığına inanamıyordum gözümün içine baka baka yalan söylemişti .Bana iyi gelebilecek iki şey vardı: Biraz müzik biraz koşu.. & O çerçeveyi kaldırmalıydım.Nasıl böyle bir hata yapmıştım ki onu g...