Gözüme ışığın vurmasıyla kalktım ilk başta nerede olduğumu anlamasamda Asva 'da olduğumu hatırladım.Yatakta dikeldim ve oturur pozisyona geçtim ardından odayı incelemeye başladım.
Odada bir yatak, bir gardrop , bir çalışma masası ve kapı vardı kalkıp kapıya ilerledim kapıyı açtım ve tahmin ettiğim gibi burası banyoydu oradan çıkıp gardropa ilerledim kapağını açtım ve kıyafetlerimi gördüm sanırım Asra düzenlemişti barıştığımızda teşekkür etmeyi aklıma not ettim gardroptan birkaç parça kıyafet aldım ve banyoya ilerledim.
Banyodan çıktığımda kendimi daha rahat hiseddiyordum rahatlamıştım.Odayı biraz daha gezerken kapı çaldı "geeel" diye seslendim ve kapı açıldı gelen Arel'di ona sıcak bir gülümseme attım oda bana aynı şekilde karşılık verdi ve konuşmaya başladı "Bende seni uyandırmaya gelmiştim güçlerini ögrenmedin ama savunma sanatlarını öğrenebilirsin ve istediğin bir savaş aletini kullanabilirsin " dedi ben "Evet kendimi korumam daha iyi olur ve sonunda hayalimdeki silah aletini kullanabileceğim çok teşekkürler " dedim oda kafasıyla onayladı ve tekrar konuşmaya başladı "Hazırsan çıkalım kayıt falan yaptırırız sana akademiyi gezdiririm ,kısacası bugün işimiz çok hadi acele edelim " dedi ve kapıya ilerledi bende onun arkasından ilerlemeye başladım.
Bir sürü koridordan geçtik ama bir koridorun önünden geçerken bir çekim hissetim ama hemen kayboldu bende bunu takmayarak Arel'in peşinden ilerlemeye devam ettim sonunda müdürün odasına gelmiştik . Arel'den önce kapıyı çaldım içeriden bir "gel" sesi duyulunca kapıyı açtım.
İçeri girdiğimde Arel konuşmaya başladı "Hocam biz Çağıl'a test yaptırdık ama Çağıl'ın bünyesi kaldıramadı ve bayıldı biliyorsunuz ki test yaptıktan sonra 1,5 ay beklememiz gerekiyor bende düşündümki savunma sanatları ve silah aleti kullanmayı öğrenebilir bu yüzden kaydını yaptırmaya geldik "dedi müdür kafasıyla onayladı ve bilgisayara döndü birkaç şey yaptıktan sonta kredi kartı büyüklüğünde bir kart verdi kartı incelediğimde kimlik gibi olduğunu anladım kartı almamızla dışarı çıktık .
Arel konuşmaya başladı "şimdi sportif kıyafetler alacağız merak etme paraya gerek yok okul masrafı karşılıyor "dedi ve ilerlemeye başladı bende onu takip ettim biraz ilerledikten sonra bir odanın önünden geçerken patlama sesi duyuldu,bacağımda ve kolumda bir sızı hissettim ve yere savruldum.Arel,benden önde olduğu için ona birşey olmamıştı .Hemen beni kucakladı ve koşmaya başladı sanırım revir gibi bir yere gelmiştik. Hemen beni sedyeye yatırdı ve doktor diye bağırdı aslında yarı baygın yarı kendimdeydim ama başım dönüyordu ve kusma hissi vardı zar zor sesimle Arel'e seslendim "poşet" dedim Arel hemen bir poşet uzattı , istifra ettim Arel bana endişe ile bakarken yanımıza birkaç doktor geldi ve beni bir odaya götürdüler üzerimde ışık hüzmesi hissettim gözümü hafif araladım ve ne olduğunu anlamaya çalıştım okuduğum kitaplara bakarsam onlar şifa perisi gibiydi son bir hamle daha yaptı ve rahatlama hissi yüzünü gösterdi rahatlama hissi ile derin bir uykuya daldım...
🌌
Merhaba ! Yeni bölümle sizlerleyim umarım begenmişsinizdir tanıdıklarınıza kitabımdan bahsederseniz çooook sevinirim.Görüşmek üzere hoşcakalın😀😀✋✋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Tanrıça
FantasyKapıyı çarpıp dışarı çıktım gerçekten böyle birşey yaptığına inanamıyordum gözümün içine baka baka yalan söylemişti .Bana iyi gelebilecek iki şey vardı: Biraz müzik biraz koşu.. & O çerçeveyi kaldırmalıydım.Nasıl böyle bir hata yapmıştım ki onu g...