14.Bölüm:Düşman

43 3 1
                                    

Multi:Rüzgar AKSOY(yeni çocuk)

Karsu-jest oldu

🌌 🌌

       
BİLİNMEYENDEN DEVAM

    Sabah olmaya başlamıştı ama ona bakmaya doyamıyordum. Gitmek istemesemde kıpırdanmaya başlayınca beni görmesin diye hemen oradan uzaklaştım ve bugün için hazırlanmaya başladım.

  Çağıl'dan devam

  
       Uyandığımda başım çok ağrıyordu etrafa baktığımda Lole'yi gördüğümde çok mutlu oldum. Çünkü dün onun için çok endişelenmiştim. Onu uyandırmadan yavaşça kalktım ve banyoya ilerledim.

      İşlerimi bitirip banyodan çıktıktan sonra hemen kıyafetlerimi giydim.

(O günki giydiği kıyafet kanatları hala duruyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(O günki giydiği kıyafet kanatları hala duruyor)

      Bütün işlerimi halletiğimde Lole'de uyanmıştı. Onun yanına var-
dım ve konuşmaya başladım "Senin için çok endişelendim nerelerdeydin" dedim o da " Hazar'ın yanına gittiğimde geç olmuştu oda sabah olunca gitmemi istedi sanırım başıma bir şey gelmesinden korktu" dedi onu onayladım ve ders kitaplarımı alıp derse gitmeye başladık tabii kanatlarıma bakan insanlarla birlikte.

     Sınıfa tam giricekken biri ile çarpışmış ve yere düşmüştüm kanatlarım çok acımıştı bu yüzden bir damla yaş gözümden düşmüştü kafamı kaldırıp baktığımda Hazar olduğunu anladım. Hazar hemen konuşmaya başladı " Çok özür dilerim Çağıl iyi misin?" dedi bende " İyiyim biraz kanatlarım acıdı sadece" dedim kafasıyla onayladı ve oradan uzaklaştı arkasından bir süre baktım ve sınıfa girdim tabii üzerimdeki bakışlar eksik değildi.

  

     Lole hemen bir kitap aldı çantamfan ve bir sayfayı açtı ve sıranın kenarına bağdaş kurup oturdu. Ama ders dışarda işlenicek olduğunu öğrendiğimizde herkes üzerlerini değiştirmek için kabinlere gitti.

      (beden kıyafeti)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      (beden kıyafeti)

     Kanatlarım işi zorlaştırıyor olsada sonunda giyip dışarı çıkabilmiştim. Herkesin yavaş yavaş toplanmaya başladığı yere gittim ve Asra'yı ara-
dım. Sonunda onu bulmuştum hemen yanına gidip hocayı beklemeye başladım.
  

      Hoca gelmiş ve konuşma yapmaya başlamıştı "Evet çoçuklar aranızda ana güçleri hariç özel güçleri olan varsa kenara geçsin yeteneklerine bakmak istiyorum" dedi Asra'ya baktım gitmemi işaret eder gibi baktı ve hemen ilerledim.

      Kenarda duran sadece 10 kişi vardı. Aralarında Arel'de vardı hemen yanına gidip durdum ve hocadan komut beklemeye başladım. Hoca bir kaç kişi ile güçlerini denerken beni çağırdı ve hemen karşısına ilerleyip durdum.

     Hoca yanına vardığımda hemen konuşmaya başladı "Savaş pozisyonunu al" dedi birden gözlerim parladı ve savunma pozisyonu aldım ne yaptığımı bilmiyorumdum fakat kendiliğinden oluyordu hoca tekrardan konuşmaya başladı "Bana istediğin gibi karşılık verebilirsin hiç sorun olmaz sonuçta daha çömezsin" dedi ve güldü gülmesi daha çok sinirimi bozmuştu ama aldırmadım.

      Tahmin ettiğim gibi ilk hamle o yaptı ve hemen  durdurup karşılık verdim biz böyle devam ederken suratıma bir yumruk indirmişti. Ne yaptığımı bilmeden bir şeyler yaptım ve karnına tekme attım ama attığım gibi ayağımdan bir ışık dalgası çıktı ve hocayı geri savurdu.

      Hemen öğrenciler hocanın yanına gitti fakat Lole, Arel ve Asra yanıma geldiler ve Arel konuşmaya başladı "Vay canına inanılmazdın hiç dövüş sanatı bilmemene ve büyü öğrenmemene göre" dedi bende "Nasıl yaptığımı bilmiyorum birden oluverdi" dedim beni onayladı ve herkes sustu.

      Sonunda hoca ayağa kakmış ve devam edebileceğini söylemişti. Hoca ile biraz daha ilgilendiler ve herkes yerine döndü ve hoca da karşıma. Önümde durduğunda konuşmaya başladı "Gerçekten çok iyiydin seninle gurur duyuyorum çömez olmana rağmen güzel hareketler yaptın ama iyi uçabiliyor musun görmek isterim" dedi kafamla onayladım ve havalandığımı hayal ettim ve yavaşça havalandım fakat havalanmam ile bir ışık patladı ve birden karşıma bir adam dikildi.

(daha farklı kıyaferler ile hayal edin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(daha farklı kıyaferler ile hayal edin)

     Adam benim gibi havadaydı fakat kanatları yoktu ben bunları düşünürken elleri ile bir şeyler yaptı ve yanında minik cüceler belirdi ve konuşmaya başladı "Merhaba tanrıça beni tanımıyorsun fakat ben seni çok iyi tanıyorum ve ne ile karşı karşıya olduğunu bile bilmiyorsun ben  Bulut AKSOY senin korkulu rüyan olmaya geldim oğlum umarım bana bu konuda yardım eder" dedi ve bir oğlana döndü ismini bilmediğim kişi konuşmaya başladı "Buraya ne yüzle geliyorsun baba  sana yardım etmek bir yana bu savaşta sana karşı savaştığımı bilesin" dedi ve havalanıp yanıma vardı.

      Adam yani Bulut konuşmaya başladı "Öyle olsun oğlum fakat kapım sana daima açık fikrinden vaz geçersen" dedi ve bir şeyler yapıp gitti. Tam bize doğru bir ışık hüzmesi gelirken onun önüne geçip ellerimle kalkan gibi birşey yapıp bizi korudum. İsmini bilmediğim oğlan ona dönünce konuşmaya başladı "Merhaba ben Rüzgar bu savaşta senin yanında olacağımı bilmeni istiyorum" dedi ve yanımdan uzaklaşıp gitti ben daha bunları anlamaya çalışırken gördüğüm şeyle biraz daha şoka girdim çünkü bu şey hiç normal değildi...

🌌 🌌

Merhaba yeni bölümle sizlerleyim. Biraz uzun bir ara yaptım fakat güzel bir bölüm ile geldim umarım bölümü beğenmişsinizdir hoşçakalın 👋 👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah TanrıçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin