10:Bölüm:Kanatlar Ve Peri

61 8 9
                                    

Multi:Çağıl'ın dönüşümden sonraki hali (Karakteri böyle hayal edebilirsiniz)

Eili biliesh - lovely

🌌 🌌

           Şok olmuş bir şekilde onlara bakarken onlarda bana bakıyordu. Ben havada olmama şaşırdıklarını düşünüyordum.

       Birden ZEUZ konuşmaya başladı "Seçilmiş, sonunda içindeki güç ortaya çıktı gücün daha önce hiç görülmemiş. Güç çemberin hepimizden fazla bu yeni görünüşün göz kamaştırıcı" dedi benim tek takıldığım nokta yeni görünüş kelimesiydi hemen konuşmaya başladım "Yeni görünüşüm mü? Nasıl yani" dedim birden önümde bir ayna belirdi.

        Gördüklerime inanmıyordum eski ben gitmişti bundan emindim ama kanatlarım vardı ve vücut hatların eskiye göre daha fazla belliydi ben bile kendimi tanımıyorken babam bile tanıyamazdı daha bunları kaldıramadan birden ortaya çıkan şeyle ölebilirim sanırım.

(arkadaşlar periyi daha küçük hayal edebilirsiniz kitapta insan boyunda değil efsanelerdeki küçük peri boyunda)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(arkadaşlar periyi daha küçük hayal edebilirsiniz kitapta insan boyunda değil efsanelerdeki küçük peri boyunda)

   

       Önümde beliren peri çok güzeldi beni ona çeken birşey var gibiydi.
Birden peri o hiçbir yerde duymadığım hoş sesiyle konuşmaya başladı "Merhaba Tanrıçam ben Lole size yoldaşlık ve yardım etmek için hazırım" dedi ve bir  saiye eğilip kalktı sanki benden izin istermişcesine bakıyordu.

     Ona şimdiden kanım kaynamıştı hemen konuşmaya başladım "Lole yanıma gelebilirsin" dedim hemen sol omzumun oraya gidip durdu. Çok garipti bu durum ama güzeldi.

     ZEUS tekrar konuşmaya başladı "Bundan sonrası perine ait yeni Tanrıça umarım gücünün hakkını verirsin" dedi ve birden hepsi kayboldu.

       Arel ve Asra yanıma gelirlerken
Lole birden saldırma pozisyonu aldı ve benden komut beklercesine baktı sanırım onları düşman sanmıştı hemen konuştum "Lole onlar benim arkadaşlarım onlardan beni korumana gerek yok bana zarar vermezler" dedim hemen düzeldi ve "Peki Tanrıçam" dedi.

      Aksel hoca ve Areller yanıma geldiler ve Aksel hoca konuşmaya başladı " Bugün çok yorucuydu günün geri kalanında dinlenebilirsin hemen derslere başlama" dedi ve gitti.

    Asra Lole'ye korkmuş bir şekilde bakıyordu Arel'de bana Lole ne olduğunu anlamadığım şekilde kısada olsa kıkırdayıp geri sustu ben hemen olaya  el atıp Asra'ya seslendim "Asra iyi misin? Lole'ye öcüymüş gibi bakıyorsun dedim Asra hemen bana dönüp konuştu" Çağıl ses tonun değişmiş daha melodik hale gelmiş ve evey öyke bakıyorum çünkü ikinizinde kanatları var "dedi bende          
" Evet ama burada konuşmayalım ayakta kaldık" dedim ve kolidora doğru yürümeye başladık.

     Kolidorda ufak bir sorun yaşadık kanatlarım yüzünden yan yana gidemedik onlar önden ben ve Lole arkalarından geldik.

        Sonunda buraya geldiğimde görüp beğendiğim ilk yere akademinin kafesine geldik daha çok teneffüste öğrencilerin takıldığı bir yerdi. Kanatlarım ve Lole sayesinde herkes bana bakıyordu sanırım yerin dibine girdim. Sonunda bir yer bulup oturduk tabi ben kanatlarım var diye oturamam diye düşünsemde kanatlarım sandalyenin içinden geçti ama hala aynıydı.

     Bu kanat olayı yeni olduğu için  çok garip geliyor alışmam lazım sanırım. Aklıma birşey geldi ve konuşmaya başladım "Lole isminin anlamı nedir?" diye sordum Lole'de konuşmaya başladı "İsmimin anlamı mor. Sanırım daha doğmadan ismim benimle bütünleşmiş Tanrıçam" dedi isminin anlamı çok güzeldi kendiyle çok uyumluydu. Hemen konuşmaya başladım "İsminin anlamı çok güzel hayran kaldım" dedim o da utanmıl olacak ki yanakları kızardı ve kafasını eğdi ona gülümseyip Arel'le döndüm.

       Bana hala anlamsızca bakıyordu
ona baktığımı anladığında konuşmaya başladı "Hayatımda gördüğüm en güzel kızsın sanırım dönüşüm seni değiştirmiş sanırım katil olabilirim zaten sana bakıyorlardı şimdi daha fazla bakacakla" dedi . Asra hemen araya girip konuşmaya başladı "Arel bey o zaman benimde sana bakan kızları öldürmem lazım  kızı rahat bırak keyfini çıkarsın fena mı olur belki birini bulur" dedi ve gülneye başladı hemen kafasına bir tane patlattım.

      Küsmüş gibi yapıp kollarını bağladı ve konuşmaya başladı "Çağıl elin iyice ağırlaşmış kimseye hızlı vurma valla iç kanamadan ölür" dedi hep birlikte gülmeye başladık.

         Bugün çok yoruldum herşey çok yormuştu herkes odalarına dağıldı biz Lole'yle odaya çıktığımızda Lole bir şeyler mırıldandı ve üzerimde siyah renk pijama belirdi onun da mor renk pijaması vardı. Ona bir yatak lazımdı ne düşündüğümü anlamıl olacak ki konuşmaya başladı "Merak etme ben küçük bulutlarda yatarım" dedi ve havada bir bulut belirdi.

       Hemen gidip bulutu elledim çok yumuşakdı. O buluta doğru ilerlerken bende banyo yapmak istedim ama kanatlarla zor olabilirdi hemen konuşmaya başladım " Ben duşa gireceğim  ama kanatlar" dedim o da    
  "Kanarlarını istediğin zaman kapatabilirsin sadece hayal etmen lazım açmak istersen de tam tersini hayak et" dedi hemen dediğine uyarak kapandığını hayal ettmeye başladım gözümü açtığımda kanatlarım kapanmıştı hemen ona teşekkür edip banyoya ilerledim.

     Banyo bana iyi gelmişti hemen kıyafetlerimi giyip odaya gittim girdiğimde çoktan uyumuştu onun o haline güldüm ve bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.

🌌 🌌

Merhaba 👋 yeni bölümle sizlerleyim. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yazdığım ilk en uzun bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir.

Siyah TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin