12.Bölüm:Hazar Ve Mağara

51 8 2
                                    

Multi:Hazar

Billie eilish- Hostage

🌌🌌

Havada süzülen bir elbise vardı. Daha önce hiç görmemiştim elbisenin yanına gittiğimde hoş spor bir elbiseydi.

Lole'ye baktığımda o da elbiseyeşaşkın şaşkın bakıyordu sanırım onun da haberi yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lole'ye baktığımda o da elbiseye
şaşkın şaşkın bakıyordu sanırım onun da haberi yoktu. Ona dönüp konuşmaya başladım "Bu ne bir fikrin var mı?" diye sordum o da "Bilmiyo-
rum ama sana geldiği belli baksana" dedi sanırım haklıydı baktığımda bedenim ile aynıydı.

Elbiseyi havada incelemeyi kesip elime aldım baktığımda çok hoşuma gitmişti ama kimin getirdiği belli değildi. Sanırım birinin bana hediyesi
hoş bir zevki varmış. Elbiseyi biraz daha incelediğimde zararsız olduğuna kara verdim. Eğer bu benim odamdaysa benim içindir diye düşün-
düm ve Lole'ye bakış atıp denemek için banyoya gittim.

Giydiğimde çok güzel olmuştu hoşuma gitmişti. Dışarı çıkıp Lole'ye gösterdiğimde konuşmaya başladı
"Çok güzel oldunuz Tanrıçam" dedi
hemen konuşmaya başladım "Bana Tanrıçam demeni istemiyorum Çağıl
yeterli ve teşekkür ederim" dedim o da beni onayladı ve konuşmaya başladı "Bugün dersler boş uçuş eğitimi yapabiliriz" dedi bende " O zaman özel yerime gidelim" dedim o da onayladı ve ormana gittik.

Ormanın önüne gelince konuşmaya
başladım "Biraz yolumuz var ama beğeniceksin" dedim o da "Bundan eminim" dedi ve ilerlemeye başladı bende hemen mağaranın yolunu bulup ilerlemeye başladım.

Mağaraya vardığımızda bir gariplik
vardı. Yavaş yavaş ilerlediğimde Aksel hocanın odasında tanıştığım Hazar'ı hamağımda uzanıp kitap okurken buldum hemen yanına gittim ve konuşmaya başladım "Ne yapıyorsun burada in hemen hamağımdan" dedim ve kollarımı birleştirip beklemeye başladım biraz bekledim ama beni takmıyordu hemen yanına gidip elindeki kitabı aldım aldığım gibi bana bakmıştı.

Sonunda bakmıştı sinir şey. Ayağa kalkıp kitabı almak için uzandı fakat geriye çıktım ve konuştum "Burada ne yapıyorsun acaba hemde benim hamağımda?" dedim o da "Birincisi senin mağaran olduğunu bilmiyordum ikincisi nereden senin mağaran ki geldiğimde boştu" dedi ve sırıtmaya başladı sırıtık şey hemen konuşmaya başladım "Doğa bu mağarayı böyle yapamayacağına göre bu mağara benim ne kadar uğraştım biliyor musun" dedim o da "Tamamen sana ait değil doğanın yani burada durmamın sakıncası yok. Sonuçta doğa hepimizin . Alış bana çünkü burayı sevdim" dedi bende " Offf seninle uğraşamam. Karışma bana yeter" dedim o da "Hay hay hanımefendi" dedi ve hamağa oturdu.

Bende onu takmamaya çalışarak
Lole'nin yanına gittim. Lole sabahtan beri ikimizi dinliyordu yanına vardığımda kendini gülmemek için sıkmaktan kızarmıştı. Ama hemen toparlandı ve konuştu "Hemen başlayalım hava kararmadan" dedi ve onu onaylayıp çalışmaya başladık.

Neredeyse 2 saatir buradayız daha havalanamadım bile bide Hazar gülerken işim daha zordu Hazar'a dönüp konuşmaya başladım "Gülmeyi kessene dikkatimi dağıtıyorsun" dedim o da gülerek "Üzgünüm ama çok komik duruyorsun" dedi onu takmayarak denemeye devam ettim.

Yarım saat geçmişti ama hala olmamıştı. Ama pes etmedim ve tekrar denedim gözümü kapattığımda
tekrar kanatlarımın hareket ettiğini ve uçtuğumu hayal ettim. Gözüm kapalıyken ayaklarımın yerden kesildiğini hissetim gözümü açtığımda Lole ve Hazar bana bakıyorlardı.

Aah uçmak harikuladeydi . Muhteşem bir histi aşağı inmek isyemiyordum yukarıdan konuşmaya başladım "Uçmak harikaymış bundan sonra yürümiycem sanırım" dedim Lole konuşmaya başladı "İnmek zorundasın hava karardı eve gidelim" dedi hemen aşağı indim ve konuşmaya başladım "Hadi gidelim daha sonra tekrar denerim" dedim ve çıkışa ilerlemeye başladım.

Tam çıkıcaktım yer sallandı ve yere
düştüm ve gerisi karanlık...

🌌 🌌
Merhaba 👋 yeni bölümle sizlerleyim.

Kısa bir duyurum var @eceongun adlı kullanıcın hikayesi çok hoşuma gitti bakıp okumak isteyen varsa bakabilirsiniz.

Hoşçakalın

Siyah TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin